You are not logged in.
Tämän päivän kuuma kakkosjakso kyllä osti sarjalle jo oikeuden omaan ketjuun. Fanit tänne ja asiapostittelupullojen korkit auki!
Kuka mimmi on hotein? Kuka voittaa? Kenen pitäisi voittaa?
Hitto, että mä venaan sitä, kun ne muut käy oikeasti vetämään sitä New Yorkia päihin. Ei ole meinaan mikään ihmisistä miellyttävin tuo eukko.
Aika yllärin pisti Flav siinä Latin / Oyster -tilanteessa, mutta toisaalta se vaan alleviivasi sitä pointtia, joka on koko ajan läsnä: ukolla ei taida olla edes hajua keitä nämä sen himassa parveilevat naiset edes ovat - saati sitten kuka niistä on kuka.
Parasta TV-viihdettä vuosiin, yhtä kaikki!
Tero saatana, s'olet gay!
Mikäs mikäs tää kuva on? Eikös Flav löytäny mussua ekasta kaudesta ja järkkäs toisen? Ei noi naikkoset oo tästä ohjelmasta ainakaan. Mut kallistun kyl taas (tätä tuntuu sattuvan aika usein) samalle kannalle kuin forssto: Goldie on paras. Ihana nainen! "Minä" tipuin eilen, mutta eipäs siinä mitään. Annoin aika vaisun kuvan itsestäni, joten oli aika lähteä,
Joo, tosiaan kakkoskauden kuvahan tuo. Pahoittelut, jos se spoilaa sinänsä jotain, mutta ei varmaan ole kovin spoilaavaa se tieto, että Flav ei välttis ole mikään yhden naisen mies. Miehellä on vissiin 7. lapsikin tällä hetkellä uunissa!
Miehellä on vissiin 7. lapsikin tällä hetkellä uunissa!
pelottavaa.
Flavorin naurulle
Mun mielestä on aina hiton siistiä, kun joku puhuu itsestään kolmannessa persoonassa ja vielä siistimpää on, kun tyypin catch-phrase on huutaa oma nimensä! Se tekee ihmisestä heti tärkeän oloisen.
New York ei ole ruma, mutta tyhmä ja ilkeä se on. Mä kyllä tykkäsin eniten kri-Applesista, mutta tiesihän sen, että niin harmaa neitokainen lentää pihalle tuolta syöjättärien kehdosta.
Tänään taas!
Ei melkein malta odottaa. Olin eilen jo jonkun jenkkiläisen nettikaupan luottokorttitietojen syöttövaiheessa tilaamassa ykköskauden dvd:tä, kun tulin katumapäälle. Ens kerralla loppuun asti.
Hitsi, ei ihan yhtä dynamiittia ollut kyllä tällä kertaa, kuin kaksi edellistä, mutta silti helposti viikon parhaat töllön edessä vietetyt 50 minuuttia.
MTV:ltä tuli äsken No Limits... Se flipperivideo.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missasin eilisen jakson.
Tänään mennään taas! Panokset kovenee, soppa sakenee!
Oli kyllä parhautta. Kanan valmistus sai ns. repeämään.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kun se selitti sitä kanaa, niin pakko sanoa että eulivat elävästi mieleen herrat Control ja Alimo...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kun se selitti sitä kanaa, niin pakko sanoa että eulivat elävästi mieleen herrat Control ja Alimo...
...jotka hetkeä aikaisemmin olivat taas tehneet itsestään pellejä valtakunnallisessa TV-lähetyksessä. Voi vittu miten pellejä ne kaksi osaavatkaan olla!
Oma topikki...?
Voi olla tarpeen... Noiden urpojen jätöksiä kun löytyy nyt jo kahdesta topicista. Sitäpaitsi, he ovat kyllä yksi nykyisen musiikkikentän mystisimpiä ilemstyksiä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Koetan nyt ensi kertaa tämän katsomista. Toistaiseksi: joo.
Vittu nää horoperseet on TYHMIÄ ja RUMIA.
Ei niin, että show'n isäntäkään olisi kovin välkky tai viehättävä tapaus.
Joo o.
Kuka suutelee ylin 8 minuuttia? :?
"A repo man's always intense"
Koetan nyt ensi kertaa tämän katsomista. Toistaiseksi: joo.
Olisi pitänyt katsoa alusta asti... Liian kuumia kiemuroita on jäänyt näkemättä.
Mutta aika tyhmiä ovat kyllä horoperseet. Flavista olet kyllä väärässä, se mies on NERO!
Olen aina odottanut että potentiaalinen poikaystävä sanoisi minulle illallisella: "Olet aika omistava. Sinun täytyy ymmärtää, että välillä minun täytyy suudella toisia naisia."
Mitäs siinä tapahtu? Kuka tippu?
Oli aika tiukka jakso. Flav tiputtikin yllättäen KAKSI yhden sijaan. Ekaks Hottien kun se valehteli about kaikesta valheenpaljastimessa ja sitten Smileyn, koska se oli vielä lovena ex-mieheensä. Aika paha jakso. Birgitte Nielsen kävi vierailulla ja kurmotti Hoopsia aika pahasti.
[quote:83da5c3e7c="shanks"]Mitäs siinä tapahtu? Kuka tippu?
Oli aika tiukka jakso. Flav tiputtikin yllättäen KAKSI yhden sijaan. Ekaks Hottien kun se valehteli about kaikesta valheenpaljastimessa ja sitten Smileyn, koska se oli vielä lovena ex-mieheensä. Aika paha jakso. Birgitte Nielsen kävi vierailulla ja kurmotti Hoopsia aika pahasti.[/quote:83da5c3e7c]
Ei Hottieta!! Hö!
Olipahan tiukka jakso, lopetus melkosta tv-draamaa!
No kyl! Muutenkin tiukka jakso. Eipä tartte enää arvuutella miksi New York on niin vitun pihalla! Ensi viikosta tulee kuuuuuumaaaaaa!
Hoops on hot
en ole kolmekybänen emoboy
Vähän oli pliisu loppupeli. En tiä. En mä mitään ihmeempää odottanut, mutta oishan toi Njyy Jook voinut vaikka pistää ne kaksi lopulta lihoiksi mustasukkaisuuspsykoosissa tai jotain. Enemmän draamaa tai jotain. Nyt oli vähän sellainen "tässäkö tämä" -tyyppinen fiilis.
Mut toista tuotantokautta ootellessa.
Joo, erittäin sama.
Tuokohan Sub myös I Love New Yorkin Suomeen? Vaikuttaisi klippien perusteella aivokuolleimmalta sarjalta KOSKAAN!
[quote:a350064eb8="shanks"]Mut toista tuotantokautta ootellessa.
Joo, erittäin sama.
Tuokohan Sub myös I Love New Yorkin Suomeen? Vaikuttaisi klippien perusteella aivokuolleimmalta sarjalta KOSKAAN![/quote:a350064eb8]
Kuka voitti?