You are not logged in.
menee kyllä semihankalaksi kun en hahmota mihin bb:n heittoon börje viittaa
menee kyllä semihankalaksi kun en hahmota mihin bb:n heittoon börje viittaa
No eipä semisti.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Uusi levy kiinnostaa. Voisi hankkia pikaisesti kuunteluun ja hyllyyn.
bzort glorf bööth
börjeslandet wrote:Alkaa mennä foorumikirjottelu kyllä semihankalaksi seurata, jos viitataan nuorgamin arvioon asiaa erityisemmin ilmoittamatta? Tai näin mä ton bb:n heiton tulkitsin kolme minuuttia asiaa pohdittuani.
En lue nuorgamia.
Voisitko sitten selventää missä kohtaa keskustelua Walkerin touhuissa penättiin uudistumista? Eihän tästä keskustelusta ota enää kukaan tolkkua. Mut siis en tajua keitä ne nillittäjät on ja miksi asiaan vastattiin näin:
Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:vittu mitä nillittäjiä
Sama. Kuunnellu ny pari kertaa ja on tää upea levy. Edellisten kaltaiseks en lähtis pahemmin vertailemaan, tässä on aika erilainen tunnelma (joskin toki paljon samoja elementtejä). Plus minkä takia yllätyksellisyyttä ja täyskäännöksiä peräänkuulutetaan nimenomaan täysin omintakeista musaa tekeviltä artisteilta? Jos toi on jotenkin oleellista musiikissa niin eiks melkein kaikkien muiden levyjen kuuntelu ota sit vähän tylsästi?
Hehe, en oo ees vielä kuullu tätä uutta ja silti komp.
Ja niinku Scott ite toteaa tossa Wiren haastelussa ku kysytään että "(Have you) reached a point where (you have) amassed a personal musical vocabulary?"
It's easier now to hear how it might happen. With Tilt I was really in uncharted territory. I hadn't worked with some of the musicians I've worked with now, and I thought it might happen, but wasn't sure - and it did. With The Drift, I was a little more confident. I thought, I know what these guys can do, I know their limitations and their greatness, so if I want to do this, it's achievable.
Enkä mä nyt tarkoittanut tätä silleen, että Scott ois arvostelun yläpuolella vaan sitä, että jos kuka tahansa tyyppi luo ihan uuden tavan ilmaista itseään musiikillisesti (kuten ainakin mun mielestä vois Scott Walkerin sanoa tehneen) niin kyl sillä on oikeus tehdä ainakin muutama levy sitä tyyliä hyödyntäen.
en ole kolmekybänen emoboy
Olihan siellä kalossimies tästä samankaltaisuudesta jotain spämminyt.
Mut en kyl ymmärrä tätä uusien housujen bb in da house nillittämistä nillityksestä oikein ku kukaan ei oo tuntunut uskaltavan kuitenkaan sanoo, että kyseessä on täyttä paskaa, vaan kaikki on varovasti todenneet, ettei vielä oo lähtenyt.
samaa määki ihmettelin justiisa
itekin oon silleen että kättä lippaan walkerille vaan, hienosti uusiutu mut ei itelle oikeen nyt iske. samankaltaisuuskin toki on siinä aspektina sinänsä että ekan kerran kun se löi mua halolla päähän, se oli jännä shokeeraava juttu, kolmannella kerralla viimeistään alkaa käydä mulle tukalaksi olo. toki jos saisin niistä vivahteista enemmän irti tai löytäsin sen punasen langan niin. enkä jaksa uikutusta, ja sitähän nuo vokaalit tuntuu olemaan mun korvissani. en yritä sanoa mitä muitten pitäisi olla mieltä, tai mitä walkerin pitäisi tehdä, ihan hyvä että tekee tätä vaikkei mulle iske, mut sori silti nillitys
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tekis lyhyempiä levyjä, ei näitä mammutteja jaksa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Vähän pitää nillittää lisää.
Vaan mitä ihmettä, tuplaälppäri, joka ei ole gatefold?!
Joo. Ja sitten vielä se paksu vihko ja cd ui siellä sisällä, mun kappaleessa oli valmiiks ring wearia. Olis edes tehneet kannet paksummalle pahville
Mut, jumaliste ku on hyvän kuulonen kaiverrus levyssä?! Mulla on The Drift pelkästään cd:llä ja olen ollut tosi skeptinen sen vinyyliversion suhteen, musassa on kuiteski niin raju dynamiikka. Mut tää Bish Bosch kuulostaa ihan järjettömän hyvältä vinyylillä. En ole cd:seen vielä vertaillu, mutta en usko et siinä on isoa eroa, tää soi harvinaisen puhtaasti ja isosti, eikä nää levypuoliskot edes ole hirmu lyhyitä.
