You are not logged in.
Pages: 1
ei ollu otsikkoa
niin ei mulla muuta ku että
ja toi tragedy on aika hyvä piisi
Tragedy on ihan saatanan kova rokkibiisi. Antti Hulkon laulamat stemmat osuu jotenkin just sinne ytimeen. Näistä jätkistä ei oikeastaan voi sanoa että olisivat turhia tyyppejä, pitäis hommata joku kokis varmaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
se youtubessa oleva pätkä oisko vuodelta 1978 jumalauta. yhtä kiimasta menoo ku dead boysin vanhat livepätkät
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Teininä tämä oli yksi parhaista bändeistä ikinä! Sitten iski "aikuisuus" ja möin kaikki levyt pois. Välillä on tullut päätöstä kaduttua.
Joku Michael Monroen soolokeikka Ankkarockissa vuonna yks ja kaks oli myös parhautta. Siellä se kiipeili lavarakennelmissa, hyppi kaiutinkaappien päällä ym. kreisii. Ai että se oli hienoa, tai sitten aika yksinkertaisesti kultaa muistot
Joku Michael Monroen soolokeikka Ankkarockissa vuonna yks ja kaks oli myös parhautta. Siellä se kiipeili lavarakennelmissa, hyppi kaiutinkaappien päällä ym. kreisii. Ai että se oli hienoa, tai sitten aika yksinkertaisesti kultaa muistot
Muistan ton keikan En oo kyllä mikään iso fani koskaan ollut.
en ole kolmekybänen emoboy
Ekat lp:t :peuk:
bzort glorf bööth
Kävi soimaan näitten styggeri Village girl päässä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Don't you ever leave me
Bongaa foorumisti!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ylös, bb-andy soitti tässä bändissä
Stefu katkerana
kauheeta musaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Että sitä on oikeasti Osattu Aikoinaan.
Tämä soitinyhtye Hanoi Rocks:n biisi on juuri nyt ajankohtainen
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Pages: 1