You are not logged in.
http://www.pitchforkmedia.com/page/news … Dead_at_61
[quote:244be4bff9]Arthur Lee died peacefully at Methodist Hospital in Memphis, a little after four in the afternoon Aug 3, 2006 with his wife Diane by his side.[/quote:244be4bff9]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Da Capo olisi maailman paras äänite jos sitä viimeistä biisiä ei olisi olemassa.
A House Is Not A Motel olis maailman paras biisi jos...
en kexi jatkoa. se siis vaan on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:289f3cbdef="babriga"]A House Is Not A Motel olis maailman paras biisi jos...
en kexi jatkoa. se siis vaan on[/quote:289f3cbdef]
Olen lähes samoilla linjoilla. Käsittämätön fiilis ja se kitara joka pureutuu todella syvälle sieluun ja tekee siellä jotain todella hyvää.
"Tämänpäivän uutiset ovat huomispäivän elokuvia."
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:67be2359d6="babriga"]http://www.pitchforkmedia.com/page/news … Dead_at_61
[quote:67be2359d6]Arthur Lee died peacefully at Methodist Hospital in Memphis, a little after four in the afternoon Aug 3, 2006 with his wife Diane by his side.[/quote:67be2359d6][/quote:67be2359d6]
Suru ja murhe.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mutta oiskohan paras biisi kuitenkin May the people would be times or between Clark and Hilldale.
Vielä muuten Four Sailskin on kelpo levy.
[quote:8d1e372d75="Feggy"]Kaikki ne, joiden mielestä Loven Forever Changes kuuluu kaikkien aikojen valiolevyihin, nostavat räpylän.
o/
[/quote:8d1e372d75]
joku foorumisti wrote myös o (tais olla turkulainen)
[quote:79e48ccd62="Feggy"]Mutta oiskohan paras biisi kuitenkin May the people would be times or between Clark and Hilldale.
Vielä muuten Four Sailskin on kelpo levy.[/quote:79e48ccd62]
ja out here, remasteri sais vaan tulla.
jollain boardilla äänestettiin just forever changesin parhaasta biisistä, ite äänestin just tota mainittua. silti oma kaikkien aikojen suosikki saattais olla yhtä hyvin willow willow.
...nämä sanoitukset ovat kyllä aivan hillittömiä.
"If you're nice, you bring me water / if not, I will burn."
- You set the scene
You set the scene
Tuo vois olla vaikka levyn paras biisi.
This must be what jail / I will scratch
[quote:ef8862e2a5="Feggy"]Mutta oiskohan paras biisi kuitenkin May the people would be times or between Clark and Hilldale.
Vielä muuten Four Sailskin on kelpo levy.[/quote:ef8862e2a5]
Sama molempiin! Tosin olen kuullut suhteellisen luotettavalta taholta eli DBGeneltä, että vielä seuraava levykin eli Out Here olisi ihan kuuntelemisen arvoinen. Harmi vaan, että sen saatavuus on vissiin aika nollassa. Olen käsittänyt, ettei siitä olisi edes cd-julkaisua olemassa.
Levyjen järjestys muuten menee luultavasti (kaikkia en ole kuullut): Forever Changes > deby > Four Sail > Da Capo
Niin ja loppuun vielä pieni pedantointi eli se neljäs levy on Four Sail
Ilmeisesti joku hauska sanaleikki...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tosin olen kuullut suhteellisen luotettavalta taholta eli DBGeneltä, että vielä seuraava levykin eli Out Here olisi ihan kuuntelemisen arvoinen. Harmi vaan, että sen saatavuus on vissiin aika nollassa. Olen käsittänyt, ettei siitä olisi edes cd-julkaisua olemassa.
eikö alxity enää noteeraa mun kirjoituksia
ps.
mulla on out here cd:nä. mainitaan vielä, että on myös olemassa levy nimeltä out there, joka on kokoelma out herestä ja sitä seuranneesta, jonka nimeä en nyt muista. siinä on jostain biisistä editoitu versio ja muutenkin moni hyvistä biiseistä puuttuu.
[quote:fab3f62e3b="psykokarkki"]eikö alxity enää noteeraa mun kirjoituksia
ps.
mulla on out here cd:nä. mainitaan vielä, että on myös olemassa levy nimeltä out there, joka on kokoelma out herestä ja sitä seuranneesta, jonka nimeä en nyt muista. siinä on jostain biisistä editoitu versio ja muutenkin moni hyvistä biiseistä puuttuu.[/quote:fab3f62e3b]
Ai tuo psychocandy oli sun kakkosnikki
Myönnetään, etten jaksanut lukea otsikkoa alusta, mutta muistin gneen joskus tuota kehuneen ihan up your face tai jotain sellasta.
