You are not logged in.
Pages: 1
Perustetaanpa topikki tälle mainiolle bändille.
En enää muista missä yhteydessä tää nimi päähäni iskostui, jostain musalehdestä tai kirjasta, mut jostain kumminkin ja sit ku divarissa tuli (muistaakseni oikein sopuisaan hintaan) vastaan Gravity Talks -albumi ni sehän tuli ostettua ja siitä asti oon diggaillu. Joskus 2000-luvun alussa tämä kohtaaminen tapahtui.
Kyseessä siis 80-luvun vaihteessa starttaillu ameriikkalaisbändi, jonka varhaisemmat levyt on tommosta punkin kaikuja sisältävää paisley underground -jutskaa. Psykedelian sävyttämää aavikkomeininkiä. Myöhemmät levyt on kai enempi kantria, mut en oo niitä kuullu. Ja itseasiassa meitsillä ei edelleenkään oo muita näitten levyjä ku Green on Red (1982), Gravity Talks (1983) ja Gas Food Lodging (1985). Olis kiva löytää muitakin, mut enpä oo niin aktiivisesti etsinytkään. Ehkä jonain päivänä.
Ei kai mulla tähän hätään muuta sanottavaa, suosittelen tutustumaan jos ei oo jo tuttu. Kaikki yllämainitut levyt on kovii.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tykkään tästä bändistä!
bzort glorf bööth
melkein arvasub
Tässä vielä muutama hyvä biisi jengille kuunneltavaks vaikkette kumminkan kuuntele.
"Aspirin"
"Death and Angels"
"5 Easy Pieces"
"Black Night"
Last edited by bernardblack (20.09.2013 11:54)
Näillä on myös aika siistejä levynkansia:
Tässä vähän livemeininkiä vuodelta '86:
Gas Food Lodging = mainio älppy
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
En enää muista missä yhteydessä tää nimi päähäni iskostui
Minä muistan: Suomen joka ainoasta käytettyjen vinyylien laarista. Enpä ole koskaan kuunnellut. Ehkä pitäisi, saattaisin kuvausten perusteella tykätäkin.
Pages: 1