You are not logged in.
On se monitoimipöytä! Mut hei nyt ku otin pöytäliinan pois ni huomasin et pinta on ihan paskana.. Mut mulla on aina kiva liina pääl.
No voi ny kakka. Miten paskana se on? Haittaaks sillee pahasti? Emmä kauneudesta niin. Ooksä tehny tyttöjen jutut tohon keskelle vai mitä punasta siinä on? Muuten olis varmaan ihan kiva. Ja sit että miten tää logistiikka jos ottasin? Muuta se Turkuun ni mä muuten sen takas stadiin.
Nii ja hei, voinhan mä pitää kans liinaa aina sillo ku en joka hetki kirjoita paperille. lollero. Mä otan ton jos se mitenkään onnaa tää kuljetus tai hautominen...
Ooksä tehny tyttöjen jutut tohon keskelle vai mitä punasta siinä on?
lollero
Ok, fess up, kuka pölli leposin tunnarit?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ooksä tehny tyttöjen jutut tohon keskelle vai mitä punasta siinä on?
Ok, fess up, kuka pölli leposin tunnarit?
[quote:20a91000c5="leposi"]
Nii ja hei, voinhan mä pitää kans liinaa aina sillo ku en joka hetki kirjoita paperille. lollero. Mä otan ton jos se mitenkään onnaa tää kuljetus tai hautominen...[/quote:20a91000c5]
En todellakaan tiä mitä toi punane on. Se on semmosta punajuuren väristä. Entajuu. Niin, oispa kuukautisveri ton väristä. Piristäis.
Mutta kun arvaa mitä! Sain ton pöydän kaveriltani ja nyt kun sanoin tästä askasta niin se haluu sen takas!! SORIPORI!
Mutta kun arvaa mitä! Sain ton pöydän kaveriltani ja nyt kun sanoin tästä askasta niin se haluu sen takas!! SORIPORI!
no ei se mitään. kaveris on pusun poskelle velkaa!
hauskaa päivän jatkoa
Pyöreä ruokapöytä. Halkasija n. 1m, korkeus about 75cm, en tajunnu mitata ennenkö irrotin jalat. Puinen, petsattu/lakattu. Pöytälevy keski-/tummanruskea, jalat (4) tummemmat. Jalat 50-luvun tyyliin pyöreet ja hoikat, kapenee alas. Vähän naarmuja, mut ei nyt romu kumminkaan. Jos joku on kiinnostunu, niin voin yrittää lähettää kuvia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Antakaa mulle rahaa.
Pyöreä ruokapöytä.
Luin toki "rukouspöytä"
Mangojauhe goddamn.
[quote:aa80c9e43d="Pilke"]Pyöreä ruokapöytä.
Luin toki "rukouspöytä"[/quote:aa80c9e43d]
Rukouspöydästä en luovu!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jos ois Tampereella eikä ois pyöreä ni oisin ollu kiinnostunut -:spam:
Noh, jysk myy ihan asiallista ruokailuryhmää 109 eurolla, taidanpa poistaa sellaisen.
Varikset komentavat
asiallista ruokailuryhmää
jotain tällasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Varikset komentavat
Annan pois vanhan nojatuolini ja mikron. Mikro on myös vanha, mutta toimii kyllä vielä. Voin antaa kuvii, jos jotakuta huvittaa hakea tuollaisia pois Espoosta.
Mulle kuvii, mut en tuu hakemaan niitä
Ihana matto sulla
Ihana matto sulla
se meni just äsken varastoon. sanoin oikein ääneen sille hyvästit
Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:ee4fb9f252="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:ee4fb9f252]
Maton tamppaaminen on myös henkisesti rakentavaa puuhaa
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ
[quote:6953f665fb="ex-kolja"][quote:6953f665fb="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:6953f665fb]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ [/quote:6953f665fb]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.
[quote:3c35167ef3="HUIG"][quote:3c35167ef3="ex-kolja"][quote:3c35167ef3="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:3c35167ef3]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ [/quote:3c35167ef3]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.[/quote:3c35167ef3]
Totta kyllä että tampatessa tulevat mieleen kaikenlaiset piilevät yksityiselämän onkalot, omieni kanssa olen oppinut tulemaan toimeen
[quote:c03c8767b4="ex-kolja"][quote:c03c8767b4="HUIG"][quote:c03c8767b4="ex-kolja"][quote:c03c8767b4="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:c03c8767b4]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ [/quote:c03c8767b4]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.[/quote:c03c8767b4]
Totta kyllä että tampatessa tulevat mieleen kaikenlaiset piilevät yksityiselämän onkalot, omieni kanssa olen oppinut tulemaan toimeen [/quote:c03c8767b4]
Onko sulla vielä se parta?
