You are not logged in.
Suomen kovin jätkä. Kajjaanin Elvis.
Tää jannu kun laulaa, on pirkko ku pirkko vetelänä. Syystäkin.
Vois toki hehkuttaa maailman parasta kitaristiakin, eli Pulliaisen Esaa, mutta ehkä hänelle vielä oma ketju jossain vaiheessa.
Yhden tähden motelli on yksi parhaita musafilkkoja koskaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jorma_K%C3 … %C3%A4inen
[quote:8fd0157f4e]Jorma Kääriäinen (s. 29. huhtikuuta 1961, Kajaani) on suomalainen muusikko, joka tunnetaan soolotuotantonsa lisäksi Agents-yhtyeen laulusolistina vuosilta 19922006. Kääriäinen käytti aiemmin taiteilijanimeä Freddie Falcon. Vuodesta 1992 eteenpäin Jorma Kääriäinen on esiintynyt omalla nimellään.[/quote:8fd0157f4e]
Tero saatana, s'olet gay!
Jorma on ehkä maailman neroin muusikko Falcon ohella. Joku sais julkaista jonkun massivisen Jorma & Agents-boxin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kai Hyttisen laulamia kappaleita ei noin vain vedetä uusiksi, mutta Jorkka pystyy sen tekemään.
Sorsakoski on jumala, mutta Jorkka on melkein yhtä kova. Muistan kesän, Moskovan valot, Syytön, Emigrantin laulu.. Huipputulkitsija. Soololevyiltäkin löytyy hyviä vetoja yllin kyllin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:39b6d8e0a4="forssto"]
Suomen kovin jätkä. Kajjaanin Elvis.
Yhden tähden motelli on yksi parhaita musafilkkoja koskaan.[/quote:39b6d8e0a4]Näihin on pakko yhtyä
bzort glorf bööth
Jormalle ikuinen :rakkaus::pint:
Mutta lienikö fröidilainen, kun luin:
Vois toki hehkuttaa maailman parasta klitoristakin
:confused::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pullo pois!
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Yhden tähden hotelli-elokuvan parhaat kohtaukset, top 2:
1. Jorkka ja pojat venaa Memphisin Sun-studiolla niitä kuuluisia studiomuusikkoja, mutta starat eivät saavukkaan koskaan. Pettymys tuntuu katsojan selkärangassa asti, mutta eteenpäin on mentävä, tie vain jatkuu jatkumistaan. Jorma voittaa kyyneleensä, kaiken nähnyt ei vähästä murru.
2. Esa Pulliainen vaiteliaana Jorman kanssa takahuoneessa. Sitten yksi ainoa lause, taatulla Pulliaisen tyylillä: "Mä aattelin lopettaa röökinpolton".
Tämä kuuluisi Agents-topikkiin, mutta onko kukaan kuullut Vesa Haajaa & Agentsia? Ne oli jollain huonosti mainostetulla kiertueella mikä ei osunut ollenkaan meikämannen linjoille.
Vesa Haaja & Agents kuulostaa aika lailla samalta kuin Rick Astley & AC/DC.
Rick Astley & AC/DC.
All-stars dream team?
Kääriäisen ja Agentsin viimeinen yhteinen levy oli Agentsin koko historian huonoin.
Ilta-sanomat kirjoittaa:
[quote:6ef51006f5]Laulaja Jorma Kääriäinen on muuttanut erilleen perheestään. Kääriäinen asuu Hartolassa, vaimo ja muu perhe Espoossa.
Iltalehden mukaan Agentsin entinen laulaja osti joulukuussa Hartolasta talon. Vuodenvaihteeseen asti hän asui virallisesti Espoossa yhdessä vaimonsa ja perheensä kanssa.
Pariskunta on edelleen virallisesti naimisissa. Heillä on kolme yhteistä lasta.
Iltalehden tietojen mukaan Kääriäinen muutti erilleen vaimostaan jo viime kesänä. Hän asui tuolloin kesämökissään Hartolassa, mutta vakuutti avioliiton olevan kunnossa.
- Olen minä ennenkin asustellut mökillä, Kääriäinen sanoi.[/quote:6ef51006f5]
Toivotaan kaikille osapuolille pelkkää hyvää ja että olo helpottuisi. Elon polku on joskus kovin kivinen, ja meitä tavallisia kuolevaisia aina lohduttaa kun joku taitaa laulun taidon. Mutta kuka tukee itse pelimannia? Entä tämän omaisia? Keikkamiehen tie, se paljon vaatii. Laulujen lunnaat voi kalliiksi käydä.
Jaksamista koko perheelle!
Muutti pois kotoa
Jaksamisia Jorkalle ja perheelle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:24a6fcb714="kulkiya"]Onko Jorkalla jotain vähemmän isosti sovitettua tuotantoa? Omaan makuun noi bigband -taustat on monesti liikaa.
[/quote:24a6fcb714]
Jos kaikki Agentsin kanssa tehty on koluttu kunnolla läpi, niin kannattaa hommata levyt "Onnenlantti" ja "Yhden tähden hotelli". Niissä on monia hienoja lauluja. Annetaan nyt erikoismaininnat Onnenlantin nimibiisille ja Hotelli-levyn kappaleille "Sä lähdit luotani tänään" ja "Yksinäisten miesten kanjoni".
Nyt kun asiatopikki nousee ylös, niin laitetaan samalla jatkoa Jorkan henkilökohtaisista kuulumisista:
[quote:24a6fcb714="Iltalehti"]Umpionnellinen!
Kevätaurinko lämmittää kotitalon pihaa Hartolassa. Mittari näyttää yhdeksää astetta. Linnut laulavat pakahtuakseen. Artisti on rento ja hyvällä tuulella. Muutto maalle, pois pääkaupunkiseudun menosta, on selkiyttänyt elämää.
- Minä, jos kuka, olen äärimmäisen onnellinen ihminen! Jos tänä päivänä jostakin syystä kaikki loppuisi, voisin istua mökkikeinutuolissani ja sanoa, että perhana: minä tein sen!
Jorma Kääriäinen on plokannut palkinnon toisensa jälkeen, viimeksi Emman yhdessä Niemen kanssa.
- Totta kai palkinnot hivelevät itsetuntoa, mutta tärkein ja paras palkinto tulee aina yleisöltä. Jos yleisö tukee, tietää tehneensä edes suurin piirtein oikein. Yleisön palaute ohittaa kritiikit, nehän on tehty arvostelijan omista lähtökohdista.
- Kaikkeen on aina olemassa kolme totuutta: sinun, minun ja oikea, päättelee Kääriäinen - ja muistuttaa, että palkinnoilla ei elä.[/quote:24a6fcb714]
Pistetäänpä tänne, kun en tiedä onko tuolla toisessa ketjussa tarkoitus keskustella vain Topin aikaisesta Agentsista.
:peuk:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jormalla kuulemma selkä paskana ja keikkalavat jäävät taakse toistaiseksi. Toivottavasti tulee kuntoon.
Hankin Riku Niemi Orchestran kanssa äänitetty Kaikki tiet, upeaa kamaa. Muiden esittämänä näin vankasti standardeihin nojaava biisivalikoima ei vain toimisi. Erityisesti Niin sua rakastan
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.