You are not logged in.
Pages: 1
En bongannut topiccia.
Oon parin päivän verran soittanu taustalla bändin vikaa levyä Changea ja oon pikkuhiljaa nostanu sen taustamusasta ihan oikeaan kuunteluun. Maistuu koko ajan kivemmalle. Etenkin avausraita Sentimental Man on aika huikea. Mitä feeeliksiä bändistä? Emergency & I ois kai SE levy bändiltä, jos nyt esim. Pitchforkin hehkutuksiin uskoo. Muutaman youtubeklipin perusteella en oikeen ainakaan vielä ihan kauheesti innostunu.
I knew you'd come.
emergency & I ja change ovat molemmat kaikkien aikojen suosikkejani, siellä top 50:ssä edelleen. kertakaikkiaan nerokasta sävellystyötä, mielettömän kovia soittajia ja hauskoja sanoituksia. mitäpä sitä muuta kaipaamaan
pannaan vielä the other siden rummutukselle erikseen
edit: otsikosta puuttuu etuliite the
hitto, The Other Side ja Time Bomb
Discogsin mukaan levyt löytyis vaa ceedeenä. :?
I knew you'd come.
Dismemberment Plan is Terrified on jo hyva, Change on aika helvetin hyva, Emergency & I on aivan mahtava, levy josta ei tuu ikina skipattua mitaan. Oli joskus 18-vuotiaana maailman paras levy. Ja sit on viela maailmankaikkeuden kovin bilebiisi "The Dismemberment Plan Gets Rich." Loytyy Dismemberment Plan/Juno-splitilta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
joskus tuli dickailtua mutta ei näitä nyt oksentamatta vois varmaan kuunnella luulen-luulen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
edit: otsikosta puuttuu etuliite the
ja nyt lisätty huig-tyyliin pienellä alkukirjaimella
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:634f96fa94="ydinaukio"]edit: otsikosta puuttuu etuliite the
ja nyt lisätty huig-tyyliin pienellä alkukirjaimella [/quote:634f96fa94]
Jos nyt tälle linjalle mennään niin Plan olis syytä olla myös isolla alkukirjaimella
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
[quote:bfc4cd90c4="TWISTED BITCH"][quote:bfc4cd90c4="ydinaukio"]edit: otsikosta puuttuu etuliite the
ja nyt lisätty huig-tyyliin pienellä alkukirjaimella [/quote:bfc4cd90c4]
Jos nyt tälle linjalle mennään niin Plan olis syytä olla myös isolla alkukirjaimella [/quote:bfc4cd90c4]
I knew you'd come.
[quote:d800d00421="kikke"][quote:d800d00421="TWISTED BITCH"][quote:d800d00421="ydinaukio"]edit: otsikosta puuttuu etuliite the
ja nyt lisätty huig-tyyliin pienellä alkukirjaimella [/quote:d800d00421]
Jos nyt tälle linjalle mennään niin Plan olis syytä olla myös isolla alkukirjaimella [/quote:d800d00421]
[/quote:d800d00421]
ps. hienoa että joku vaivaantunut korjaamaan
I knew you'd come.
:peuk:
joskus tuli dickailtua mutta ei näitä nyt oksentamatta vois varmaan kuunnella luulen-luulen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:cf16e776ae="huïg"]joskus tuli dickailtua mutta ei näitä nyt oksentamatta vois varmaan kuunnella luulen-luulen
[/quote:cf16e776ae]
pakko pitää ne ikuisuuksiin joista joskus on pitäny tai on petturi?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tää changes on kyl ihan törkeen hyvä :twisted:
I knew you'd come.
[quote:77b35b18b8="Alxity"][quote:77b35b18b8="huïg"]joskus tuli dickailtua mutta ei näitä nyt oksentamatta vois varmaan kuunnella luulen-luulen
[/quote:77b35b18b8]
pakko pitää ne ikuisuuksiin joista joskus on pitäny tai on petturi?[/quote:77b35b18b8]
Ei.
Enpä ole kyllä itsekään aikoihin kuunnellut tuota Emergency & I:ta. Eikä juuri nyt ainakaan kauheasti edes harmita.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uusi levy Uncanney Valley löytyy jo Spotifysta.
Get More:
www.mtvu.com
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
pari hyvää biisiä, muutama aivan järkyttävä kammotus, loput sellaista keskinkertaista tuubaa et huh.
ei kiinnosta kuunnella toista kertaa.
Pages: 1