1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Alizée

#1 25.07.2013 12:47

E
Member
Registered: 21.01.2007

Alizée

Voisin katsoa tätä videota all day long rakkaus bamba dabambam badaba dabambam  sydan

Alizee+Wallpapers+-+9.JPG

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#2 29.07.2013 16:47

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

Re: Alizée

j'en ai marre on kyl aivan mieletön biisi! kertoo kaiken lisäksi kylpemisen yhteydessä koetusta turhautumisesta. se on aihe mitä ei käsitellä tarpeeksi usein peuk

gourmandises, mes courants electriques ja psychedeliques kaikki ihan kivoja levyjä. une enfant du siecle ja 5 on kokonaisuuksina kuitenkin parempia, vaikka pärjäisivät ihan hyvin ilman englanninkielisiäkin biisejä. noi ekat kolmehan on ihan peruspoppia, mutta enfantilla jo ekassa biisissä (eden eden) eedenin tyttäret verhoilee sammuvia aurinkoja. ja sen pitäisi olla kai edie sedgwick -tribuutti. anyhowz, muoviset syntsat yms. ei siinä haittaa, ehkä suosikkibiisi. moi...lolita taas tietysti on klassikko.

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#3 29.07.2013 19:27

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Re: Alizée

Olen tykännyt Alizéesta siitä lähtien kun kuulin häntä ekan kerran seiskaluokalla joissain kotihipoissa. icon_razz

bzort glorf bööth

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Alizée

Board footer