Mutta hyvä jos cd:lle on julkaistu! Pitänee alkaa sitten "sitä" metsästääkin tässä tulevaisuudessa.
<@DBGene> senkin karkki
Mutta hyvä jos cd:lle on julkaistu! Pitänee alkaa sitten "sitä" metsästääkin tässä tulevaisuudessa.
joo, toisaalta luulis että remasteria pukkais mut kuka näistä tietää. en oo kyllä aikoihin kaupoissa bongannut, toisaalta enpä ole etsinytkään. vinyylinä tuo olis kyllä kiva saada.
[quote:a359f4d0d9="Alxity"]Mutta hyvä jos cd:lle on julkaistu! Pitänee alkaa sitten "sitä" metsästääkin tässä tulevaisuudessa.[/quote:a359f4d0d9]
joo, toisaalta luulis että remasteria pukkais mut kuka näistä tietää. en oo kyllä aikoihin kaupoissa bongannut, toisaalta enpä ole etsinytkään. vinyylinä tuo olis kyllä kiva saada.
Jotenkin veikkaisin, ettei levy-yhtiöllä ole kauheasti tarvetta julkaista noita myöhempiä levyjä remasterina kun eivät ilmeisesti nauti minkäänlaista yleisempää suosiota.
En muuten ole koskaan bongannut Out Hereä levykaupassa ainakaan niin, että olisin asiasta ollut tietoinen. Four Sailin olen bongannut vain kerran, mutta onneksi ostin.
Ja loppuun vielä spåm, eli muistin aluksi, että sen levyn nimi oli Four Sale ja keksin siitä jo "hienon" Sauli Niinistö-kvartetti-vitsinkin
<@DBGene> senkin karkki
Ja loppuun vielä spåm, eli muistin aluksi, että sen levyn nimi oli Four Sale ja keksin siitä jo "hienon" Sauli Niinistö-kvartetti-vitsinkin
stupidossa yhteen aikaan oli four sailin remasteria halvalla, sieltä itsekin sen hankin. luulisin kyllä että nuo myöhemmätkin jossain välissä tulisivat ulos, mutta saa nähdä. voi myös olla että kun "se" tapahtuu, löytyy noillekin levyille kummasti ymmärtäjiä.
Da Capoa en kyllä suosittelis, oli mun korviin aika hirveetä täytettä.
Mikään levy, jossa on 7 and 7 is, ei voi olla hirveetä täytettä.
joo nyt on kyllä laadulta ns. väärin kuunneltu, ja onhan "siellä" vielä lisäksi mm. orange skies ja she comes in colours ja... totta on, että b-puolen täytejamin olisi ehkä voinut jättää pois ja laittaa tilalle jotain asiallisempaa, mutta kuitenkin...
Da Capo
This must be what jail / I will scratch
Loven Forever Changes kuuluu all-time albumitopkolmoseeni. Tai ainakin vitoseen.
Forever Changesista alkaa vihdoinkin löytyä sitä huhuttua parhautta. En tajua miten aukeamisessa kesti näin kauan. No, parempi myöhään jne...
Ekalla yrittämällä mulle kolahti kolme biisiä "Alone Again Or, House... ja Daily Planet). Tokalla yrittämällä ehkä vuosi myöhemmin vaivuin heti syvään transsiin, ja muistan vaan että minut nosti sieltä Arthur Lee: "Look in my eyes". Käänteistä hypnoosia! Tai sitten en ole vieläkään havahtunut. Joka tapauksessa tuolloin tajusin levyn (väri)loistokkuuden.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^ Suunnilleen samantyylinen tarina joo, aikansa se otti ja ihan suosikkilevyjä on nykyisin, varsinkin aina kun kesä tulee! Bummer In The Summer kuulostaa kyllä aina vaan siltä että olis eksynyt väärälle levylle, mutta ehkä se on hyvä just niin.
Siitä ekasta levystä oon myös suuresti tykännyt, Da Capoa en olekaan varmaan ikinä kuullut.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
miksi taas tämmöinen 2-in-1 -hässäkkä... vähän niinq se nicon tupla, klassikkolevyt pitäis julkaista originaalikansilla ja nimillä
[quote:bdb693ec94]Two post-"Forever Changes" albums from revered psychedelic rock act Love that have been in and out of print for years will be reissued June 26 via Hip-O Select/Geffen as "The Blue Thumb Recordings." The package will include a previously unreleased disc of live recordings taped in England in 1970.[/quote:bdb693ec94]
tuolla siis vuoden '69 huippuhieno 'out here', vuoden '70 'false start' ja bonuksena livelevy samaiselta vuodelta.