You are not logged in.
Hienoa että vink vink- muidu videossa vokottelee jotain teinijäbää avec ticcari, mut kuvissa näyttää mallia milffiltä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ystävät!
Olen lähtenyt Aikakoneesta. Kone jatkaa lentoaan, minä laskeuduin maan pinnalle.
Kuljin mutkaisia polkuja pitkin, harhailin, eksyin. Tiettömän taipaleen takaa avautui niitty. Niityltä kantautui ihmeellistä musiikkia, satumaisia sulosäveliä. Ja sielä he olivat, kolme sulotarta: Suska Jyllinmaa, Emilia Takayama, Oona Kapari. Soitimme, lauloimme, tanssimme niityllä. Kesä on kuulas ja kaunis.Yhtyeen nimi on KUULAS.
Tarina jatkuu, kesä jatkuu, musiikki jatkuu...
KUULAS-Facebook-sivu avautuu yleisölle elokuussa.
Meinasin ajaa äskön ojaan kun tämä uutispommi tuli eetteristä
Muistin yhtäkkiä että oon ollut joskus viime vuosituhannen lopulla samoilla jatkoilla Veran kanssa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
makimekkokuosi
tätä ei kai vielä oltu postattu tänne
timo t.a. mikkosen poika matias, makin sävellys
NO NIIN NYT NETTI KIINNI JA NUKKUMAAN!
#SWAG #KOLEHMA
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vitun kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitähän Timo T.A. sanoo kun näkee ton
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mitähän Timo T.A. sanoo kun näkee ton
Oooouu!
turston wrote:Mitähän Timo T.A. sanoo kun näkee ton
Oooouu!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Skeletonni wrote:turston wrote:Mitähän Timo T.A. sanoo kun näkee ton
Oooouu!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
}: (|) Maki
Last edited by virtute (11.05.2014 20:37)
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Timo T.A. Mikkosen pojan jättimenestys yllätti kaikki
Matias Mikkonen, 11, on hyppinyt viime päivät Myrskylän kodissa tasajalkaa
Maki Kolehmainen tekee biisistä myös akustisen version. Tämä tulee paljastamaan, miten hyvästä laulajasta oikeasti on kysymys. Tekijöiden mukaan laulua ei ole tarvinnut korjailla digitaalisesti.
"Katsos poikaa"
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
EI korkeakulttuuria voi verrata lapsityövoimaan
siitähän tulee mukavasti 12 vuotta täyteen kohta joten asia on taas ajankohtainen:
Olen tavannut kyseisen henkilön.
RIP
paras biisi