You are not logged in.
näin sitä poppia tehdään.
Tämä lienee esimerkki aikaansa edellä olevista biiseistä. Tulee mieleen yksi biisi, jossa olisi myös 2013-hittipotentiaalia. Vähän syvemmältä historiasta:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Creedence Clearwater Revival: I Heard It Through The Grapevinen 11 minuuttinen versio
suvannossa ylpeä ilme - paras suomalainen kappale koskaan.
Gunnarien hyvien biisien introt ny noin ylipäätään on aina soidessaan parasta
Last edited by ILR (11.06.2013 15:25)
Älä päästä painiks sitä
Yllättävän hyvä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
+
=
The Fall
bzort glorf bööth
The Fall
parasta nyt ja aina
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Plant on varmaan yksi 80-luvun parhaista biiseistä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
tän päivän äänitykset. vittu mitä tykitystä
Thinking Fellers Union Local 282 sekä THE FALL
Ja
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Cyndi tänään 60v. Onnea
On vaan erittäin vahva tämmöinen fiilis just nyt
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hyvää weezer-dorkailua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo elikkäs Duke Slammer
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
täs vielä vähän löysempi versio:
Last edited by ydinaukio (26.06.2013 14:54)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
eppu normaali
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
leo bugariloves