You are not logged in.
Sama täällä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Monta levyä taas spotifyssa!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Göstan kuolemasta tulee perjantaina 10v ja tähän liittyen oli Urheilusanomien numerossa 30 kolmen aukeaman juttu Göstasta urheilupersoonana. Kantsii yytsii
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
33 aukeamaa
en ole kolmekybänen emoboy
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
sunnuntaina Leevi & The Leavings -ilta 18-21 Radio Suomella, Liete juontaa, Paananen ja olikohan nyt Nylund messissä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
sunnuntaina Leevi & The Leavings -ilta 18-21 Radio Suomella, Liete juontaa, Paananen ja olikohan nyt Nylund messissä
Täytyy kattoa jos kuuntelis. On kyllä vähän kaikkee muuta jo siihen samaan aikaan, mutta jos tuolla olisi vaikka jotain hyviä tarinoita tms.
Maailman_paras_kitarasoolo :peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ihan koko ohjelmaa en kuullut, mutta olihan siellä ihan mielenkiintoisiakin juttuja vaikka hieman turhan paljon tyhjäkäyntiä ja vähän väliä tuli merisäätä sun muuta urheilu-uutista.
ihan koko ohjelmaa en kuullut, mutta olihan siellä ihan mielenkiintoisiakin juttuja vaikka hieman turhan paljon tyhjäkäyntiä ja vähän väliä tuli merisäätä sun muuta urheilu-uutista.
kuuntelin vikan tunnin ja aika sama fiilis. kai sen oli tarkoituskin olla osa radio suomen kivan helppoa sunnuntai-ilta äänimattoa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nuorgam listaa Leevien 40 parasta biisiä, jos Elina, mitä mä teen? ei ole ykkösenä, saatan raivota kuin psykis
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
jahas
Mikä on Leevi and the Leavingsin kaikkien aikojen paras kappale? Nuorgam antaa vastauksensa tähän mahdottomalta tuntuvaab kysymykseen seuraavan neljänkymmenen vuorokauden aikana. Päivittäisen juttusarjan käynnistää sijalta 40 laulu, jonka nimessä on poikkeuksellisen monta naisen etunimeä jopa Leevi and the Leavingsin mittapuulla.
Leevi & the Leavings Top 40 #40: Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla Jurvanen
aloittivat sitten yhdellä tylsimmistä biiseistä, mutta tässä vaiheessa aika vaikea sanoa mitä tästä tulee. jos itse alkaisin listailemaan niin jotain tämmöistä ehkä:
1. elina mitä mä teen
2. rin tin tin
3. teuvo, maanteiden kuningas
4. amalia
5. en tahdo sinua enää
6. pohjois-karjala
7. jos helsinki on kaunis
8. pimeä tie, mukavaa matkaa
9. kerro terveiset lapsille
10. elämä ikkunan takana
11. sopivasti lihava
12. ei tytöt sitä tietää saa
13. tuhlaajapoika
14. omenapiirakan makuista huulirasvaa
15. mäyrä
16. nainen toiselta planeetalta
17. jos taivaalta sataisi rahaa
18. rakkauslaulu
19. kyllikki
20. mitä kuuluu marja-leena?
21. pihlajankukka
22. vanha koulukuva
23. kaukaisessa satamassa
24. muotitietoinen
25. pohjoisen taivaan alla
26. jossain on kai vielä joulu
27. viisas talonmies
28. taivas on taunuksen takapenkillä
29. toteemipaalu
30. toiveunta
31. elämää
32. pojat tanssimaan
33. joulukertomus
34. käsipohjaa
35. lähtölaskenta pieneen sydämeen
36. sandy
37. jani
38. västerås
39. uni joka pääty ei
40. pikkuprinsessa
tämä nyt oli laadittu alle kymmenessä minuutissa ja ei todellakaan ole lopullinen, mutta katsotaanpa montako osumaa.
