You are not logged in.
No eiköhän SSjr voisi laittaa oman julkaisun pystyyn.
Ei me tarvita sellaista lunastaaksemme kaikkitietävyytemme. Ihan kauniina ja hyväntahtoisena eleenä ajattelin vain tarjota palveluksiamme epävarmoille kriitikoille, jotka haluavat mielipiteidensä erheellisyyksien oikaisuun tai ratifiointiin.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:52a598accd="Feggy"]No eiköhän SSjr voisi laittaa oman julkaisun pystyyn.
Ei me tarvita sellaista lunastaaksemme kaikkitietävyytemme. Ihan kauniina ja hyväntahtoisena eleenä ajattelin vain tarjota palveluksiamme epävarmoille kriitikoille, jotka haluavat mielipiteidensä erheellisyyksien oikaisuun tai ratifiointiin.[/quote:52a598accd]
Olen liikuttunut. Taivas on valoisa ja tulevaisuus kunnossa.
Olen liikuttunut. Taivas on valoisa ja tulevaisuus kunnossa.
Mukavaa, että laupeutemme ilahduttaa. Paas sitte spämmien tulevia arvosteluja, niin voimme oikoa sun mokat. Jippu- ja Orders-aiheiset vitsit tulevat kaupan päälle.
Coralin deby ja Magic and Medicine.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rocket from the crypt
flesheaters
shanksin runot
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Coralin deby
Parasta
Sent from my iPhone 16
Kyuss
rubikin uusi levy, tai ainakin ne kuultavissa olevat 4 biisiä.
rubikin uusi levy, tai ainakin ne kuultavissa olevat 4 biisiä.
Oikeastiko? Minkälaista se nyt sitten on? Onko mennyt ihan "fullsteamiksi" vai vieläkö ollaan pikkunäppärän taidehomostelun maailmassa? Tossa bändissä on aina ollut ainesta vaikka mihin, mutta aina on mennyt jotenkin loppupeleissä mettään, joten joka julkaisun kohdalla jotenkin aina odottaa, että "joko ny".
[quote:a113f08e31="ydinaukio"]rubikin uusi levy, tai ainakin ne kuultavissa olevat 4 biisiä.
Oikeastiko? Minkälaista se nyt sitten on? Onko mennyt ihan "fullsteamiksi" vai vieläkö ollaan pikkunäppärän taidehomostelun maailmassa? Tossa bändissä on aina ollut ainesta vaikka mihin, mutta aina on mennyt jotenkin loppupeleissä mettään, joten joka julkaisun kohdalla jotenkin aina odottaa, että "joko ny".[/quote:a113f08e31]
emmä tiedä. käy kuuntelemassa myspacessa. ihan vitun hyviä biisejä vaan, hauskoja tahtilajeja ja hienoja sointukiertoja. tykkään aika paljonkin.
edit: korjataan sen verran että jatkuvan repeatilla kuuntelun jälkeen tykkään ihan vitusti. VUODEN LEVY????!!!!?!1
[quote:dc9858beee="forssto"][quote:dc9858beee="ydinaukio"]rubikin uusi levy, tai ainakin ne kuultavissa olevat 4 biisiä.
Oikeastiko? Minkälaista se nyt sitten on? Onko mennyt ihan "fullsteamiksi" vai vieläkö ollaan pikkunäppärän taidehomostelun maailmassa? Tossa bändissä on aina ollut ainesta vaikka mihin, mutta aina on mennyt jotenkin loppupeleissä mettään, joten joka julkaisun kohdalla jotenkin aina odottaa, että "joko ny".[/quote:dc9858beee]
emmä tiedä. käy kuuntelemassa myspacessa. ihan vitun hyviä biisejä vaan, hauskoja tahtilajeja ja hienoja sointukiertoja. tykkään aika paljonkin.
edit: korjataan sen verran että jatkuvan repeatilla kuuntelun jälkeen tykkään ihan vitusti. VUODEN LEVY????!!!!?!1[/quote:dc9858beee]
Mä olen tykännyt kaikista bändin keikoista paljon, mutta levyltä ei ole aiemmin jaksanut yhtään. Nyt vaikuttais olevan asiat kohdallaan. Ei välttämättä edelleenkään ihan kaikkein eniten "mun musaa", mutta kuitenkin huimasti kiinnostavampaa kuin suurin osa kaltaisistansa Suomessa tai muuallakaan. Ja siis erittäin hyvä bändi keikalla!
