You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Bigg Jus ja Chino XL puuttuivat, jotka olivat ainoat räppilevyt mitä ostin koko vuonna. Et tykännyt vai et ole kuullut?
Last edited by qdes (09.01.2013 14:45)
Taisipa vuoden räppilevy olla tässä
Edelleen hehkutan tätä. Täytyy tosta Ghettosen listasta tsekata kans jotain, mut niistä räpeistä mitä ite oon tänä vuonna vaivautunut tsekkaamaan, on tää ollut kyllä vahvinta settiä. Kyllähän toi 20 biisin kokonaisuus on aika hajanainen, mut kiitettävän yksityiskohtainen. Onhan tää tosi old schoolia tuotantopuolelta, mut ehkä se just mua tässä miellyttääkin. Ja Billyn flow on suorastaan täydellistä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Killer Mikea tuli kesällä kuunneltua, se jäi vähän etäiseksi. El-P:ltä jotain hajaraitoja, kuulosti kyl ihan lupaavalta. Aesop on ollut tsekkauslistalla pitkään, mut Bigg Jusia en oo kuullut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Big Jus menny multakin ohi, pitääpä muistaa. R.A.P. Musicia luukutin taas eilen, kyl se on vaan älyttömän koukuttava levy, vuoden oma ykkössuosikkini ehkä. Ton Billy Woodsin pistin nyt tilaukseen (töihin). Ja Death Gripsille kyllä tyylistä ja meiningistä kaikin puolin puekkia, penislevy vielä kuulematta kans.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kova tää The Underachievers
http://www.datpiff.com/The-Underachieve … 49545.html
Tsekkasin ihan mielenkiinnosta tän LE1Fin kun on näemmä tulossa Suomeenkin ja edustaa näemmä queer-räpin jotain aaltoa, emminänäistätiiä. Ennakkoasetelmat oli ihan kiinnostavat, mut loppujen lopuks tää vaan ehkä alleviivaa omaa vieraantuneisuuttani blogiräpin nykymeiningistä, siis nimenomaan tuotannollisella puolella. Vahva Death Grips -vaikute on ainakin tuotannon puolella, ja flowkin on välillä sellaista että voisin kuvitella kuuntelevani jotain tulevaa, ehkä vähän kevyempää ja pahimmat rosonsa pehmentänyttä DG-levyä. Mut siis tämmöinen tuotantopolitiikka kuulostaa mun korviin vielä jotain brosteppiäkin sotkuisemmalta, että jutut vaan tulee ja menee ohi miten sattuu, eikä melodisetkaan linjat hirveesti jaksa kantaa. Death Gripsin kanssa on ollut sama ongelma, ja ilmeisesti tää on nyt jonkinsorttinen tyyli mihin ainakin uugeemmän räpin puolella ollaan menossa?
Tässähän oli kai menossa mukana kans Das Racistin joku tyyppi, niiden molemmista mixtapeista kyllä tykkäsin kovastikin. Mut ehkä oon vaan tällainen old school -jäärä, kun Das Racistinkin biitit oli aika perinnetietoisesti rakennettuja. Että ehkä meen nillittämään ja tajuan näiden nerouden joskus viiden vuoden päästä. Queer-räpille kyllä käsitteenä iso
Last edited by Kalossimies (18.02.2013 15:56)
Onhan tällä R.A.P. Musicilla sittenkin aika monta kovaa vetoa! Esim nämä:
Panin ton Underachieversin ja Ghettosen jo välipäivinä suositteleman 100s-pläjäykseen latinkiin. Mitäs muuta uutta hopsuu kannattais tsekkailla?
Vuoden nuori muotoilija.
Panin ton Underachieversin ja Ghettosen jo välipäivinä suositteleman 100s-pläjäykseen latinkiin. Mitäs muuta uutta hopsuu kannattais tsekkailla?
Silmälappu-Steven kassu, tosin sitä ei taida enää saada. Ehkä Funkiestista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Folkhälsan wrote:Panin ton Underachieversin ja Ghettosen jo välipäivinä suositteleman 100s-pläjäykseen latinkiin. Mitäs muuta uutta hopsuu kannattais tsekkailla?
Vuoden nuori muotoilija.
hrmunoita wrote:Folkhälsan wrote:Panin ton Underachieversin ja Ghettosen jo välipäivinä suositteleman 100s-pläjäykseen latinkiin. Mitäs muuta uutta hopsuu kannattais tsekkailla?
Juuh elikkäs nettisivujen mukaan löytyy vielä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Clipping-levyn tuotanto kuulostaa kyllä kekseliäältä.
sivuilla näyttäisi olevan askartelijoille jaossa sekä accapellat ja taustat erikseen.
http://www.clppng.com/
Last edited by Esa Pakarainen (10.03.2013 18:33)
"to hope for more antennae" -Melvins
Kyl. Clippingin biitit ihan omaa luokkaansa, mut ite oon viel paljon enemmän innoissani siit vokalistist! Ihan vitun hävytön äijä!
Tää tuntuu kyllä eri kovalta! :thatswhatshesaid:
Last edited by Folkhälsan (11.03.2013 11:11)
Vuoden nuori muotoilija.
Clipping
Tää Killa Dro:n Ghostface EP on toiminu itelle viime aikoina tosi hyvin. Vikassa biisissä fiilistellään mm. samaa samplea ku Wrex-n-Effectin Rump Shakerissa
En nyt tähän hätään löytäny mitään suoraa latauslinkkiä, mut tuolla Soundcloudissa pelaa numeroituna noi 9 biisiä.
Täs pari vidizt
Pimppeul kovaa kamaa!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Omg ihan just 4k
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGIDDIT
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huh!
Toi Clamsdoom oli kovempi
Molempi kovempi
Alkoi ihan yhtäkkiä soimaan päässä noi pari ekaa lausetta, joten piti spämmätä.
Joo eli tää uus Joey Badass kuulostaa taas aika kovalt
Ja sit kans tää joku Action Bronson-styge mikä ei ilmeisesti mahtunu tolle saman tuottajan kans tehdylle ep:lle
Last edited by hrmunoita (02.07.2013 12:49)
Oho, aika kova toi Joeyn uusin videobiisi ainakin. Täytyypä kuunnella enemmän. Thx brah