You are not logged in.
^
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
paskalista
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihanaa
HUH
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rocket From the Tombs
bzort glorf bööth
Martha
+
Neil Young: Sugar Mountain
The McTells
dinosaur jr. just ny
Aivan saatanan kova :peuk:
Ja åhå tää onkin julkaistu ihan hiljattain uudestaan älppärinä, ei olis kimppatilaus Phil-sedälle mitään?
Last edited by Kalossimies (31.07.2013 00:06)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Paajanen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
tää on vaan jotenkin aivan mahtava, toi yksinkertainen tausta vaan toimii kuin unelma.
jotenkaan en osaa uskoa että soul temple music olisi täysi huijarilafka kuten eräs taho kovasti väittää netissä, uskon että levy on matkalla, I WANT TO BELIEVE
Rocket From the Tombs
Älä päästä painiks sitä
Raccoo-oo-oon: Behold Secret Kingdom
James Carr: The dark end of the street
Evan Dando: All my life
Hemmetti toi kitara vainoaa
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
nerokasta musiikkia.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
nerokasta musiikkia.
Tää on muuten kiinnostava bändi, en tosin ole kuullut kuin Boiling Splendour kassun ja Voidkollapse/Tunnelvögel CD:n, noiden jälkeenhän on ilmestynyt näköjään vaikka mitä.
Tällä hetkellä parasta:
Thelonius Monkin Monk Alone, joka kasaa tuplalevylle kaikki Columbialle levytetyt soolopianoesitykset ja runsaasti vaihtoehtoisia ottoja. Niin puhdasta ja kirkasta musaa et häikäsee.
JUMA MITÄ TYKITYSTÄ
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vuoden nuori muotoilija.
särkyneet - iltapäivän yksinäisyys :peuk:
ei näy löytyvän youtubesta, mutta yksi parhaista biiseistä ikinä
särkyneet - iltapäivän yksinäisyys :peuk:
ei näy löytyvän youtubesta, mutta yksi parhaista biiseistä ikinä
Miälettömän hieno biisi, levy ja bändi!
Radiopuhelimien Jäämeri on parasta just ny mut tän jälkeen vois soittaa Särkyneet:tä.