You are not logged in.
mistäs näet vai sisäpiirin tietoa? ja saako kasetin mukana downloadin? mut hankintaan menee toki.
sisäpiiri joo. ei tietoa tuleeks download mukana. sama
bzort glorf bööth
Näemmä kassukin tullee kun kerkiää
onks joku muuten hankkinu ton latauksen? eipä silti, ei oikein tällä hetkellä edes kiinnosta
no smaa
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Näemmä kassukin tullee kun kerkiää
onks joku muuten hankkinu ton latauksen? eipä silti, ei oikein tällä hetkellä edes kiinnosta
Spotifysta pystyy kuuntelemaan myös. Kassua odotellessa.
jaa että pitäis käynnistää spotify jo tokaa kertaa tänä vuonna
Jes. Sain Spotifyn kuulumaan toisella läppärillä, joten nyt ei musat hidasta spämmimistä. Aika lailla vanhoja biisejä, mut hyvä levy.
Ai nythän mä vasta katoin edellisen sivun, että toi ois niinku paidan mukana! Miksei oo tyttöjen kokoja?
Last edited by mummeli (23.09.2011 17:47)
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ikkunat näkevät:n bassot
bzort glorf bööth
2000-luvun kotimaiset pophelmet #20: Paavoharju Valo tihkuu kaiken läpi (2005)
oonkohan muuten muistanut edes kuunnella tota taannoista digi-ep:tä, harmitti niin se digi only -meininki ei kyllä mitään mielikuvia, voishan tota vähän tsekkailla jos vaan muistan
Ihan hyvä se digi-EP:kin on. Paita on ainaki hieno! Vaikka S-kokoisenakin melko iso...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Digi-ep olisi ehdottomasti saanut ilmestyä levynä tai kasettina.
bzort glorf bööth
Mitäs täällä tapahtuu?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
mun facebookissa ei edes näy tommosta sivua, löytyykö linkkiä?
ok, kumma kun haku ei löytänyt
Joo, välillä oon törmännyt ton tyyppisiin tapauksiin itsekin. Luulis että on nimenomaan bändeille vähän kehnompi juttu jos ei virallisia kanavia hauissa näy...
Esimakua tulevasta Paavoharju/Joose Keskitalo/Savonlinnan pultsarit/hihhulit/uudelleenkastajat/rikolliset - kirjasta:
http://villekettunen.blogspot.fi/2013/0 … -valo.html
Kuka helvetti odottaa mitään fuckin Paavoharjulevyä, kun on oikea myöhempien aikojen pyhien mestariteos - TUOTE BOOKKI - tulossa?!???! Voihan vouti! Ei melkein edes huvittais tehdä mitään musaa enää, kun se kirja on niin herkullinen ilmestys!
^
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
1. METSÄN HÄMÄRÄ
2. PATSAATKIN KUOLEVAT
3. KRABAT
4. SÄ OLIT
5. TUMULUS
6. KUOLON UNI
7. TATTARISUO 1931
8. PENUEL
9. VALKEAT MAJAT
10.OLET MAAILMAN SYLI
11.MINÄ NOUSEN SINNE
12.KOLMAS VOIMA
lokakuussa
Painostavan iskelmävirsiambientin kuninkaat palaavat Paavoharjulta uusi levy syksyllä
kuulemma tästä voi päätellä jotain tulevasta:
luultavasti huijaavat kuitenkin
p.s.
Saatana jumalauta! Joose ei luotsaa Paavoharjua, eikä Arwi kuulu kokoonpanoon ollenkaan. Kukaan ANNALA ei myöskään kuulu joukkoihin. Vaikka Rumban runkkaajat muuta väittävätkin! Eikä muuten Paavoharju ole Joensuusta, eikä varsinkaan Hämeenlinnasta. ps. eikä tulevan levyn musa muistuta tuota Econ remixiä
Hehe hyvä meininki.
bzort glorf bööth
Sain ennakkokuunnella. Uus levy = vitun kova.
Pojat on kuunnellu selkeesti bläkkistä tätä tehdessään
Last edited by hc_jose (09.09.2013 22:38)
Kiima.
Kuulin kans jotain bläkkisjuoruja...
Vuoden nuori muotoilija.
Sain ennakkokuunnella. Uus levy = vitun kova.
Pojat on kuunnellu selkeesti bläkkistä tätä tehdessään
Sama, sama, sama.
Varsinkin loppupuolella mennään aika kovissa bläkkistunnelmissa! Hieno levy, vaikea sulatella. Täytyy kuunnella lisää. Metsässä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oisko poikien paras levy?
varjossa lepää sairas jumala
kaveri sai kans ennakkokuultavaksi, kuulemma räppiä ja bläkkistä