You are not logged in.
Mistä tykkäätte, vaikka oikeesti ei kuuluisi? Eikä siis mitään nostalgiajuttuja, että "kuuntelin pienenä Bon Jovia, ei sitä voi vihatakaan", vaan jotain mistä ihan oikeasti pidätte.
Näiden diggaamisella nolaan itseni:
Justin Timberlake
t.A.T.u. (eka levy)
Snoop Dogg (ja kyllä, olen menossa keikalle)
James Blunt (voi kyllä)
Kaikkia löytyy hyllystä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Vähän samanlaine topikki taisi jo olla, en muista vastasinko sinne mitään. Omasta mielestäni olen suurimmaksi osaksi päässyt tuon vaiheen yli että varsinaisesti hävettäisi tykätä jostain. En kyllä yhtäkkiä keksi mitään.
Kornin diggaamisella ei hirveästi street crediä taideta kerätä. Mut fukit. Eka levy on edelleen yksi lemppareimmista. Viime vuosina on kyllä kiinnostus tippunut lähes nollaan. Sillä ensimmäisellä Suomen keikalla muutama vuosi sitten jaksoi kyllä vielä pomppia.
Sent from my iPhone 16
Pointtina ei ole hävettävät bändit, vaan ne, joista ei "kuulu" tykätä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:7c3acf0174="Pilke"]
t.A.T.u. (eka levy)
*[/quote:7c3acf0174]
Hittibiisit on ihan tautisen hyviä, kuten oli myös viime keväänä Pietarissa nähty keikka. Yhtään levyä ei ole hyllyssä, mutta suht tuoretta kokoelmaa hypistelin Anttilan Top Tenin muutto-alessa. Kaipa se jossain vaiheessa tulee ostettua... toisaalta, hyvin pärjäilen varmaan ilmankin.
[quote:a06acc0a74="Pilke"]Justin Timberlake
[/quote:a06acc0a74]
No kyllähän näitä pitää diggailla! Menisin keikalle jos ois ylimääräistä pätäkkää,
Itse asiass myöntämällä Justin Timberlake ja Snoop Dogg diggailut, monet mielestäni paskaa musiikkia kuuntelevat kaverini ovat havahtuneet että "eihän se Kristina ehkä sittenkään kuuntele vain jotain outoa surinaa" ja sillä verukkeella soitan niille kaikkee muuta kivaa. En tiedä miksi mulla on pakonomainen tarve tuputtaa hyvää musaa kavereilleni, jotka ei välttämättä siitä innostu. muakin vaan raivostuttaa jos joku yrittää soittaa mulle jotain von herzen brotherssia.
Sellaset bändit, mistä ei kuulu tykätä, on tosiaan nykyään aika vähissä. Jotkut "skenen" pervot kuitenkin diggailee jotain Evanessencea ja varmaan 69 Eyesia ja Negativeakin. Puhumattakaan pikkasenkaan vanhemmista jutuista, niinku joku Limp Bizkit. Sandi Thom on kuitenkin yksi. @junkmail ehkä toinen. Noi on yksinkertaisesti todella pahasti metässä, eikä ne ees tajuu sitä. (Ja jengi kuitenkin ostaa niiden levyjä.) @junkmailkin tosin saattaa joskus vielä nauttia jotain kulttisuosiota. Vois hyvin kuvitella, että jotkut "skenen" tyypit kuuntelee sitä uhoamista jossain illanistujaisissa ja sitten kärvistelee lattialla nauruun tikahtuen. Mut toi Sandi Thom on kyllä jotain täysin uskomatonta (siis yhden biisin olen vaan kuullut ja videon nähnyt, mutta tässä tapauksessa se riittää). Sitä ei voi kääntää nolohuumoriksikaan, ei sitten millään. Tunnen monia ihmisiä, jotka haluaisivat pelkästään vetää ko. artistia turpaan. Joten jos joku "skenessä" on hänestä tykännyt, niin sitä sietää hävetä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kuulostaa kiehtovalta tuo Sandi Thom! Pakko hakee jostain.
[quote:f5f191beab="Pilke"]
James Blunt[/quote:f5f191beab]Tää on kyllä pelkästään tylsä. Tuskin saa ikinä kulttimainetta "skenessä".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Punkki-/hosseskenessä on kuulemma nykyään kiellettyä diggailla Maho Neitsyttä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Punkki-/hosseskenessä on kuulemma nykyään kiellettyä diggailla Maho Neitsyttä.
