You are not logged in.
Pages: 1
Minä olen avausraitaihminen. En juuri koskaan muista rakastaneeni levyjen viimeisiä raitoja. Se kertoo paljon minusta ihmisenä. Mutta poikkeuksiakin on olemassa.
Siinä mielessä lopetusraitaihminen, että usein vituttaa jos vika raita onkin tylsä. Tulee vähän semmoinen olo, että mitäs varten tässä sitten loppuun asti venailtiin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sekä että
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Sekä että
Tämä.
Eli olen kokolevyihminen.
bzort glorf bööth
Albumikuunteli ja ehdottomasti lopetusraitaihminen.
tigrushka wrote:Sekä että
Tämä.
Eli olen kokolevyihminen.
Tulee lonkalta mieleen kourallinen levyjä missä 90% kamasta jää kolossaalisen avausbiisinsä (tai biisikaksikon) varjoon joten ääni sille
Älä päästä painiks sitä
Ja kolmosbiisi tapaa kai useimmin olla levyn heikoin
Älä päästä painiks sitä
Avaus. Usein muuten levy-yhtiöt suunnittelevat levyn niin, että avausraidaksi hitti, kolmanneksi se paras biisi ja loppuun vielä joku hyvä. Keskellä voi olla höttöä.
levyn parhaita biisejä ei yleensä ole pantu kumpaankaan slottiin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minä olen avausraitaihminen.
en ole kolmekybänen emoboy
leposi wrote:Minä olen avausraitaihminen.
Joskus jaksoi kuunnella runsaasti levyjä lopetusraitaan asti. Nyt jaan tuomioita jo kolmen raidan jälkeen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Sanoisin, että lopetusraita. Toki kokonaisuus ratkaisee, mutta täydellinen lopetusraita on kyllä sellainen juttu, mikä viimeistään ratkaisee oliko kyseessä jotain täysin uskomattoman hienoa. Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
levyn parhaita biisejä ei yleensä ole pantu kumpaankaan slottiin
tämä.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tää on kyllä perseestä, usein monet vanhojen levyjen uudelleenjulkasut on pilattu just tällä tavalla.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tää on kyllä perseestä, usein monet vanhojen levyjen uudelleenjulkasut on pilattu just tällä tavalla.
Tämä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Kalossimies wrote:Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Komp.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ vähän fifty-sixty, voihan ne lopussa olevat biisit skipata tarvittaessa, mutta jos ovat jollain lailla asiaan kuuluvia (esim. saman ajan sinkkubiisejä/b-puolia) niin yleensä puolustavat paikkaansa.
mitä tulee itse otsikon kysymykseen, niin vähän kahden vaiheilla siinäkin, alkuun laitetaan usein hittibiisi tai ainakin semmoinen mukaansatempaava laaturalli, tosin joskus myös joku hämärä intro, liimanarina tunnetusti väitti laittaneensa huonoimman biisin albumin alkuun, ja lopetusbiisit taas ovat usein hitaampia, kunnianhimoisempia, pidempiä, ja ainakin itse tykkään, että jos levyn taso hieman usein notkahtaakin loppua kohden, niin vikan biisin tulisi olla semmoinen herättäjä, joka nostaa tasoa ja saa koko levykokonaisuudenkin taas tuntumaan paremmalta.
täysin yleispätevää sääntöä tuskin voi tehdä, mutta ihan mutu-tuntumalla väittäisin, että kakkosbiisit ja vinyyliaikaan b-puolen ekat on usein parhaita.
tigrushka wrote:Kalossimies wrote:Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Komp.
*
Smaa. Ei niitä oikein osaa olla kuuntelematta ja usein ei edes kerrota missä se virallinen levy loppuu eikä jaksa selvittää. Paras olis laittaa alkuperäinen levy yhteen levyyn ja toiseen ne extrat. SItten niitä voi kuunnella kun huvittaa. Mutta onhan niissä usein loistokamaa, kuten esim. Who:n uudelleenjulkaisuissa, jotka oli pakko ostaa vain sen takia.
Pilke wrote:tigrushka wrote:Kalossimies wrote:Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Komp.
*
Smaa. Ei niitä oikein osaa olla kuuntelematta ja usein ei edes kerrota missä se virallinen levy loppuu eikä jaksa selvittää. Paras olis laittaa alkuperäinen levy yhteen levyyn ja toiseen ne extrat. SItten niitä voi kuunnella kun huvittaa.
Jep. Tai jos ei jostain syystä voi laittaa niitä erilliselle levylle ni ois kiva jos bonuskappaleita erottais itse albumista reilun mittainen raita hiljasuutta.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Feggy wrote:Pilke wrote:tigrushka wrote:Kalossimies wrote:Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Komp.
*
Smaa. Ei niitä oikein osaa olla kuuntelematta ja usein ei edes kerrota missä se virallinen levy loppuu eikä jaksa selvittää. Paras olis laittaa alkuperäinen levy yhteen levyyn ja toiseen ne extrat. SItten niitä voi kuunnella kun huvittaa.
Jep. Tai jos ei jostain syystä voi laittaa niitä erilliselle levylle ni ois kiva jos bonuskappaleita erottais itse albumista reilun mittainen raita hiljasuutta.
Lakialoite!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tolto wrote:Feggy wrote:Pilke wrote:tigrushka wrote:Kalossimies wrote:Tolto wrote:Alxity wrote:Siksi en oikein tykkääkään levyn loppuun tungetuista bonusbiiseistä. Rikkovat usein tunnelman.
Tämä!
KYLLÄ!
Komp.
*
Lakialoite!
*
Kyllä!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pages: 1