You are not logged in.
Pages: 1
Perustin topikin ihan vaan kysyäkseni, että onkos noitten myöhempien levytysten (so. post-Denny/Thompson) joukossa jotain semmosia erityisen hyviä joita kannattais väijyä? En oo pahemmin niitä kuullu ja iteltä löytyy vaan Babbacombe Lee, josta en oo oikein osannu innostua eritoten ankean laulusoundin tähden (kukas se tossa lauloikaan?)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Yritin ettiä youtubesta jotain audiovisuaalista matskua näitten "kultakaudelta", mut ei näy löytyvän
Ja mainittakoon vielä että oon nähny nää livenä, Turun edesmenneellä Feenix-klubilla. Oli muistaakseni ihan kiva keikka, Kuusumun profeetta lämppäs.
Full Housea en oo kuullu, joten jätetään se nyt pois laskuista, mut siis What We Did On Our Holidays, Unhalfbricking ja Liege & Lief on kyl huiman kova albumikolmikko.
Sitä ekaa levyä en oo kuullu tosi pitkään aikaan, mut tykkäsin kyl aikoinaan myös.
Mulla on Unhalfbricking, hyvä levy. Ois tarkotus hankkia myös What We Did jne. ja Liege & Lief tässä jossain kohtaa.
Bändiin törmäsin muuten ekan kerran jonkun musalehden Midlake-haastiksessa, jossa niiden se pääjehu hehkutti Liege & Liefiä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Vain reilu kourallinen levyjä löytyy ja erinomainen yhtye. Liege & Lief on mahtava.
bzort glorf bööth
Mutiny!n kauttahan mä nääki löysin, ysärillä. Ensin Liege & Lief varmaan kasari reissuena. Kokonaisuutena vahvin pläjäys. What We Didia tuli kuunneltua kirjastosta, en muista tarkkaan, mutta hyvältähän se kuulosti. Unhalfbricking tuli hommattua vasta muutama vuosi sitten. Hieno levy, tosin hitit oli tuttuja jo joiltain kokiksilta eli eepppinen Sailor's Life ja pakahduttava Who Knows... Ekalla levyllä on symppis meno, mutta ei se yhtä vaikuttavaa ole kuin nää kolme seuraavaa. Myöhemmät ei oo innostanu pätkääkään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1