You are not logged in.
ensivaikutelman perusteella tähän topikkiin http://rosvot.fi/
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
babriga wrote:kuolispa Panic! At The Disco
Smaa. Onneksi kuulin sen yhden biisin Dublinissa ennen New Yorkia, muuten olisin mennyt kuvauksien perusteella keikalla
Toisaalta heillä on hieno nimi. Kyllä siitä paniikki tulee, kun leposi rupee riehumaan pallojensa kanssa DJ-kopin edessä murhaisa katse silmissä. (Onneksi Vodkis soittaa tätä /o Ei tarvii ees liikkuu, voi pahoinpidellä vasemmalla kädellä.)
ylläolevat kommentit vuodelta 2006 kuulin jonkun uuden biisin ja oli kyl ankeinta radioskeidaa ikinä
eli eivät ole ilmeisesti vielä kuolleet
ensivaikutelman perusteella tähän topikkiin http://rosvot.fi/
Asiantuntijat ovat kirjoittaneet että me soitettas hardcorea. töttöröö.
bzort glorf bööth
Moronica wrote:ensivaikutelman perusteella tähän topikkiin http://rosvot.fi/
Asiantuntijat ovat kirjoittaneet että me soitettas hardcorea. http://www.punkinfinland.net/forum/imag … epalm2.gif töttöröö.
HC-HIIRIS
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kaikki mun feedissä mehustelee tätä, mitä vittua nyt taas internet
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
öljghvfhjglkijklj kghjglh klijölkölkölkäkö' ö
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyllä tästä meemi lähtee vielä tosi positiivinen juttu!
Last edited by Folkhälsan (08.09.2013 11:32)
Vuoden nuori muotoilija.
haluaisin tietää, mitä mieltä Ulvis on Ylviksestä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
haluaisin tietää, mitä mieltä Ulvis on Ylviksestä
Tämä tuli kans ensimmäisenä mieleen kun sain tietää biisin olemassaolosta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kuulin vasta tänään tätä ekan kerran. postgrunge meets EDM!
Rihanna
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ei taida olla ees vitsi ja vaikka olis niin silti paskaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no tämä uusi dismemberment plan. miksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Davo ja eritoten Edu on naurattanut itteä aina, mutta tää Lieminen on aika tylsää sontaa. Diggaako tästä edes forkan ex-/mahd. nykyiset bassolaiset? Just nyt livenä kakkosella.
bzort glorf bööth
lieminen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tsekkasin Liemisen kans, ja ei tää nyt ihan sysipaska ollut, mitäänsanomaton vain. Edu ja Davo ovat joo viehättäneet leslienielsen-huumoria rakastavaa pikkupoikapuoltani, ja olihan tän musavideossa ne kaikki klassiset FlopTori-asetelmat. Harmi vaan että tällä kertaa biisi ei ollut mistään kotoisin. Edelleen odotan sen Edu-leffan valmistumista.
Kuuntelin Dizzee Rascalin uuden levyn.
Vuoden nuori muotoilija.
joni klingin arviot
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ghost
Ei tämä mitään erityisen paskaa ole, mutta kun en ollut aiemmin vaivautunut kuuntelemaan kuin pari irtobiisiä ja tässä viikonlopun aikana naapurin luona kuunneltiin ekaa kokopitkää, niin täähän on ihan kamalan tylsää musaa. Odotin kansien perusteella evilimpää, geneeristä alavirepörinää tai jotain kahden pennin occult larppausta, mutta lopputulos oli tollaista haaleaa hevausta ihan hauskat maalaukset/maskit kasvoilla.
bzort glorf bööth
Ghost
Ei tämä mitään erityisen paskaa ole, mutta kun en ollut aiemmin vaivautunut kuuntelemaan kuin pari irtobiisiä ja tässä viikonlopun aikana naapurin luona kuunneltiin ekaa kokopitkää, niin täähän on ihan kamalan tylsää musaa. Odotin kansien perusteella evilimpää, geneeristä alavirepörinää tai jotain kahden pennin occult larppausta, mutta lopputulos oli tollaista haaleaa hevausta ihan hauskat maalaukset/maskit kasvoilla.
Tämä.
Last edited by Kalossimies (09.11.2013 19:15)
Sillan tunnaribiisi
hiirimattona wrote:Ghost
Tämä.
Hetken oli jo että häh mut tässä ei varmaan puhuttu siitä japanialaisesta Ghostista...
Kalossimies wrote:hiirimattona wrote:Ghost
Tämä.
Hetken oli jo että häh mut tässä ei varmaan puhuttu siitä japanialaisesta Ghostista...
Juu ei, sehän on huippu, tää ruotsalainen kevythevi-Ghost sen sijaan on tylsimpiä bändejä aikoihin.
Sillan tunnaribiisi
ERI.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jälleen yksi 1980-luvun pop-hitti on tulkittu uusiksi ja pahuksen komeasti vielä
pieni painovirhe otsikossa, ei pitänyt olla komeasti vaan ihan vitun paskasti, hyi helvetti
Joo tosi huono oli, mutta eniten nauratti toi nimi Lorde.
bzort glorf bööth
tää on kyl kiva!