You are not logged in.
Niin!?
Hirveen hyvä bändi! Sekä levyllä, livenä ku nauhalla.
bzort glorf bööth
eikö joskus lupailtu jotain suomi-lp:tä kun tuo "varsinainen" debyytti ilmestyi vain jenkeissä? voiskohan tuo olla se? jaksaako joku postata biisit koska spotifya ei löydy täältä
EDIT: facebookista löytyi:
Räjäyttäjät: Kali-A trilogia (ja muuta rapaa)
Madot sai
Ykköskaljaa
Noita
Karpon ohjelmaan
Takas helvetiin
Järviradio
Kevät
Kakkoskaljaa
Psyko
Keskikaljaa
Hei Jussi
A-kaljaa
Mun ainoain
Lahtelainen
Kyllähän vinyyli tuosta levystä olisi erittäin tervetullut
Muistaakseni Suomessa julkaistavan levyn oli tarkoitus tulla myös cd:nä.
Hantan spotifyttömyydelle täytyy kyllä laittaa
Ja tosiaan jonkinlainen fyysinen julkaisuhan olisi ihan mainio. Ton paidankin vois melkein hankkia, vaikka mietinkin että onkohan jo turhan härski
Tämän siis:
Last edited by Kalossimies (23.07.2013 16:37)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kalossimies wrote:Kali-A trilogia (ja muuta rapaa) - mikäs levy tää on? Mother Sky -cover heti kärkeen
Näkyisi olevan kokoelma lp:tä varhaisempien julkaisujen biiseistä.
Keskikaljaa ja Hei Jussi taitavat olla ennenjulkaisemattomia?
Mutta kätevästihän tässä on mm. itseltäni ohimenneen Räjäkevät-kasetin biisit, joita ei vielä muualla ollut julkaistu.
tässä on siis suoraan kassuilta niitä piisejä mitä ei oo levyille päätyny + toi 'hei jussi' on semmonen julkaisematon boonus mitä ei sit ekalle kassulle tullukaan. että jos on kasetit jo niin ei tässä oo sen lisäks mitään uutta. ekan kassun lopussa on muistaakseni tyhjää, siihenhän on kätevä äänittää toi jussi loppuun.
elikkäs
AWOPBOPALOOPOP ALOPBAM RÄJÄ!
Räjäyttäjät are a rock trio from Jytäskylä, Finland. Some in the Finnish music press think they could be the saviours of rock'n'roll. Whether they are or not is anyone's guess. But never mind the umlauts, Räjäyttäjät means the 'Detonators'... and they are more likely to explode everything they touch.
In two years they have gone from an audience of six, and self-released cassettes, to playing big festivals and their first officially released album in Finland - "AWOPBOPALOOPOP ALOPBAM RÄJÄ!" on Ektro Records. Vinyl version will be released by the band's own label Räjä Records with a little help from Rock'N'Roll Bullshit Recorsd. US version of the vinyl will be available on Bat Shit Records.
With Rock Siltanen on bass, Villisika on guitar, and Baddad Reed on drums, the original rhythm and blues plans for the group were swept away in a manic orgy of blood, sweat, and rock'n'roll. In Finland we have come to call this music Räjä'n'roll.
You might hear some Stooges, MC5 and classic garage stuff in there, along with Faust, Dr. Feelgood, ZZ Top, and the odd surprise attack of The Fall. Another big influence comes from 80's northern rock bands like Radiopuhelimet and Jolly Jumpers, but mostly they are influenced by a Finnish form of rock from the 70s called Jytä, and bands like Sleepy Sleepers, Popeda and last, but especially not least, the Hurriganes.
This record is Räjä'n'roll. Explanations explode before you can describe this, and don't worry if you don't understand what the lyrics are about... They're all nonsense, just like the greatest rock songs! TUTTI FRUTTI & RÄJÄLUJA!
AWOPBOPALOOPOP ALOPBAM RÄJÄ! will be released on August 30, 2013. A record release party will be held in Tavastia-klubi, Helsinki on 31 August with Pää Kii and Gretel, and after that in Grilli 21, Jyväskylä
g21
Oonko ainoa, jonka mielestä ton uuden biisin riffittelyt menee hämmentävän lähellä Wigwamin Luulosairasta?
En nyt tässä syytä Räjäyttäjiä kopioinnista tms..
Eikös toi mee just eikä melkein kun Luulosairas?
bzort glorf bööth
Levy pelaa myös Spotifyssä.
Levy pelaa myös meidän olkkarissa just ny. Hyvä kokonaisuus, sliippari-vaikute-prosentti on tällä kertaa aika korkeella.
kaitpa tuo pitäis käydä hakemassa, cd-versiona toki
Itse ajattelin ostaa molempina versioina.
bzort glorf bööth
Oonko ainoa, jonka mielestä ton uuden biisin riffittelyt menee hämmentävän lähellä Wigwamin Luulosairasta?
OHO!!! nimittäin mä oon aina luullu että house of the rising sun. mutta oisko siitä se gustavssoniki vähä vaikutetta ottanu? mut joo, luulosairas on kyl yks suosikkipiisejä että kyllä varmaan tiedostamatta on varastettu.
KALJAA KONEESEEN
Join perjantaina a-kaljaa Räjäyttäjät-paita päällä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Levylle Kiertueelle härän kullin kokoinen
bzort glorf bööth
täältä kans lisää häränkulleja tälle bändille :psykee::peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tämmönen, tässä soittaa ainaki 2/3 räjäyttäjistä:
mielenkiintoista että tästä on jo uutisoineet niin rumba kuin peräti nyt-liitekin
Kanarialle paenneen Räjäyttäjät-Rapan Facebook-sivuille ilmaantui sydämeenkäypä viesti
Räjäyttäjät-yhtyeen laulaja pulassa Kanarialla: "En halua Jamppa Tuomisen kohtaloa"
en usko että tässä oli tarkoitus mitään mediajulkisuutta hakea mutta nyt kävi näin, itsekin toki laitoin ḱasetin toivossa rahaa jukan tilille
Huonoa seuraa styge
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
kuuntelen just ekaa kertaa huonoa seuraa -kassua, a-puolen lopun höpötykset
varmuuden vuoksi: muutenkin ihan törkeen kovaa meininkiä, vuoden levy?
voi hemmetti sitä jukkaa b-puolen jutut
hei ostakaa kasetti jos vaan vielä saatte jostain, tosin meininki sitä tasoa että kohta ilmestynee vinyylinä
en kyllä ikinä unohda sitä kun ekan kerran tapasin artistin, oli se joku keikka vastapäätä aleksis kiven koulua ja tyyppi tulee sisään soittaen mankkaa, jossa soi vuorotellen liimanarina ja the fall ja kalja läikkyi
voi hemmetti sitä jukkaa b-puolen jutut
hei ostakaa kasetti jos vaan vielä saatte jostain, tosin meininki sitä tasoa että kohta ilmestynee vinyylinä
en kyllä ikinä unohda sitä kun ekan kerran tapasin artistin, oli se joku keikka vastapäätä aleksis kiven koulua ja tyyppi tulee sisään soittaen mankkaa, jossa soi vuorotellen liimanarina ja the fall ja kalja läikkyi
Mainio mankka!
Itse todistin tilannetta jossa naitten ensimmainen levydiili luotiin!