Kuuntelen just ekaa kertaa Bisch Boschia potsifaissa (Epizootics! oli jo tuttu entuudestaan ja ), aikamoinen pläjäyshän tämä, pitää kuunnella uudestaankin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kävin tänään hakemassa Bisch Boschin vinyylinä äxästä ja polttelee, mutta ei voi kuunnella! Juhlahetkeä venytetään viikolla, kun Gneen, Laatun ja muiden mahdollisten trehörhöjen kanssa on tarkoitus viettää ensi lauantaina retrospektiivinen Scott Walker -ilta, joka sitten kruunautuu lopussa pelkokännien ja angstin sävyttämään Bisch Boschin läpikuunteluun. Ranteet auki, eiq..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
NO HUH HUH
vielä kun joskus muistais tätä tsekkailla, edelleenkään en oo virallisesti nuottiakaan kuullu, enkä oo varma onko se joku dokumentti vielä digiboxilla, vaimo aina uhkaa poistaa kun tila alkaa loppua
Kuuntelin jonkun Bish Boschin, mutta sillä tietämyksellä mikä mulla on Bish Boscheista, on ehkä parempi, etten kerro siitä mielipidettäni. Tää on kuitenkin Street Spirit, Bish Bosch -taiteen virallinen totuuskanava.
eiq mitäs
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
vielä kun joskus muistais tätä tsekkailla, edelleenkään en oo virallisesti nuottiakaan kuullu
paa tästä ny vaik pyörittäen tää kasariklassikko
täysin hyväksyttävä tekosyy, ei sen tööttäämisen jälkeen oikein muuta kykene
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
psykokarkki wrote:vielä kun joskus muistais tätä tsekkailla, edelleenkään en oo virallisesti nuottiakaan kuullu
paa tästä ny vaik pyörittäen tää kasariklassikko
"Video ei ole olemassa."
pistin summassa tämmösen, olihan pläjäys:
Ainakin psykolle tiedoksi, et Universalilta on tullu tommonen suht edullinen 5 cd:n tutustumisboksi Scott - The Collection 1967-1970 joka sisältää levyt Scott 1-4 ja 'Til the Band Comes In.
pl
Kelpais toi 'Til the Band Comes In mullekin mut en ny ala koko boksia ostamaan sen takia saatana.
Kelpais toi 'Til the Band Comes In mullekin mut en ny ala koko boksia ostamaan sen takia saatana.
mun mielestä on uudelleenjulkaistu ihan yksittäisenäkin levynä.
kokoelmista 5 easy pieces aika suvereeni. mut sekin on viiden levyn boksi .lol: - mukana toki ne ute lemperille tehdyt 2 biisiä ysärin lopusta (scope j & lullaby-by-by, molemmat mahtavia ja jos tilt/drift menee niin kuunnelkaa ihmeessä) ja the plague. levyjen temaattinen jakokin toimii todella hyvin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
bernardblack wrote:Kelpais toi 'Til the Band Comes In mullekin mut en ny ala koko boksia ostamaan sen takia saatana.
On joo, joskus 90-luvulla. Taitaa useimmiten joutua pulittamaan väh. yhtä paljon ku tosta boksista.
Ostin Tiltin ja nyt vois hommailla lisää tätä
bernardblack wrote:Kelpais toi 'Til the Band Comes In mullekin mut en ny ala koko boksia ostamaan sen takia saatana.
kokoelmista 5 easy pieces aika suvereeni. mut sekin on viiden levyn boksi .lol: - mukana toki ne ute lemperille tehdyt 2 biisiä ysärin lopusta (scope j & lullaby-by-by, molemmat mahtavia ja jos tilt/drift menee niin kuunnelkaa ihmeessä) ja the plague. levyjen temaattinen jakokin toimii todella hyvin.
5 easy pieces on kyl mahtava. the plague
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tilasin Bish Boschin amazoonin market placelta, levy on postitettu Prahasta. Sainkohan nyt jonku itäeurooppalaisen köyhänmiehen painoksen kun ei tää mikään piraattikaan ole (ifpi-koodikin löytyy), mutta tästä puuttuu pahvinen slipcase ja sen sisään kuuluva paksu vihkonen jossa sanat. Kansivihkosesta löytyy soittajatiedot yms.
Onko tämmöstä köyhää painosta oikeesti olemasa (discogs ei mainihte) vai puuttuuko tästä vaan noi jutut? Myyjä mainosti että "very good codition, complete artwork", mut ei kyllä oo ja levysäki on naarmuja
Onko tämmöstä köyhää painosta oikeesti olemasa
ei oo, sutta sait
http://lovewithoutanger.blogspot.fi/201 … oxing.html
..eli ei ollu olleskaan tuon näkönen. Levyn kannesa sitäpaitsi lukee Scott Walker eikä oo tommone josa ois pelekästään levyn nimi.
Sunnuntaina Teemalla Scott Walker: 30th Century Man