You are not logged in.
Just oli jossain juttua että eivät ees oo metrin mittaisia.
Tämäkin vielä! Saatana ku olen syöny kaikki! Muuten mittaisin ja menisin kylille meuhkaamaan.
hiirimattona wrote:Oon joskus lukenut psykon juttuja, mutta en sano miltä musasivulta. Psyko voi tarkistaa privalla tai fb:ssä.
mystistä. en tosin ole tainnut millekään varsinaisille musasivuille kirjoittaa, paitsi pari keikka-arviota foxy digitalisiin. kävin fb:ssä ja löysin muuten kirjoitukseni 25 juttua, mitä ihmettä, koska oon tommosen tehnyt ja... sehän oli aika hyvä kirjoitus, ja kaikki jutut tosia
No foxy digitaliksesta puhuinkin.
bzort glorf bööth
En ole muuten tainnu maistaa minäkään Vita Novaa. Tolla yhellä toki aina keikoilla niitä mukana mut ne tuntuu jotenkin niin henkilökohtaisesti tärkeältä omaisuudelta etten ole rohjennu pyytää huikkaa. Pitääpä kattoa jos tuolla kyläkaupassa olis. Meen sit johkin liiterin katolle juomaan et saan nauttia ite rauhas eikä muut uteliaat tule maistille.
Sori, nyt nolottaa ihan oikeasti jos en tosiaankaan ole tarjonnut Vita Nova-huikkaa. Asia korjataan heti seuraavalla keikalla. Ehkä olen tullut varovaiseksi, kun olen monesti joutunut pettymään moneenkin muuten fiksuun tyyppiin, jotka eivät Vita Novaa maistettuaan ole ymmärtäneet tämän juoman hienouksia.
Kyläkaupoista puheen ollen, olen juuri nyt siskoni luona Isojoen Vanhassakylässä, ja täällä on Paavolan kyläkauppa, josta saa Vita Novaa. Eli siis laatukauppa. Lisäksi siellä on lihatiski. Kuinka monessa kyläkaupassa on nykyään lihatiski?
Oon joskus lukenut psykon juttuja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ja koska tämä on nyt ajankohtainen aihe, niin haluan hieman avautua Vita Novasta. Se on nimittäin juoma, joka on aina kiehtonut mieltäni, mutta jota en ole ikinä koskaan maistanut. Se on jäänyt eläväisesti mieleeni lapsuusajoiltani. Siihen aikaan sitä aina näki tienvarsikuppiloiden juomavalikoimassa. Niissä kylmäaltaissa/kaapeissa, miks niitä nyt pitäisi kutsua, joissa oli lasipulloissa vierekkäin limsat ja pilsnerit. Eritoten mieleen on painunut Kaupunginportti (holla at ya ugi), jossa usein (lähes aina) pysähdyttiin ku oltiin faijan kanssa KAUPUNGISSA käymässä. Siellä ne nökötti, Vita Nova -pullot. Ja aina niitä ihmetteli, että mitä ne on nämä Vita Novat. Semmosissa ihme pikkupulloissa, mustaa tököttiä. Ikinä ei niitä nähnyt kenenkään juovan, mutta siellä ne aina olivat. Odottamassa sitä oikeaa ihmistä. En ole enää varma, onko tämä muistikuva tosi vaiko keksitty, mutta muistelisin että kerran (nimenomaan Kaupunginportissa) valitsin limsapullon sijaan rohkeasti Vita Novan ja joko faija tahi kahvilantäti sitten vaan totesi että ei ole lapsille tämä juoma ja vaihdoin todennäköisesti hyvin pettyneenä johonkin rosvoroopelimsaan tahi vastaavaan. (Siksi en oo varma onko tämä todellinen muisto, koska todellinen tapahtuma on se, että kyläkaupassa käydessä kun kerran sain valita jonkun limsapullon niin otinkin miellyttävän näköisen LONG DRINK -pullon ja se sitten ilahdutti faijaa ja kaupantätiä kovasti ja vaihtui johonkin saatanan jaffaan.)
Vita Nova, sua kerran maistanen saada saan.
Paljastuksissa nämä, mutta olen kerran viiltänyt Vita Nova-pullon korkilla syvän haavan nimettömään sormeeni (pitäisikö se tämän episodin myötä nimetä Vitanova-sormeksi, niin ei olisi enää nimetön ). Taisi osua hermoon asti kun sattui niin jumalattomasti. Joskus ennen energiajuomien aikakautta tuota tuli kitattua jos halusi hereillä pysyä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ja koska tämä on nyt ajankohtainen aihe, niin haluan hieman avautua Vita Novasta. Se on nimittäin juoma, joka on aina kiehtonut mieltäni, mutta jota en ole ikinä koskaan maistanut. Se on jäänyt eläväisesti mieleeni lapsuusajoiltani. Siihen aikaan sitä aina näki tienvarsikuppiloiden juomavalikoimassa. Niissä kylmäaltaissa/kaapeissa, miks niitä nyt pitäisi kutsua, joissa oli lasipulloissa vierekkäin limsat ja pilsnerit. Eritoten mieleen on painunut Kaupunginportti (holla at ya ugi), jossa usein (lähes aina) pysähdyttiin ku oltiin faijan kanssa KAUPUNGISSA käymässä. Siellä ne nökötti, Vita Nova -pullot. Ja aina niitä ihmetteli, että mitä ne on nämä Vita Novat. Semmosissa ihme pikkupulloissa, mustaa tököttiä. Ikinä ei niitä nähnyt kenenkään juovan, mutta siellä ne aina olivat. Odottamassa sitä oikeaa ihmistä. En ole enää varma, onko tämä muistikuva tosi vaiko keksitty, mutta muistelisin että kerran (nimenomaan Kaupunginportissa) valitsin limsapullon sijaan rohkeasti Vita Novan ja joko faija tahi kahvilantäti sitten vaan totesi että ei ole lapsille tämä juoma ja vaihdoin todennäköisesti hyvin pettyneenä johonkin rosvoroopelimsaan tahi vastaavaan. (Siksi en oo varma onko tämä todellinen muisto, koska todellinen tapahtuma on se, että kyläkaupassa käydessä kun kerran sain valita jonkun limsapullon niin otinkin miellyttävän näköisen LONG DRINK -pullon ja se sitten ilahdutti faijaa ja kaupantätiä kovasti ja vaihtui johonkin saatanan jaffaan.)
Vita Nova, sua kerran maistanen saada saan.
Kaunis tarina. Silmäkulma kostui.