You are not logged in.
julkkis big brother alkaa tänään, eikö muka ollut vielä topikkia
lukkoon ja avaajalle bänniä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kuvaa tulee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei vittu
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
ainakin kolme julkkista mukana
Andy yllätti.
bzort glorf bööth
BB-Andy.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
huolestuin jo että eikö kukaan tule sanomaan ettei katsonut
huolestuin jo että eikö kukaan tule sanomaan ettei katsonut
Kansa on puhunut. Formaatti joka on hakattu kuoliaaksi, casting joka ei sisällä oikeita julkkiksia ja ohjelma jota kukaan ei tunnusta katsovansa veti Subin kaikkien aikojan katsojaennätyksen. Haters gonna hate!
tuli muuten eilen mieleen idea seuraavaksi julkkis-bb:ksi: kerättäis mukaan ainoastaan seiska-tason julkkiksia, näitä hunkseja, silikoniblondeja yms. ja suljettais ne kolmeksi kuukaudeksi taloon ja järkättäis niille jotain ohjelmaa, mutta ei oikeasti kuvattaisi mitään. näytettäisiin korkeintaan vain kun tyypit tulee ulos ja luulevat olevansa suuriä tähtiä, mutta eipä olisi oikein ketään vastassa, mutta oltaisiinpa saatu nämä sankarit pois lööpeistä edes hetkeksi.
Susanna Indrén on ehkä hämmentävin tyyppi ikinä, mutta ehdottomasti sen bandwagonissa
En muuten katsonut ohjelmaa
Last edited by noiseidea (04.09.2013 15:18)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Susanna Indrén on ehkä hämmentävin tyyppi ikinä, mutta ehdottomasti sen bandwagonissa
oli joskus tertiäärikaudella samassa balettikoulussa, lähti sitten oopperan balettikouluun ja sieltä Moskovaan, baletin jäätyä pois kuvioista on sitten ilmeisesti löytänyt yhtä sun toista uutta sisältöä elämäänsä
En muuten katsonut ohjelmaa
Joko siellä on pantu?
tämä puuttui
tuli muuten eilen mieleen idea seuraavaksi julkkis-bb:ksi: kerättäis mukaan ainoastaan seiska-tason julkkiksia, näitä hunkseja, silikoniblondeja yms. ja suljettais ne kolmeksi kuukaudeksi taloon ja järkättäis niille jotain ohjelmaa, mutta ei oikeasti kuvattaisi mitään. näytettäisiin korkeintaan vain kun tyypit tulee ulos ja luulevat olevansa suuriä tähtiä, mutta eipä olisi oikein ketään vastassa, mutta oltaisiinpa saatu nämä sankarit pois lööpeistä edes hetkeksi.
jää tänäänkin väliin, mut huomenna pitäis päästä bb-andy näkemään.
Andyn ja Reetun wagoneissa luonnollisesti
Vuoden nuori muotoilija.
Andyn ja Reetun wagoneissa luonnollisesti
Folkhälsan wrote:Andyn ja Reetun wagoneissa luonnollisesti
Melkoisen hämmentävä hetki kun ANDY käveli taloon
Varikset komentavat
ihan vitun hieno mies :peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Andyn takia tulee kyl seurattua sittenkin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Andyn takia tulee kyl seurattua sittenkin
Sama. Vituttaa toi muiden asukkaiden Mariannen vahtaaminen. Pitävät sitä niin bimbona ja itteään niin fiksuina, että voivat laukoa sille ihan mitä hyvänsä. Onpa vitun kypsää käytöstä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
BB-Andylla hyvää jatkoa siviiliin. Ikävä tulee.
bzort glorf bööth
ihan vitun hieno mies :peuk:
fuu, en ehtiny kattoo videoo, mitä tässä oli?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^ se devo-juttu?
Andy McCoy poistettiin keskiviikon ja torstain välisenä yönä BB-talosta. Hän oli kertonut muille asukkaille aiemmin, että hän aikoo lähteä talosta torstai-iltana. Syyksi hän selitti taidenäyttelyn, joka pidetään 19. päivä.
Rokkari kuitenkin poistettiin talosta pian sen jälkeen, kun hän oli suuttunut Anu Saagimille tämän sotkettua Andyn maalaaman taulun. Tapahtumien kulku näkyi Subin 24/7 palvelusta.
Juuri ennen nukkumaan menoa Claudia Eve ja Anu sotkevat piloillaan taulua, mistä Marianne Kallio lähtee kertomaan itse taitelijalle. Andy palaa raivostuneena taulunsa luo ja alkaa huutaa Anulle.
- Mitä v*ttua sä oot tehnyt, mä kuulin. Oot sä s**tanan dorka? Toi koko duuni on pilalla. V*ttu sä oot s**tana tyhmä, Andy huutaa.
Naiset ihmettelevät, mikä taulussa on pilalla, jolloin Andy suuttuu entisestään.
- V*ttu painu v*ttuun, Andy huutaa Anua kohti ja nostaa kättään.
Anu siirtyy kauemmas taulusta ja Andy seuraa häntä huutaen.
- Painu v*ttuun ennen kuin mä s**tana vedän sua s**tana lättyyn. Mä vedän sun pikku miestäs turpaan tän hyväks myös, v*ttu s**tanan k*sipää.
Kamera kuvaa edelleen olohuonetta ja kaksikko poistuu kuvasta, jolloin alkaa kuulua lyönnin ääniä, Andy ilmeisesti purkaa suuttumustaan BB-talon irtaimistoon. Vasta tässä kohdassa Big Brother puuttuu peliin ja pyytää uhkaavasti käyttäytyvän rokkarin päiväkirjahuoneeseen. Andy poistuu sadatellen huoneeseen.
Andyn poistumista seuraa muiden asukkaiden äänekäs riita.
- Mitä sä kantelit? Sä oot pieni piru, Anu nuhtelee Mariannea.
Myös muut asukkaat alkavat syyttää nuorta naista välikohtauksesta.
- Kai mä nyt saan sanoa, että siihen lisättiin väriä? Mä en oo tehnyt mitään pahaa, mua on turha syyttää, Marianne huutaa.
Pian Andyn poistamisen jälkeen kanava sulki 24/7-palvelun, ja kamerat syttyivät uudelleen noin vajaan tunnin katkon jälkeen.