You are not logged in.
Kun tulin sunnuntai-iltana katsomasta elokuvaversiota, piti heti kaivaa tämä hyllystä. Olin näköjään lukenut tämän ekaa kertaa, kun olin 15 v.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vuoden nuori muotoilija.
seuraavaks:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
lukupinossa
lukupinossa:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lukupinossa:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pilkkeen (vanhasta?) sigusta tuttu kiimainen hirvi mainittu!
^ Aahahaa, ensin olin ihan et mitä vittua, mut sit olinki et koska olin jo unohtanu koko tokaisun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Dan Simmonsin The Fall of Hyperionia. Tykkään. Hyperionin lukenut pariinkin otteeseen ja nyt tuli vihdoin otettua toi jatko-osa haltuun.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Knausgårdin Taisteluni osa 1.
Joo, enpä tiiä. Alku vaikuttaa ihan ok:lta ja onhan tää ainaki nopealukuista kamaa (ekat 150 sivua meni vajaassa päivässä). Yleensä kyllä epäilyttää tälläset kohutapaukset ja "kirjallisuuden uudistajat", mut onhan tää ihan kunnioitettava saavutus että jäbä on kirjoittanu 3000+ sivua pitkän teossarjan parissa vuodessa. Siinä jää Jörkan Mammuttikin toiseksi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitkän tauon jälkeen "kevyempää" kamaa. Ja kyllähän tässä sielu lepää.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
mielenkiintoinen tenttikirja
^ Kappas, toi kiinnostais. Maksaa tietysti maltaita. Kirjasto jne.
*
Vuoden nuori muotoilija.
tuli tuossa plärättyä zygmunt baumanin GLOBALIZATION ja baudillardin AGONY OF POWER omaksi iloksi. nyt jatkan jacques rancieren opiskelua suomeksi ERIMIELISYYDELLÄ. eipä muuta
nyt kun erimielisyys tuli mainituksi...
vihdoin tartuin tähän ja vähän vastahakoisestikin, mut pakko myöntää että on aika vakuuttava ja tyly kirja. kliman paskoo jenkkilää koskevan empiirisen aineiston (NIPA, BEA) avulla pohjan, jolle vasemmistolaisen arkijärjen ja muodikkaiden nykyteoreetikoiden (esim. harvey, negri, postkeynesiläiset etc) suosikkiselitykset kriisille rakentuu.
en osta kaikkea tuosta, ja pidän monia mahdollisia johtopäätöksiä haitallisina, mut skolaarisena effortina siika
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
^ Kiinnostaa millanen Avaruussseikkailu on kirjana.
*
^ erinomainen. voin suositella. rendez-vous with rama kans very pest.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ mitäs toi sisältää?
Toi on tollanen self-improvement -opas.
Postitoimistoa luen. Hulvaton kirja.
Joku lukupiiri tän ympärille ois kyllä kova.
Vuoden nuori muotoilija.
Kohtaa kuusisataa sivua luettu, onhan tämä aika jne