EDIT: tätä kirjoittaessa tolto ehti ensin, otetaan yhteisraivarit sitten
jea
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Matkalla omiin hautajaisiin puuttuu
Palava rakkaus, Makeampi makeaa ja Hannu & Kerttu puuttui
EDIT: ja kaivopuiston kuristaja
Last edited by hrmunoita (23.09.2013 13:53)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tehkääpä omat listat
Jotenkin näin:
1. En tahdo sinua enää
2. Pikkuprinsessa
3. Pojat tanssimaan
4. Palava rakkaus
5. Elina, mitä mä teen?
Ja seuraavaksi sitten Marja-Leenat, Pohjois-Karjalat, Muotitietoiset, Sopivasti lihavat sun muut.
en nyt tiedä onko toi palava rakkaus niin kummoinen, toisaalta raha & rakkaus -levy jäänyt mulla aina hieman varjoon, en tiedä miksi. sen sijaan jo nyt voisin muuttaa hieman oman listani järjestystä, ja tunkea johonkin väliin kappaleen etkö näe että tanssin, mutta annetaanpa nyt olla, koska lopullista totuutta ei kuitenkaan ole.
EDIT: varmuuden vuoksi täsmennän että palava rakkaus on loistava biisi, mutta niin on moni muukin leevi-ralli, eli leevi-asteikolle ei niin hyvä kuin jotkut muut.
Minun ensikosketus Leeveihin oli joskus ala-asteikäisenä, kun Keskiviikko ilmestyi. Keskiviikon biisejä on tuolta kokoelmalta ja pitkäsoitoilta tullut kuunneltua pitkään ja hartaasti ja paljon. Raha ja rakkaus mulla on ollut vain noin kolme vuotta ja siksipä monet sen levyn biiseistä tuntuu tosi tuoreilta vieläkin. Raha ja rakkaus ei ole kovin tasalaatuinen, mutta esimerkiksi nuo hrmunoidan mainitsemat on pirun hyviä kaikki.
Ja tuohon minun lyhkäiseen listaan pitäis ehottomasti lisätä Ei tytöt sitä tietää saa ja Amalia.
Ja Tikapuut taivaaseen.
Last edited by jn85 (23.09.2013 18:43)
Mene pois oli mun suosikki teininä. Ja Mieletön Melinda.
*
Vanha koulukuva! Musiikkiluokka on kokonaisuudessa hieno albumi. Ottakaa kantaa??!!1
*
Vanha koulukuva! Musiikkiluokka on kokonaisuudessa hieno albumi. Ottakaa kantaa??!!1
*
Ite oon aina vähän sorsinut Musiikkiluokkaa, mut en kyl ees tiedä miksi. Onhan sillä kuitenkin esim. biisien kärkikaartiin kuuluvat Unelmia ja toimistohommia sekä Jos Helsinki on kaunis.
Jos tarttis suosikkialbumit nimetä, niin tällä nimenomaisella hetkellä sanoisin varmaankin että Kadonnut laakso sekä Raha ja rakkaus. Mies joka toi rock'n'rollin Suomeen varmaan myös.
Mulle Musiikkiluokalla parasta on just tuntemattomammat biisit, esim Isojen tyttöjen yö ja Keltainen huivi.
*
Pistin Musiikkiluokan saman tein soimaan, ihan vaan tarkastaakseni että miltä meno nyt maistuu.
*
Paras levy. Pikku prinsessa paras biisi.
edit:
nii ja pistin kans soimaan.
Last edited by kumpiseta (23.09.2013 20:43)
Pistin Musiikkiluokan saman tein soimaan, ihan vaan tarkastaakseni että miltä meno nyt maistuu.
Vanha koulukuva
Isojen tyttöjen yö
Postinkantaja
Rooma
Pikku prinsessa
Pihlajankukka
Jos Helsinki on kaunis
Unelmia ja toimistohommia
Kööpenhamina (Teltta ja kamina)
Keltainen huivi
Tein joskus oman top 31 -listan:
http://open.spotify.com/user/junkieman/ … okrWYZXhrg
Top vitosessa varmaan Elina, Pikkuprinsessa, En tahdo sinua enää, Amalia ja ja ja Jos Helsinki on kaunis? No, ainakin noi kolme ekaa.
Pihlajankukka
Kokeillaans listaa, vaikka aika mahdoton tehtävähän tämä on:
1. Kyllikki
2. Amalia
3. Rin tin tin
4. Jos taivaalta sataisi rahaa
5. Kissanpentu
6. Pimeä tie, mukavaa matkaa
7. Rakkauden työkalu
8. Joulukertomus
9. Mitä mä niillä teen?
10. Vakosamettihousuinen mies