[quote:17b8f9d84a="HUIG"][quote:17b8f9d84a="ex-kolja"][quote:17b8f9d84a="HUIG"][quote:17b8f9d84a="ex-kolja"][quote:17b8f9d84a="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:17b8f9d84a]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ [/quote:17b8f9d84a]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.[/quote:17b8f9d84a]
Totta kyllä että tampatessa tulevat mieleen kaikenlaiset piilevät yksityiselämän onkalot, omieni kanssa olen oppinut tulemaan toimeen [/quote:17b8f9d84a]
Onko sulla vielä se parta?[/quote:17b8f9d84a]
Ei å, poskiparrankin heitin hiuksien alta vittuun tossa joku päivä. Näytän joltain weezer-fanilta tms
[quote:fdfb7f10a5="ex-kolja"][quote:fdfb7f10a5="HUIG"][quote:fdfb7f10a5="ex-kolja"][quote:fdfb7f10a5="HUIG"][quote:fdfb7f10a5="ex-kolja"][quote:fdfb7f10a5="HUIG"]Ihana matto sulla
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:fdfb7f10a5]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ [/quote:fdfb7f10a5]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.[/quote:fdfb7f10a5]
Totta kyllä että tampatessa tulevat mieleen kaikenlaiset piilevät yksityiselämän onkalot, omieni kanssa olen oppinut tulemaan toimeen [/quote:fdfb7f10a5]
Onko sulla vielä se parta?[/quote:fdfb7f10a5]
Ei å, poskiparrankin heitin hiuksien alta vittuun tossa joku päivä. Näytän joltain weezer-fanilta tms [/quote:fdfb7f10a5]
Hö. (Kasvata takas! Näytät ilman partaa Jimi Tenorilta.)
Ps. Siemennesteen pyyhkiminen kasvoilta helpottunut?
[quote:f8a7329333="HUIG"][quote:f8a7329333="ex-kolja"][quote:f8a7329333="HUIG"][quote:f8a7329333="ex-kolja"][quote:f8a7329333="HUIG"][quote:f8a7329333="ex-kolja"][quote:f8a7329333="HUIG"]Ihana matto sulla
[/quote:f8a7329333]
Nyt kyllä eri. En uskaltaisi laskea paljaita jalkojani tuolle. Tiedä mitä sinne on uponnut tai mitä siellä elää...[/quote:f8a7329333]
SIINÄ MIETTII SYNTYJÄ SYVIÄ[/quote:f8a7329333]
Nyt kyllä ERI. Minua nolottaa tampata mattoja. Aina ajattelen, niitä naapureita, joita tumputtamiseni häiritsee.[/quote:f8a7329333]
Totta kyllä että tampatessa tulevat mieleen kaikenlaiset piilevät yksityiselämän onkalot, omieni kanssa olen oppinut tulemaan toimeen[/quote:f8a7329333]
Onko sulla vielä se parta?[/quote:f8a7329333]
Ei å, poskiparrankin heitin hiuksien alta vittuun tossa joku päivä. Näytän joltain weezer-fanilta tms[/quote:f8a7329333]
Hö. (Kasvata takas! Näytät ilman partaa Jimi Tenorilta.)
Ps. Siemennesteen pyyhkiminen kasvoilta helpottunut?
Ehkä jos sitä partaa jaksais siistiä jollain koneella, meni sen verran hulinaks ettei kukaan enää uskaltanut laskea paljaita jalkojaan naamalleni. Ja muutenkin parta korosti vääriä piirteitä kasvoissani ts ei-jimitenor-piirteitä
Ja kyllä, nyt siemennesteet saa kätevästi livottua kielellä parempiin suihin
[quote:91ddb6bc27="HUIG"]
Ja kyllä, nyt siemennisteet saa käteävästi livottua kielellä parempiin suihin [/quote:91ddb6bc27]
Onnea Tampere!
Nyt kun hieno ja legendaarinen kommuunimme hajoaa niin tätä rakkautta riittää jaeltavaksi muillekin - eli tarjolla seuraavaa otettavaksi (kuljetus onnistuu "keskustan" alueella kuun vaihteessa perille asti for free!!! mikäli jotakuta kiinnostaa..
Ruokapöytä
- Iso kokopuinen ruokapöytä johon saa vaikka Aamulehden ja Hesarin yhtäaikaa levälleen eli kokoa ja näköä on! Hyväkuntoinen eikä lainkaan nuhjuinen.
Nahkasohva (musta)
- Kahdelle hengelle, kunto mainio ja taattua kasarilaatua, normaalipituisia hulinoitsijoita mahtuu vaikka kaksi yhtä aikaa sammumaan sohvalle.
Kangassohva (sininen) x2
- Kuluneempia mutta silti kunnossa olevia, hieman kapeammat käsinojat ja sitä kautta hiukan jähmeämpää seuraavana aamuna mikäli näille sammahtaa.
Sit jotain sänkyy ja sellaista mutta sänky on niin epäilyttävä ettei siitä kenellekään ole paljon iloa ja tuo ruokapöytä on niin iso että ajaa kaikkia sängynkin tehtäviä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänne saa ilmoitella jos on nurkissa (kirjoitin ensin nyrkissä...) ylimääräisiä keittiövempeleitä, sanotaan sauvasekoittimia ja sellaisia. Kaikkea muutakin ylijäämäkamaa saa yrittää diilata.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.