You are not logged in.
^ Synttärikakun antaminen Brianille lienee yhtä vittumaista kuin jos lahjoittaisi pyromaanille tulitikut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Terve. Löysin tämän foorumin kun etsin missatusta Progeyöstä infoa, ja löytyihän biisilista täältä. Kiitos siitä. Mutta oli pakko lukea tätä Beach Boys -ketjuakin, ja huomasin epäkohdan niin piti rekata.
Smileä ei nimittäin ylistetä täällä. Se sattuu olemaan yksi kaikkeuden hienoimmista levyistä, ja voi olla että moni hankittua The Smile Session kuunteli sen vain pari kertaa ja ajatteli "omistanpa tämänkin". Niin kävi itsellekin. Levy kyllä kuulosti jännittävältä, ja oli hyvä unimusaa, kun koskaan ei tiennyt mitä tapahtui.
No, sitten viime kesäänä aloin kuunnella levyä uudestaan. Ja pitkään aikaan en muuta kuunnellutkaan. Kun levy aukesi, niin tajusi miten hieno kokonaisuus se on. Kuuntelu muistutti niitä musiikinkuuntelu-uran alkuhetkiä, kun levyistä tuli pakkomielteitä. Pidän paljon Abbey Roadin loppu-medleystä ja Loven levystä Forever Changes, mutta 60-luvun kuninkuuden vie Smile.
Kerrottakoon, etten ole viitsinyt kuunnella niitä The Smile Sessionsin muita raitoja. Pelkkä Smile eli raidat Our Prayeristä Good Vibrationsiin riittävät. Ja jos levystä pitää jotain huonoa etsiä niin se ei enää toimi unimusana: nykyään pysyn aina valveilla sen toiston ajan, kun haluan kuulla levyä eteenpäin.
ok ja tervetuloa foorumille strummer. myönnän että turhan vähälle kuuntelulle on smile jäänyt, täytyypä korjata asia.
olen kuunnellut lähinnä tuota wilsonin 2000-luvun smilea, ja yksi nerokkaimmista pop-albumeistahan se on.
The Beach Boys want Brian Wilson back
Mike Love told the Daily Star newspaper: ''I don't know how that sacking controversy started. I'd love to work with Brian again.
''The anniversary tour was originally 50 dates, and got extended to 73. At that point, Brian said: 'No more dates for us, please.'
''So once we finished those 73 shows we went back to the line-up of the band before he rejoined.''
SURF'S UP
Voi muna miten kova styge
ennenjulkaisematon biisi vuodelta 1969, tulevalta made in california -boxilta, where is she?
surfer girl lp:n ilmestymisestä tuli eilen kuluneeksi tasan 50 vuotta
video taitaa olla hieman tuoreempi
Tuossa kappaleessa on kyllä jotain täysin maagista. :itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuossa kappaleessa on kyllä jotain täysin maagista. :itku:
kyllä, puhumattakaan tästä joka on ehkä kaikkien aikojen suosikkini ja löytyy tuolta samalta 50 vuotta vanhalta levyltä:
näköjään samalta sivulta löytyy reilu vuosi sitten postattuna maailman paras joulubiisi, yritetään ensi vuonna asiaspämmätä enemmän beach boys -juttuja
Life goes in a full circle: Dennis' son Michael Wilson and his wife Samantha welcomed their new son DENNIS into the world yesterday, on the 30th anniversary of Dennis' death.
viime vuonna on näköjään ilmestynyt iso läjä remastereita, tällä kertaa samaan tyyliin kuin pet sounds eli mono- ja stereoversiot samalla levyllä jos vain mahdollista. mutta kun noissa aiemmissa 2-in-1 -painoksissa oli mahdollisuuksien mukaan bonareita ja harvinaisen hyvät hihanuotit, niin nämä ovat toki paljon karumpia ja kaikki lisäkappaleet poistettu, vaikka nyt niitä olisi viimein saatu esim. sunflowerille. no, useimmat näistä femman kipale äxässä niin pistin varaten muutaman suurimman suosikin, jatkot ostostopikissa kunhan jaksan hakea.
joko gintsu (tai joku muu) on hankkinut made in california -boksin?
joko gintsu (tai joku muu) on hankkinut made in california -boksin?
Taitaa olla liian tyyris paketti minulle (98£ britti-Amazonissa). Denniksen uudet kappaleet toki kiinnostavat, ja äänenlaatukin on kuulemma parempi kuin Good Vibrations -boksissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
psykokarkki wrote:joko gintsu (tai joku muu) on hankkinut made in california -boksin?
Taitaa olla liian tyyris paketti minulle (98£ britti-Amazonissa). Denniksen uudet kappaleet toki kiinnostavat, ja äänenlaatukin on kuulemma parempi kuin Good Vibrations -boksissa.
e: löytyy muuten Spotifystä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tämä surf's upin b-puoli on kyllä aivan maaginen.
tämä surf's upin b-puoli on kyllä aivan maaginen.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Mutta a-puolestakin tykkään todella paljon.
yritän taas vaihteeksi kuunnella denniksen pacific ocean blueta, mutta en vaan ihan tajuu suitsutusta, aika tylsä levy
surfer girl lp:n ilmestymisestä tuli eilen kuluneeksi tasan 50 vuotta
video taitaa olla hieman tuoreempi
ylös!
e: ohå olikin jo ylhäällä
Last edited by ginipoika (25.07.2014 23:04)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ps. olen käånissä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tää pacific ocean bluen kakkoslevyn (bambu) kappale common onkin piitspoisien paras joululaulu morning christmas