You are not logged in.
Aijai, parin poliisitosi-tv:n lisäksi tulee Helicopter Heroes, joka kertoo helikopteripelastajista. Hyvä on!
Olen katsonut huolestuttavan paljon Matlockia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olen katsonut huolestuttavan vähän Matlockia.
The Shieldin 4. kausi DVD:ltä viime viikolla. Vitoskausi pitäisi hommata jostain.
tää Luther on aika samaa luokkaa ku toi The Following, kattoo ihan vaan siitä ilosta et näkee miten pöljäks voi pöljäilyn vetää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Hour on kyl hiton hyvä. Ehkä paras uusi BBC:n sarja mitä olen katsellut. Harmi vaan, että lopettivat kahden kauden, eli kymmenen jakson jälkeen.
Ja tänään alkaa Dexterin viimeinen kausi Amerikassa, eli huomenna katselen sitä.
Hannibal
Olen homo. Eittämättä.
curb your enthusiasmin uusintakierros alkoi eilen
Pari ekaa jaksoa Justifiedia kattelin, ihan jepa. Vois kai kattella lisääkin, ehkä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Boardwalk Empirea ja Spartacus: Vengeancea katselen, kun Sonera antoi kahdeksi viikoksi HBO:n ohjelmakirjaston ilmaiseksi käyttöön. Hyvä meno ja meininki.
Spartacus: Vengeance on kyllä jatkanut kunniakkaasti tarinaa eteenpäin ja meno pysyy kovana, mutta väkisinkin miettii, että mitä jos Non-Hodgkinin lymfooma ei olisi vienyt ennenaikaisesti Andy Whitfieldiä keskuudestamme. Liam McIntyre tekee erinomaista työtä, mutta Andy vain oli Spartacus ja tuleva action-tähti noin muutenkin. Ei noita saappaita voi kukaan täyttää, mutta hienoa työtä Liam tekee, siitä pisteet.
Tässä vielä koskettavaa tribuuttia Andylle
1:43-1:48 eeppisin hetki tässä sarjassa (ei spoilereita)
Erityismaininta vielä John Hannahille Batiatuksena:
Silta, True Bloodin viides ja perään varmaan heti kuudetta sekä Louie menossa. The Newsroomin toinen kausi pyörähtää käyntiin huomenna. Tuossa onkin jo riittävästi kesäsarjoja.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huomenna alkaa ykkösellä klo 22 ruotsalais-tanskalainen Silta jonka aion ottaa seurantaan.
Smaa. Elistä jaksoa en ole vielä katsonut, mutta hyvältä vaikuttaa ekan jakson perusteella.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
riston signature, miksi
riston signature, miksi
Yksi syy lisää blokata kuvat sieltä. Mutta siis liittynee turkulaisten huonoon menestykseen jalkapallon eurokentillä.
Silta ois tarkoitus yytsiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toka jakso jopa ekaakin parempi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
7. jakso lähtee ihan kohta. Löytyy siis YLEn lisäksi Netflixistä
Varikset komentavat
No okei, vähän lässähti lopussa. Muuten kyllä
Varikset komentavat
Lewisia kattelen. Vähän munienläpsyttelyähän tää on, mutta vanhalle Morse-fanille menettelee.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Doctor Who, Silta, American Horror Story, Wire, Theroux ja Maailma vaille loppua (on kyl aika kekkulointia, vielä pahempi ku Taivaan pilarit).
King of the Hill
Dexterin vika kausi alkas. Tai ekan jakson katoin jo.
en katso muita ku diiliä ja metsien miehiä
ja amazing racea ja selkkareita
Walking Deadin kakkoskauden lainasin kirjastosta ja sen katsonen nyt viikonlopun aikana.
Olen oppinut tykkäämään Lutherista. Se totaalinen päättömyys ja ylitselyövä melodramaattisuus on loppujen lopuksi aika vastustamatonta. Ja se ylikomisariomuija vai mikä onkaan on kyl ihan mahottoman hauska, vaikkakin vissiin tahattomasti.
Silta vaikuttaa ekan jakson perusteella kiinnoostavalta. Tehokasta kerrontaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viime aikoina (jälleen kerran) Sohvanvaltaajia. Ton sarjan kaikkinainen nerokkuus ja uskaltaisinko jopa sanoa postvitunmodernisuus hämmästyttää kyllä joka kerta.
Siltaa kanssa. Vaikuttaa kovalta, vaikka se ruotsalaispoliisi välillä ärsyttääkin.
Last edited by Folkhälsan (22.07.2013 11:47)
Vuoden nuori muotoilija.
Siltaa kanssa. Vaikuttaa kovalta, vaikka se ruotsalaispoliisi välillä ärsyttääkin.
Sama