You are not logged in.
Unohdin tietty, mutta Areenassa pelaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uusien laulujen sanoitustyö on loppusuoralla. Lähes joka päivä kahden vuoden ajan olen käyttänyt aikaa singersongwritismille, ja huomaa, jatkan siis sitä lajityyppiä jota viimeksi edusti Valloittaja-albumi vuonna 2005. Sen jälkeen ilmestyneitä juttuja ei voi oikein laskea samaan kategoriaan... tai mistä suunnasta sitä nyt milloinkin katsoo? (Majakanvartija ja A/P syntyivät synnyttämättä, cover-levyjä ei lasketa)
2013 kesä-heinä-elokuut äänitän matskua parille tulevalle suomenkieliselle soololle ja myös Glenn Danzigin 80-luvun biisejä on tarkoitus äänittää, ja kaikkia kasaantuneita juttuja täytyy edistää, lastenlauluja ja kulmahiomakonetta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Olipa ihana keikka eilen Tampereella. :peuk:
Eilen Ville kouvolassa jättömaafestariklubilla. Ville esitti keikan aluksi kokovalkoisessa puvussaan playpackina yhden biisin david bowieta, täydellisine bowie maneereineen.Toivottavasti joku laittaa sen joskus nettiin.Nousi kylmät väreet!!!Loput keikasta oli sekoilua ja kaatuilua ja kaikulaitteella leikkimistä.Musiikki tuli playpackina ja ville sekoili ja tuntui keksivän jotain omituisuuksia shown edetessä. Kyllä ollaan tultu todella kauas iskelmä prinssi ajoista.Miltähän show näytti "iskelmä Leinosta "katsomaan tulleista?.Ite olin ihan huuli pyöreänä ja innoissani. Taas yksi erilainen Leinos keikka takana ,ou jeesh!.
Veti about tuollaisen setin viime syksynä Juhana Nyrhisen MÄSÄ-soitinjulkkaribileissä Tampereen 931:ssä kans. Huikea meno
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tänään kello 21.00 setillinen biisejä Valumon kahdelta eka levyltä.
Loosessa olisi tänään tarjolla tuollaista herkkua. Helsinkiläisenä tai lähiseutulaisena menisin ehdottomasti paikalle.
bzort glorf bööth
Tänään kello 21.00 setillinen biisejä Valumon kahdelta eka levyltä.
Loosessa olisi tänään tarjolla tuollaista herkkua. Helsinkiläisenä tai lähiseutulaisena menisin ehdottomasti paikalle.
Matkustin just tänään pois Helsingistä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vidd
Älä päästä painiks sitä
Eiköhän samoja juttuja tuu jossain vaiheessa Tampereellakin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hyvää, tulispa uus levy pian.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Vähän on tuntunut loputtomalta odottaminen, kun uusia biisejä tullut keikoilla jo kauan
Toisaalta kai useampi kuin yksi levy tekeillä. Tiedä sitten, että onko cover-levyä, liveä vai ambientimpaa myös tulossa.
Perjantaina O'Connelsissa 21:30->
Ei olekaan taas pariin kuukauteen tullut nähtyä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Enkä pääse
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Perjantaina O'Connelsissa 21:30->
Ei olekaan taas pariin kuukauteen tullut nähtyä.
Olipahan taas upea ja hauska keikka. Hienoa että Ville jaksaa vetää näitä ilmaiskeikkoja vaikka kyllä näistä mielellään jotain maksaisikin.
Edit: Oho, olen Kenkä vieraalla koneella.
Last edited by merrim (08.03.2014 11:41)
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Oishan tänne voinut kyllä mennä mutta nytkävinäin
Huomenna 15.5. klo 16:30 Museoviraston kirjastossa Sturenkadulla! Aion mennä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tarkotus ois mennä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Päivän havainto: Islajan kertojaääni Majakanvartijalla ei aiheuta enää -reaktiota, vaan pikemminkin -reaktion. Ei se edelleenkään sovi tohon mitenkään, mutta on muuttunut siedettävämmäksi.
Kyllä pahempi yhä on PMMP-Paula Ensimmäistä kertaa-kipaleessa.
Juuh elikkäs kävin sitten esittämässä intiaania, eli juoksemassa alas portaita ja karjumassa tulevalle Samhain-coverlevylle
Niin tää Death Black Dream olis nyt sitten tulossa 31.10. Karkia Mistikalla. Keltaisen talon keikka meni sivu suun kun Villen tietokonesivut ei pelaa?
Kuulemma sivut katosivat pysyvästi ja tiedottelu tapahtuu facebookissa nykyään.
Ns. muodikkaasti myöhässä tästä tuli äsken musavideo:
kovia biisejä, suudelmitar ehkä se mulle tärkein levy
oon joskus saanut pinppiä sönköttämällä mimmeille ville leinosen musasta
pari kertaa kans ryypännyt sen kanssa klubin bäkkärillä
juteltiin vittu SWANSISTA
Pitkästä aikaa pääsin eilen keikalle. Hämeenpuiston Puistofiesta paikkana, ilmaiskeikka. Pari uutta biisiä, settilista jotain tälläistä:
Purjeisiin
Sammallaavu
Anteeksi rakkaani
Pikkukakkoseen
Pispalalainen hotelliyö
Coconutchoko
Vuokko Liisa Mirjam
Suudelmitar
Lei Li Loi
Uudet biisit osittain vähän raakileita vielä mutta kuulemma uuden levyn nauhoitukset kuitenkin alkaneet. Ehkä Anteeksi rakkaani parhain näistä uusista. Muuten aika siisti puistokeikka, mukava oli nähdä taas.
Erikseen Simo Frangenin juontotaidoille.