You are not logged in.
tuli jostain mieleen että tää on yksi hienoimpia kansia:
ikävä kyllä en nyt löydä isompaa kuvaa. franciscan hobbies on yhtye ja levy "at the world's end", näitä jewelled antler juttuja.
Mun mielest täs on meininkiä:
Näil on myös hauskoja eläinaiheisia:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
From the of Towniin minulla on aina ollut sellainen viha-rakkaus -suhde, niin kanteen kuin itse musiikkiin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Samalla myös "tätä minä nyt kuuntelen" ja "en oo menossa Ilosaareen" -spåm.
"A repo man's always intense"
[quote:5816404f7a="Leif Erikson"]
Samalla myös "tätä minä nyt kuuntelen" ja "en oo menossa Ilosaareen" -spåm.[/quote:5816404f7a]
Ostitko tuon juuri?
[quote:b9545fd2d0="ex-kolja"][quote:b9545fd2d0="Leif Erikson"]
Samalla myös "tätä minä nyt kuuntelen" ja "en oo menossa Ilosaareen" -spåm.[/quote:b9545fd2d0]
Ostitko tuon juuri?[/quote:b9545fd2d0]
En. Joskus kesällä muistaakseni. Miten niin?
ex-kolja varmaan bongaillu kaupassa calexicon ostajan. ei jääny lefa taaskaan kiinni...
ex-kolja varmaan bongaillu kaupassa calexicon ostajan. ei jääny lefa taaskaan kiinni...
:?
Tai sitten levyn, enkä jaksa käydä turhaan levykaupassa.
eli Black Dicen levynkannet ennen sitä rumaa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hei toi toka ei oo bläkdaiskansi!
Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.
Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.
nyt sotkit, HUIGin olis pitäny siteerata oravaa tohon väliin että "takuulla on!" ja sit mä oisin sanonu että "näyttää kokikselta" jne.
mutjoo, samoilla linjoilla siinä, että rumin on hienoin, mut ei noi muutkaan huonoja, varsinkin toi keltanen on siisti, mikä "se" on?
[quote:f8365926a3="ex-kolja"]Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.
nyt sotkit, HUIGin olis pitäny siteerata oravaa tohon väliin että "takuulla on!" ja sit mä oisin sanonu että "näyttää kokikselta" jne.
mutjoo, samoilla linjoilla siinä, että rumin on hienoin, mut ei noi muutkaan huonoja, varsinkin toi keltanen on siisti, mikä "se" on?[/quote:f8365926a3]
pöh, ootte väärässä
eka on black dicen, mut toka on kokis...nunna on Lambs like Fruit 7"
triviatietona, että ostin ton kokiksen HUIGin kehuttua sitä ooooo-listalla.
Calexicon kannethan on hienoja, paitsi Garden Ruin ja Spoke (voi olla muitakin), jotka on vähän eri puusta veistetty.
triviatietona, että ostin ton kokiksen HUIGin kehuttua sitä ooooo-listalla.
Kai ees tykkäsit iha vähä?
[quote:b921aa979b="ex-kolja"]Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.
Calexicon kannethan on hienoja, paitsi Garden Ruin ja Spoke (voi olla muitakin), jotka on vähän eri puusta veistetty.[/quote:b921aa979b]
Täysin eri.
[quote:5b30ee03e8="Leif Erikson"][quote:5b30ee03e8="ex-kolja"]Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.
Calexicon kannethan on hienoja, paitsi Garden Ruin ja Spoke (voi olla muitakin), jotka on vähän eri puusta veistetty.[/quote:5b30ee03e8]
Täysin eri.[/quote:5b30ee03e8]
Yllätys.
[quote:bc43ff017e="psykokarkki"]triviatietona, että ostin ton kokiksen HUIGin kehuttua sitä ooooo-listalla.[/quote:bc43ff017e]
Kai ees tykkäsit iha vähä?
on se ihan kiva, ja tosiaan "hieno paketti".
[quote:792e898759="HUIG"][quote:792e898759="psykokarkki"]triviatietona, että ostin ton kokiksen HUIGin kehuttua sitä ooooo-listalla.[/quote:792e898759]
Kai ees tykkäsit iha vähä?[/quote:792e898759]
on se ihan kiva, ja tosiaan "hieno paketti".
Jep, kuvitushan on ex-black dice-rumpali Hisham Akira Bharoochan (selvitin että hieno nimi lienee perujaan erikoisesta kulttuuriperimästä - isä pakistanista, äiti japanista) duunaamaa, pirun hienoo
sori oli pakko..
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:2cbf1f765e="ex-kolja"][quote:2cbf1f765e="Leif Erikson"][quote:2cbf1f765e="ex-kolja"]Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.[/quote:2cbf1f765e]
Calexicon kannethan on hienoja, paitsi Garden Ruin ja Spoke (voi olla muitakin), jotka on vähän eri puusta veistetty.[/quote:2cbf1f765e]
Täysin eri.[/quote:2cbf1f765e]
Yllätys.
Kyl määkin noista Calexicon brändinluontilevyistä tykkäsin ulkonäöllisesti, eli Black Lightista Convict Pooliin, vaikka taso heittelikin aika villisti. Siinä oli hienoa jatkuvuuden tunnetta kun uuden Calexicon tunnisti heti kannesta.
Älä päästä painiks sitä
[quote:c53a5ab287="Leif Erikson"][quote:c53a5ab287="ex-kolja"][quote:c53a5ab287="Leif Erikson"][quote:c53a5ab287="ex-kolja"]Minusta se "rumin" on "kaunein", ja nuo muut on kökköjä, kuten on Calexiconkin levynkannet.[/quote:c53a5ab287]
Calexicon kannethan on hienoja, paitsi Garden Ruin ja Spoke (voi olla muitakin), jotka on vähän eri puusta veistetty.[/quote:c53a5ab287]
Täysin eri.[/quote:c53a5ab287]
Yllätys. [/quote:c53a5ab287]
Kyl määkin noista Calexicon brändinluontilevyistä tykkäsin ulkonäöllisesti, eli Black Lightista Convict Pooliin, vaikka taso heittelikin aika villisti. Siinä oli hienoa jatkuvuuden tunnetta kun uuden Calexicon tunnisti heti kannesta.
Jatkuvuuden tunteelle :?
Tää on nyysitty Rytmin foorumilta...
tää on hieno ja koskettava.
Tää vois olla joku Smithsien kokoelma. Tyylikäs.
^tai Afghan Whigs
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
k
Tää on ehkä mun kaikkien aikojen suosikki:
En oikeestaan tiedä miks.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Magnolia Electric Co. - The Dark Don't Hide It
Pitää varmaan tät vitun Molinaa hommata enemmän..