Riippuu varmaan skenestä. Piffillä ei ainakaan. Veikkaan, että toi PC-meininki on Suomessa yleensäkin vähän takanapäin.
Maija Vilkkumaa ja sitä kautta Tarharyhmä. Ymmärrän ehkä, että Vilkkumaan sooloilua voi inhota, mutta kun Tarharyhmä on Suomen paras bändi ikinä.
Tarharyhmä on Suomen paras bändi ikinä.
Mä muuten diggailin sitä ekaa levyä myös ja pari keikkaakin ehdin näkemään, Minna Haapkylä bassotteli eteerisenä. Robotti-Petron systerihän oli tässä rummuissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Miksi hävetä omaa musiikkimakua?
[quote:4d5fc28d18="leposi"]Tarharyhmä on Suomen paras bändi ikinä.[/quote:4d5fc28d18]
Mä muuten diggailin sitä ekaa levyä myös ja pari keikkaakin ehdin näkemään, Minna Haapkylä bassotteli eteerisenä. Robotti-Petron systerihän oli tässä rummuissa.
En nähnyt ikinä yhtään keikkaa. En ees niitä paria(?) comeback-keikkaa
Kuulostaa kiehtovalta tuo Sandi Thom! Pakko hakee jostain.
joo, en oo ennen tommosta nimeä kuullutkaan, mutta nyt kiinnostaa.
mitähän tähän itse sanois, alanis morrisette ja phil collins ainakin kiinnostaa, levyjä ei vielä ole. collinsin kokiksen meinasin taas tilata, mut en sit kuitenkaan.
[quote:873bd1ccec="kri"]Kuulostaa kiehtovalta tuo Sandi Thom! Pakko hakee jostain.[/quote:873bd1ccec]
joo, en oo ennen tommosta nimeä kuullutkaan, mutta nyt kiinnostaa.mitähän tähän itse sanois, alanis morrisette ja phil collins ainakin kiinnostaa, levyjä ei vielä ole. collinsin kokiksen meinasin taas tilata, mut en sit kuitenkaan.
Morrisette on rohkea veto, tosin varmaan kaikki foorumin naiset on kuunnelleet sitä joskus tosissaan. Collinshan nauttii "skenessä" jo kulttisuosiota.
[quote:77b60839d5="kri"][quote:77b60839d5="Pilke"]Justin Timberlake
[/quote:77b60839d5]
No kyllähän näitä pitää diggailla! Menisin keikalle jos ois ylimääräistä pätäkkää,[/quote:77b60839d5]
No siis juurikin joo! Justinin levy on todellista parhautta!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:d8f537b044="Pilke"]
*[/quote:d8f537b044]
Parasta nyt -topikissa nämä. Jumalautauauauau.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:6fb040cc16="ex-kolja"][quote:6fb040cc16="Pilke"]
*[/quote:6fb040cc16]
Parasta nyt -topikissa nämä. Jumalautauauauau.[/quote:6fb040cc16]
Erittäin iso SAMA
Tero saatana, s'olet gay!
Kylien Can't Get You Out Of My Head on paras biisi ikinä, varsinkin yökerhoskenessä.
All Saints toimii kotonakin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
All Saints toimii kotonakin.
Jpp! Mulla on kaksi levyä!
Morrisette on rohkea veto, tosin varmaan kaikki foorumin naiset on kuunnelleet sitä joskus tosissaan. Collinshan nauttii "skenessä" jo kulttisuosiota.
joo, siis morrisetten "thank u" on yksi parhaista biiseistä ikinä, tekis mieli ainakin kokoelma ostaa, mut en tiedä jaksaisko sitä kovin kauaa. "ironic" oli muistaakseni kans ihan jees, siis silleen etten edes kanavaa vaihtanu ku kuulin radiosta.
Morrisette on rohkea veto, tosin varmaan kaikki foorumin naiset on kuunnelleet sitä joskus tosissaan.
siis se smiths-ukkeli? [i'll get me coat...]
täällä armoton scooter-diggailu. enempi kyllä kokonaistaideteoksena kuin perinteisenä musiikkiesityksenä.
t
-------
vaikea olla masentunut kun on koko ajan raving i'm raving
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jonna Tervomaa on maailman ihanin nainen.
>:{/
Bändit joiden diggaamisesta mä saan eniten paskaa niskaan:
Crowded House
Steely Dan
Fleetwod Mac (se Buckingham/Nicks-versio, ei se pönöttävä bluesorkka)
Boston ja muu vastaava seiskari FM-rock
Noi nyt tuli ekana mieleen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan