You are not logged in.
Ja juuh elikkäs mulla on kanssa näitä kassuja jonkin verran, joten multa saa myös suoraan.
Vuoden nuori muotoilija.
EIOO! Vannon kautta kiven ja kannon!
Vuoden nuori muotoilija.
hyvää ratinaa!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
EIOO! Vannon kautta kiven ja kannon!
Oot vaan hankkinu jonku tekemään peeärrää ku hommat lähtee niin isosti liikenteeseen
en ole kolmekybänen emoboy
Kiva, jos tykkäätte!
Folkhälsan wrote:EIOO! Vannon kautta kiven ja kannon!
Oot vaan hankkinu jonku tekemään peeärrää ku hommat lähtee niin isosti liikenteeseen
Kai nyt tän volyymin julkaisuissa lafka hoitaa peeärrät.
Vuoden nuori muotoilija.
Parin päivän kuumeilun jälkeen nukahdin kuulokkeet päässä tätä kuunnellen ja heräsin paljon terveempänä seuraavana aamuna
THANK YOU BASED HÄLSAN!!!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Onpa ihana kuulla!
Last edited by Folkhälsan (23.08.2013 12:43)
Vuoden nuori muotoilija.
tosi jees kamaa, unenomainen minimalismi toimii, kuulokekama parhaimmillaan ainakin mun korville!
![]()
kasettiromantikkona ostin ihan fyysisen versionki, bandcampis maksoin sunnuntaina, ei oo viel tosin iskeny postiluukkuun mutta odotelkaamme!
Kiitoksia paljon! Aidosti tosi mukava kuulla, että hyvä jengi tykkää.
Mä en itse vastaa noista kassupostituksista tosiaan, mutta jos ei pakettia ala kuulua, niin älähtele vaikka täällä, niin olen yhteydessä distribuutioon.
Vuoden nuori muotoilija.
Voisin poistaa kassun, mut en jaxa tilailla
Voisin poistaa kassun, mut en jaxa tilailla
Paan syrjään yhden. Jos joku muuten liikkuu viikonloppuna sarjisfestareilla, niin siellä Pienlehtitaivaassa on kassua myynnissä.
Last edited by Folkhälsan (05.09.2013 09:59)
Vuoden nuori muotoilija.
Folkhälsan wrote:Mä en itse vastaa noista kassupostituksista tosiaan, mutta jos ei pakettia ala kuulua, niin älähtele vaikka täällä, niin olen yhteydessä distribuutioon.
jees, tänään toi sit kolahti eteismatolle ja onhan se kaunis paketti! tosi siisti kansilehtiö ja kaikkee, pääsee kasetin vajavaiset esteettiset puoletkin oikeuksiinsa.
Huikean kaunis tekelehän tuo on. Mulla ei tietenkään ollut osaa eikä sitä kuulua arpaa ulkoasun suunnittelussa.
Vuoden nuori muotoilija.
Skeletonni wrote:Voisin poistaa kassun, mut en jaxa tilailla
Paan syrjään yhden. Jos joku muuten liikkuu viikonloppuna sarjisfestareilla, niin siellä Pienlehtitaivaassa on kassua myynnissä.
kävin äsken festareilla, mut luin tän nyt.
Yhtään ei tietenkään myyty.
Vuoden nuori muotoilija.
hei! tosi hyvä tuo world city! tämmöstä tulin vaan kertomaan!
Mulla ei oo tätä
hei! tosi hyvä tuo world city! tämmöstä tulin vaan kertomaan!
Upeeta kuulla! Kiitos!
Vuoden nuori muotoilija.
Mulla ei oo tätä
Vuoden nuori muotoilija.