You are not logged in.
^ Joo, näin pitäisi ilmestyä.
Jokaiselle jotakin on ei kellekään mitään
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hyvä levyhän tää on b-puoli ehkä hitusen kovempi näin ekan kuuntelun perusteella.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
levy kuunneltavissa myös äxän sivuilla
saa nähdä jaksaisko tänään käydä hakemassa. oliko niin että vinskan mukana ei tuu latauskoodia?
Vaikuttaa muuten hyvältä mut räppäystä aika paljon
Instruversio mistä karsittu pelkät räppivokaalit ois jees.
Tyhmää ruikutusta, mut rap on vaan lähes poikkeuksetta aina
Last edited by KZ (18.10.2013 13:56)
Oisko poikien paras levy?
khyl.
instruversiosta kitisijät PLS voisko saada paavoharjun edellisistä levyistä uudet versiot paprun räpeillä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kuuntelin läpi ja onhan tää kyl hyvänkuuloista kamaa. tykkään erityisesti noista mystisistä soundeista ja "vääristymistä". arvelen että loppuvuodesta vuoden levyjä listattaessa tämä saattaa hyvinkin löytyä top-10:stä
psykokarkki wrote:monista rap-levyistä julkaistaan instru-versioita, mitä en ole oikein tajunnut, paitsi jos itse haluaa räbäytellä kotona siihen päälle, mutta nyt vois tosiaan olla käyttöä tuommoisellekin, mikseivät julkaisisi?
Instrut on useasti dj-/mashup-käyttöön, ei kait siinä mitään sen erikoisempaa syytä ole.
Ja muutenkin, Paavoharju ei ole julkaissut muistakaan levyistä instruversioita, miksi sen pitäisi ruveta nyt? Ei nyt minään hyökkäyksenä psykoa kohtaan, aika monessa yhteydessä vaadittu tätä samaa, siksi kummastelen. Yhtä hyvin voisi vaatia, että Radioheadin levyt voisi julkaista instruversioina, jottei mun tarvitse kuunnella Thom Yorken ulinaa.
edit. Kirjoitetaan tähän nyt vielä auki, että en ole riippumaton tästä levyestä puhuessani, koska tunnen/tiedän tekijät. Minulle on ihan ok, jos ei tykkää räpistä tai paprun räppäystyylistä. Periaatteellisella tasolla vaan halusin älähtää, kun vokaalien poistoa ei lähdettäisi edes ehdottelemaan missään muussa musagenressä. Tulee sellainen fiilis äkkiä, että puhelaulanta on jotenkin muun musakulttuurin ulkopuolella tai jotenkin sen pitää aina oikeuttaa itsensä joka kerta uudelleen, jotta sitä voidaan edes ottaa vakavasti. Mutta tää on taas oma harhaluuloni.
Jossain enkkuhaastiksessa oli heitto, että tällaiselta hiphop kuulostaa meidän maailmassamme. Fair enough. Mun mielestä noi enemmän tuonne miksaukseen upotetut ja twiikatut ja murjotut vokaalit toimii tässä ihan pirun hyvin. Noi puhtaammat räpit mua jostain syystä tässä vieraannuttaa - se johtuu varmaan ihan puhtaasti siitä, että toi Paprun flow ja tyyli poikkeavat niin kovasti sellaisesta post-Lil´B-räpistä, jota tulee nykyään kuunneltua tosi paljon.
Mut onhan tää kaiken kaikkiaan mahtavan kunnianhimoinen ja soundeiltaan tuore levy. Miltei päivittäin toi streami on kaikesta huolimatta pyörinyt.
Kuolon uni esim.
Last edited by Folkhälsan (18.10.2013 14:28)
Vuoden nuori muotoilija.
Tyhmää ruikutusta, mut rap on vaan lähes poikkeuksetta aina
mulla yleensä smaa, mut tää levy kuulostaa silti aika hyvältä. kattoo vaan et tuleeks ostettua.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ainakin eilen oli muuten tuolla Ääniwallissa mainioon 15 euron hintaan uutta levyä myynnissä.
edit: lp:tä siis.
Last edited by Folkhälsan (19.10.2013 10:33)
Vuoden nuori muotoilija.
oli. varaa ei o.
Äxässä on hopeanvärisen vinyylin varaus vetämässä, on varmaan tosin vasta ens kuussa varaa hakea se sieltä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Parasta Paavoharjua tähän mennessä. Tai siis oikeastaan eka näiden levy joka ees jollain tavalla kolahtaa mulle.
Noi räpit tekee tästä omaperäsen.
ihmettelen vaan tota että toi vinyyli olis muka hopeinen? enempi toi muistuttaa jotain läpinäkyvää ruskeaa tai en tiiä
ihmettelen vaan tota että toi vinyyli olis muka hopeinen? enempi toi muistuttaa jotain läpinäkyvää ruskeaa tai en tiiä
Ihmetten ite tota Radiopuhelinten vinyyliä.
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:psykokarkki wrote:ihmettelen vaan tota että toi vinyyli olis muka hopeinen? enempi toi muistuttaa jotain läpinäkyvää ruskeaa tai en tiiä
Ihmetten ite tota Radiopuhelinten vinyyliä.
vai onkohan tuo radiopuhelinten slipmat joka on tuon läpinäkyvän vinyylin alla? mene ja tiedä
no sehän se on
Ei pysty lopettaa kuuntelemista. Papru ja Paavot ne yhteen soppii.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Ainakin eilen oli muuten tuolla Ääniwallissa mainioon 15 euron hintaan uutta levyä myynnissä.
edit: lp:tä siis.
Niin ärsyttävää, että levymyyjä kerkes karata ennen kuin ehdittiin ostoksille! Kysyin vielä Paperi teeltä levyjä, kun huomasin sen norkumassa baaritiskillä, mutta meni jo.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
kyllähän tää tosiaan vuoden kymmenen parhaan levyn joukossa on, katotaan mihin suuntaan kehittyy lisäkuunteluiden kanssa.
In this environment, his vocals cant help but take on something of a theatrical appearance, calling to mind something like a Finnish version of Mike Patton
no nytkyllä
By the way, the new Paavoharju album is more intense than chewing a whole pack of 5gum upside-down in a hurricane of Mountain Dew Code Red.
— Aaron Aites (@aaronaites) October 28, 2013
Until the Light Takes Usin ohjaaja
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
huh-huh mitä saundia tämä. yhden kuuntelun perusteella vuoden paras kotimainen levy. noi jatkuvat hidastus/nopeutus-efektit kuulostaa tässäkin ympäristössä mahtavilta. esim toi penuel, uuuh. paperi t on mulle yks niistä muutamasta suomiräppityypistä joiden kuuntelu ei aiheuta myötähäpeää, joten sekin puoli tässä toimii. mut siis tää saundi, aijaijai :peuk::peuk:
ostoksiin menee. jossain vaiheessa.
paavoharju ہلاک اور دفن گدا چھید ہے
RIP ja kiitti huipuista levyistä jätkät!
bzort glorf bööth
mitäs
Mitähän pelleilyä tämä taas
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
rip ja kiitos kaloista
Oon juomassa kiljua ja kohta menossa röttelösaunaan saunomaan Saimaan rannalle. Sinne ei Pitchforkin haarukat yllä palleja seivästämään! Jiihaa! Cowboy! Saimaannorppa.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.