You are not logged in.
Näin näyttäisi lukevan bändin nettisivuilla. Eli Helsingin vanhassa jäähallissa tuolloin keikkailevat. Hieno juttu, siellä nähdään sitten.
No hitto. Tämä ei ole lainkaan hassumpi juttu. Kerran on tullut tuo nähtyä ja aika hiton hyvin toimi livenä, eikä ollut häivähdystäkään siitä teennäisyydestä, jolla jostain syystä pelkäsin lavashownsa olevan kyllästetty, vaan helvetin tiukkoja liveversioita komeista biiseistä oli vain tarjolla ja Trent oli yllättävän tyylikäs esiintyjä.
Shinne!
Tero saatana, s'olet gay!
Päivämäärä oli siis 10.4.2007
Tonnehan voisi yrittää jopa päästä ellei lippujen hinta tule aukomaan päätä tilin saldolle. Etenkin kun missasin sen provinssin keikan, jäi vähän hapettamaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vois mennä kattomaan nostalgiamielessä. Ei oo Fragilen jälkeen tullu näitten tekemisiä seurattua ja myin kaikki levytkin pois.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vois mennä kattomaan nostalgiamielessä. Ei oo Fragilen jälkeen tullu näitten tekemisiä seurattua ja myin kaikki levytkin pois.
Cituttaa kun sitä uusinta on kehuttu ihan perkeleesti, mutta enpä olekaan saanut aikaiseksi napata ostoskoriin.
koneempaan tämä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
psychocandy wrote:koneempaan tämä?
Indujanarit vetää pultit jos näin.
niin, missäs ministry, syntsapopilla nekin aloitti. tän foorumin kummallisuuksiin kuuluu myös ulver-otsikon sijoittaminen koneempaan.
mutta asiaan, oli näillä pari iha plpl biisii ja trent diggailee adam anttia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mutta asiaan, oli näillä pari iha plpl biisii ja trent diggailee adam anttia
ja DEVOO!
ja trenthän on paras piisien sanoittaja ikinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
head like a hole on tarttuva viisu -spåm
Downward Spiralilla on muutama aivan julmetun hieno viisu (The Becoming!), mutta ne sanoitukset... Jenkkien Putro?
This must be what jail / I will scratch
Trent on muuten tuottamassa Saul Williamsin kolmatta kokopitkää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En oo paljoa kuunnellut, enkä osaa oikein ilmaista mielipidettäni, mutta voin kertoa teille havainnon, jonka eräs kaverini on tehnyt vuosien saatossa. Jos menee naisen luokse ja nainen laittaa NINiä soimaan niin silloin saa varmasti. Onko muilla havaintoja asiasta?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos menee naisen luokse ja nainen laittaa NINiä soimaan niin silloin saa varmasti. Onko muilla havaintoja asiasta?
Totta pääsiäismunassa.
Älä päästä painiks sitä
Jos menee naisen luo ja nainen laittaa NINiä soimaan, sanon aprillia ja lähden kaljalle.
Jos menee naisen luo ja nainen laittaa NINiä soimaan, sanon aprillia ja lähden kaljalle.
Kyllähän sitä nyt puhutaan, mutta illalla taas käsi käy. Öh, eiku...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
luin ensin "illalla taas skene käy"
Myös NINin "Hurt"-video on aix sairaan komee. (Siis Cashin versio ja video on tietysti ihan vitun komee.)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uusi biisi vuotanut nettiin:
http://www.symphonyofnoise.com/nails/Ye … 0Heart.mp3
Kuulostaa aika... NIN:ltä.
Kovasti oon miettinyt, että josko tonne keikalle menisi. Voishan se olla livenä hauskaa ja tuleehan Downward Spiralia vieläkin joskus aina kuunneltua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ihan hassu rallihan toi. kovasti tulee downward spiral-aika mieleen. ei huono asia. se ja broken taitaa olla bändin parhaat tekeleet.
en kyllä keksi yhtäkkiä bändiä missä sanoitusten ja musiikin taso olis niin suuressa epäsuhdassa. onneksi ne laulut on yleensä miksattu aika alas..
t
------
vaikea olla masentunut kun laulu ei kuulu
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kovasti oon miettinyt, että josko tonne keikalle menisi. Voishan se olla livenä hauskaa ja tuleehan Downward Spiralia vieläkin joskus aina kuunneltua.
Sama. Etenkin kun on Ladytron lämppärinä.
noiseidea wrote:Kovasti oon miettinyt, että josko tonne keikalle menisi. Voishan se olla livenä hauskaa ja tuleehan Downward Spiralia vieläkin joskus aina kuunneltua.
Sama. Etenkin kun on Ladytron lämppärinä.
OHO. Ehkä -> pakko.
Minä -> Lippupalvelu.
jippupalvelu
... (i'll get me coat.. ööö, villa sukat kans)
t
Jokin tässä orkesterissa on ana tökkinyt levyllä. Joistain biiseistä (silloin ei mene liian "ameriikan rankaksi") kuulee että ne on oikeasti hienoja, mutta aika usein mies itse tekee ne aika ärsyttävästi. Hurt on hyvä esimerki. Se kuulostaa alkuperäisenä niin paskalta että ei oikein jaksa huomata miten hyvin se toimii sävellyksenä... Sitten kun joku mu riisuu sen niistä paskoista soundeista, niin avot!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No eihän tää ny oo rankkuusasteeltaan ku vähän liian gainin läpi vedettyä nyy orderia.
Sävellystaidoltaan samaten.
Älä päästä painiks sitä
Jokin tässä orkesterissa on ana tökkinyt levyllä. Joistain biiseistä (silloin ei mene liian "ameriikan rankaksi") kuulee että ne on oikeasti hienoja, mutta aika usein mies itse tekee ne aika ärsyttävästi. Hurt on hyvä esimerki. Se kuulostaa alkuperäisenä niin paskalta että ei oikein jaksa huomata miten hyvin se toimii sävellyksenä... Sitten kun joku mu riisuu sen niistä paskoista soundeista, niin avot!
hmm. hassua. mulle taas toimi lähes kaikki muu paitsi ne biisit biiseinä (as in "toimii vaikka 3-kielisellä akkarilla soitettuna yhteislauluna järven rannalla eikä ees kännissä"-biiseinä). niin ja ne sanoitukset tietty, mutta ei puhuta niistä eihän. downward spiral on täynnä hienoja ja hauskoja tapoja miten perusrokkisaundi tuhotaan ja vammautetaan. just esim hurtin yhtäkkiä tosi normaali akkari ja piano-soundi missä tarkemmin kuunneltuna kaikki kusee: akkarin vasen kanava pätkii ja pörisee etc etc.
mut onhan se cashin versio mahtava. ja hienon pateettinen video. tähän ei eläin pysty, näin markus kajoa lainatakseni.
t
Ei niistä biiseistäkään kuin muutama siellä täällä... Enimmäkseen hän ne on sellaista soundirojua...
Sanotukset tökkivät pahiten, naturligtvis.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei niistä biiseistäkään kuin muutama siellä täällä... Enimmäkseen hän ne on sellaista soundirojua...
Sanotukset tökkivät pahiten, naturligtvis.
sama. itse kyllä pystyn aika hyvin olemaan kuuntelematta ulkomaankielisiä tekstejä. suomen kanssa on vaikeampaa..
trent tuo amerikan jippu? hukkuiko villa sukat maissi peltoon?
t
-------------------
no NIN, nyt sitten masentaa...