MX-80 Sound
True West
Indigesti
Chris Bell
Luxurious Bags
This must be what jail / I will scratch
Seitkytluvun hittikoverihalpiskokoelmien yllättävän mielikuvitukselliset tulkinnat rock- ja popklassikoista.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Twin Cinema.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
puhe oli Cosmobilen The Finger-sinkusta.
[quote:e4efd2e1b6="Feggy"]No musta toi toimii hyvin ja soundit on sopivan funktionaaliset.
No mutta sä ootkin väärässä [/quote:e4efd2e1b6]
Tommi sä oot niin totaalisen väärässä!! (ylläri pylläri )
tai no väärässä ja väärässä. jos tykkäisit niin kai te oisitte itte julkaisseet ton.
ei se kyllä Finger oo olleenkaan pitkäsoiton paras biisi musta, mutta oonkin urpo enkä ymmärrä hyvästä musiikista mitään. Schedules and Duties ja semmoset ripakat menopalat uppoaa paljon paremmin, ja mikäs se yks totaalisen ässä vetäsy on.. On My Way tai joku muu.
soundeja kyllä ittekin moittisin, tai siis kun sain joskus viime syksynä CDR:n tosta albumista kuunteluun (ymmärtääkseni se oli sama masteri joka meni prässiin) tanssittuani itseni henkihieveriin bändin Factoryn keikalla niin olin että miten näin tiukasta bändistä saadaan näin löysän kuuloinen. ongelma on kai se että ne ei käsittääkseni oo trenditukka-soundinysvääjiä vaan Tuomas on saatanan tiukka biisintekijä ja bändi saa livenä huikeat energiat liikkeelle. studiossa taas äänittäjä oli vetänyt hommat vähän oudolla visiolla tai offhand-demohenkeen niin ei siitä energiasta oikein tarttunut mitään levylle.. vaikka näinhän on melkein aina parhaiden rokkibändien kohdalla.
tästä huolimatta se CDR on ajan myötä alkanut viehättää kovastikin ja pitää kyllä investoida pennosia levyyn kun se kohta maailmaan paksahtaa. toivon vaan että bändi saa jossain vaiheessa tehtyä toisen levyn joka räjäyttää potin eikä joudu ulosteitaan pidättävän trenditukkatuottajan (toista kertaa yhessä viestissä!) muilutettavaksi. mun mielestä oikeet soundit tämmöseen ois semmoset rasvaset 70's-amerikanrokit mihin sekotetaan vähän kaikuja ja huhuilua ja sentyyppistä studiokikkaa.
abduktion "yövuoro", piru ku toimiiki hienosti!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Pentanglen Cruel Sister, Biz Markien Biz Never Sleeps ja Sleepy Jacksonin Personality.
Paul B. Cutler
[quote:e1952bb751="Feggy"]
Paul B. Cutler[/quote:e1952bb751]
Oikeesti vai? No varsinkin Rajilla tuo on elementissään, studiolevyistä en ole koskaan ollut yhtä vakuuttunut...
http://www.kyoto-sound.com/ noi julkaisut ja Ville Leinonen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:21dd2633d7="ex-kolja"][quote:21dd2633d7="Feggy"]
Paul B. Cutler[/quote:21dd2633d7]
Oikeesti vai? No varsinkin Rajilla tuo on elementissään, studiolevyistä en ole koskaan ollut yhtä vakuuttunut...[/quote:21dd2633d7]
No, mä olen nähnyt ihan livenäkin...eipä ole muita tullut vastaan, jotka soittavat kitaraa stiletillä.
[quote:bd27269492="Feggy"][quote:bd27269492="ex-kolja"][quote:bd27269492="Feggy"]
Paul B. Cutler[/quote:bd27269492]
Oikeesti vai? No varsinkin Rajilla tuo on elementissään, studiolevyistä en ole koskaan ollut yhtä vakuuttunut...[/quote:bd27269492]
No, mä olen nähnyt ihan livenäkin...eipä ole muita tullut vastaan, jotka soittavat kitaraa stiletillä.[/quote:bd27269492]
Mark Nevers soitti Lambchopissa jonkinlaisella puukolla.
Tarkoitin sitä, että lähinnä Out of the Greyn tuotanto (mikä on Cutlerin käsialaa) tökkii ajoittain...
(Mua vaan harmittaa, etten ole tarpeeksi iäkäs, jotta olisi ollut edes mahdollisuus tuohon.)
No joo, olen samaa mieltä tuotannosta. Mutta kitaraa mies hianosti soittaa. Kuuntelen just Raji'sin complete editionia.