You are not logged in.
no niin, luultavasti viimeisenä tästä porukasta näin viimein eilen searching for sugar manin, ja kyllähän se oli juuri niin vaikuttava kuin saattoi kuvitellakin, vaikka tietysti väkisin oli jo jotain aiheesta kuullut. itse asiassa olisin luullut, että joku olisi tälle jo topikin tehnyt, mutta koska ei niin pakkohan se on sellainen vääntää.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sixto_Rodriguez
http://sugarman.org/
joo eli toki dokkarin raflaavuuden takia joitain seikkoja piti jättää kertomatta (australia yms.) mutta sou not, hieno tarina, hieno dokkari, hieno mies ja ennen kaikkea hienoa musiikkia. kai tässä joutuu levyostoksille...
ylös! pistin sugar man soundtrackin tilaukseen, mistäs sais vinskat halvimmalla?
ylös! pistin sugar man soundtrackin tilaukseen, mistäs sais vinskat halvimmalla?
Itse hankin importcds.comista, oli ainakin helmikuussa halvin. Tilaisin mieluusti suoraan LITA:ltä mutta niiden postikulut on törkeät.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
psykokarkki wrote:ylös! pistin sugar man soundtrackin tilaukseen, mistäs sais vinskat halvimmalla?
Itse hankin importcds.comista, oli ainakin helmikuussa halvin. Tilaisin mieluusti suoraan LITA:ltä mutta niiden postikulut on törkeät.
Amazon UK:n marketplace ja siellä all your music on yleensä halvin, nyt näyttäis tulevan postikuluineen kustantamaan 21,90 mut hinnat elää koko ajan (jostain syystä perjantaisin on usein halvimmillaan).
Joko tässä topikissa on tietyt tyypit kertoneet tietäneen Rodriguezin stoorista ja musasta jo ennen dokkaria?
Mä oon.
bzort glorf bööth
googlasin foorumilta rodriguezia ennen otsikon perustamista, ja löytyi mm. tieto, että ainakin jompaa kumpaa vinyyliä olis saanu stupidosta noin kympillä joku 6 vuotta sitten
Joko tässä topikissa on tietyt tyypit kertoneet tietäneen Rodriguezin stoorista ja musasta jo ennen dokkaria?
Mä oon.
luin haastiksen galactic zoo dossierista ennenku tiesin sen enempää aiheesta
ei tällä ny hirveesti lesoilemaan pääse kyl
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kiinnostava dokumentti, mutta miehen musiikki on kyllä minusta jotenkin laimeaa ja mitäänsanomatonta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
luin haastiksen galactic zoo dossierista ennenku tiesin sen enempää aiheesta
ei tällä ny hirveesti lesoilemaan pääse kyl
mahdollisesti sama, mut en kyllä muistanut, kai mulla se lehti kuitenkin on. asiasta toiseen, mulle tulee tosta hieman mieleen joku tunnettu artisti, jota on verrattu kans dylaniin, teki jotain sodanvastaisia biisejä 60-luvulla mutta en nyt saa päähäni nimeä, sanokaas nyt kuka vois olla? muistan kyseisestä artistista erityisesti yhden vannoutuneen fanin laughing madcaps -meililistalta, hieman sekava nuori tyyppi joka diggaili tätä artistia ja syd barrettia ja puhui muuten sekavaa tajunnanvirtaa lähinnä raamatusta ja päihteistä, erityisesti salviasta.
spåm
EDIT: se oli phil ochs!
Jutun pääsisältö on referoida vielä kerran joitain vuosia vanhan dokkarin sisältö? Hesari aika hyvin ajan hermolla.
bzort glorf bööth
toi dokkari edelleen näkemättä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
on mullaki mut ei oo mikään periaatepäätös
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!