You are not logged in.
vitun hipsterit
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No niin, tämmöstä kivaa olis innokkaille Bruce-completisteille tyrkyllä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Yle: Bruce Springsteen Turkuun?
Bruce Springsteenia houkutellaan esiintymään Turkuun. Asiasta kertoo Ylen Turun radio, jonka mukaan tapahtumajärjestäjä Live Nation tekee töitä saadakseen Pomon Turkuun.
Live Nationin pääpromoottorin Johan Hollstenin mukaan Springsteen tekee loppukeväästä areenakiertueen. Kiertue ajoittuu samaan aikaan, jolloin Helsingissä pelataan jääkiekon MM-kisoja. Turussa Springsteen esiintyisi Turkuhallissa. Mikäli konsertti toteutuu, se ajoittuu toukokuulle.
cool story bro
Bruce Springsteenin Turun keikka varmistui
Bruce Springsteenin tulo Turkuun on nyt varmaa. Megatähti saapuu Turkuhalliin keikalle tiistaina 7. toukokuuta.
Live Nationin tiedottaja Veera Rusanen kertoo, että Pomo heittää kaupungissa vain yhden keikan, vaikka hurjimmissa huhuissa on epäilty jopa kolmea keikkaa. Sen sijaan Ruotsissa Springsteen konsertoi kolme kertaa ennen Suomeen tuloaan.
Tiedossa on Springsteenin mittakaavassa ainutlaatuinen sisähallikeikka, koska stara on totuttu näkemään lähinnä jättimäisillä stadioneilla.
Lipunmyynti käynnistyy Lippupalvelussa maanantaina 28. tammikuuta.
no ei oo kyl nyt varaa ostaa jippua, et silleen
Bruce Springsteenin tulo Turkuun sai fanit liikkeelle maanantaiaamuna. Sisähallin keikkaliput tulivat myyntiin tänään ja ne myytiin loppuun alle vartissa.
Suuren kysynnän seurauksena varmistui, että Springsteen yhtyeineen tekee myös toisen konsertin Turussa. Lisäkonsertin liput ovat nyt myynnissä Lippupalvelussa.
Megatähden loppuunmyyty konsertti järjestetään Turkuhallissa tiistaina 7. toukokuuta. Lisäkonsertti järjestetään samaisella paikalla heti seuraavana päivänä 8. toukokuuta.
Ruotsissa Springsteen heittää kaksi keikkaa ennen Suomeen tuloaan, ja yhden Suomen keikkojen jälkeen.
Turun keikka on Springsteenin mittakaavassa ainutlaatuinen, koska stara on totuttu näkemään lähinnä jättimäisillä stadioneilla.
haistakaa vittu, antakaa mulle rahaa ja myykää mulle lippu
Hienoahan tämä ois ollu, mutta ei vaan oo ylimääräistä satasta just nyt kuleksimassa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
promisen kurssi senku nousee. joutuu ehkä hommaamaan.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
mites, oisko ehdottaa jotain ns definitiivistä kirjaa, biografiaa, historiikkia tms?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
mites, oisko ehdottaa jotain ns definitiivistä kirjaa, biografiaa, historiikkia tms?
Mä voin ainakin ehdottaa välttämään Dave Marshin Pomon tarinaa. En tosin jaksanut loppuun lukea, mutta kaiken maailman kerran Brucen kanssa soittaneiden tyyppien elämäntarinat käytiin läpi ja hehkutettiin, että jollain alkuaikojen demolla Bruce onnistui vasemmalla kädellä tekemään myös kaikkien aikojen parhaan hevibiisin yms. vastaavaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
^ arviolle huutonaurua
mut keikalle
ekan illan setlist:
1. We Take Care Of Our Own
2. Two Hearts
3. No Surrender
4. My Lucky Day
5. Wrecking Ball
6. Death To My Hometown
7. Hungry Heart
8. Spirit In The Night
9. This Hard Land
10. The River
11. From Small Things (Big Things One Day Come)(request)
12. Pink Cadillac (request)
13. BRILLIANT DISGUISE (request) (tour premiere)
14. Because The Night
15. She's The One
16. Pay Me My Money Down (Band and fans doing a conga sort of dance around the back of the pit!)
17. Darlington County
18. Shackled And Drawn
19. Waitin' On A Sunny Day
20. The Rising
21. Badlands
22. Land of Hope And Dreams
23. Queen Of The Supermarket (acoustic) (request)
24. Thunder Road
25. Born To Run
26. Dancing In The Dark
27. Tenth Avenue Freeze-Out
I love you and dream about the Führer
Toi settilistahan on melkein jopa kovempi ku stadikalla! En oo koskaan kuullut Thunder Roadia livenä.
Last edited by Kalossimies (09.05.2013 02:14)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
bruce kävi kuulemma dennikses pitsalla
Toi settilistahan on melkein jopa kovempi ku stadikalla! En oo koskaan kuullut Thunder Roadia livenä.
smaaaah. myös tää tokan keikan setti on aika helvetin kova. varsinkin toi the river -> youngstown -> murder incorporated eisss OIS PITÄNY LÄHTEE
I'll Work For Your Love (solo acoustic)
Long Walk Home
The Ties That Bind
Out in the Street
Atlantic City
Wrecking Ball
Death to My Hometown
Hungry Heart
Blinded By the Light
Does This Bus Stop at 82nd Street?
Ain't Good Enough For You
Wages of Sin
The River
Youngstown
Murder Incorporated
Johnny 99
Open All Night
Shackled and Drawn
Waitin' on a Sunny Day
Lonesome Day
Badlands
* * *
Racing in the Street
Born in the U.S.A.
Born to Run
Dancing in the Dark
Tenth Avenue Freeze-out
American Land
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ja toi on vielä kovempi, Atlantic City ja Youngstown ja kaikki, eissss No, eiköhän sitä jossain vaiheessa taas.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kovalta vaikuttavia settilistoja! Bruce sais seuraavaksi tulla taas Tampereelle sitten. Satuin tässä löytämään halvalla Lucky Townin ja Human Touchin. Molemmat tuntuvat olevan mainettaan parempia levyjä. Ensinmainitun avaava Better Days kuuluu Brucen parhaimpien biisien joukkoon. Soundit levyillä ovat aika poppia, mutta biisit kuitenkin keskimäärin hyviä.
Lisäksi olen viime aikoina kaivanut levyhyllystäni useampaan otteeseen Seeger-sessiobändin kanssa soitetun Dublin-liven vuodelta 2007. Mahtavia uusia sovituksia vanhoihin biiseihin. Etenkin Highway Patrolman ja Further on up the Road toimivat todella hyvin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ihan tässä lähiviikkoina vasta selvinnyt, miten pirun hieno levy Tunnel of Love onkaan. Ihan täydellistä soundimaailmaa useammallakin biisillä.
Vuoden nuori muotoilija.
linkkasko kukaan tänne sitä nuorgamin juttua? eli tätä:
Diskografiat: Bruce Springsteen rockn'roll pelastaa
no siinä se kuitenkin on.
Harmi ettei livelevyjä ollut mukana (tai no ei tietenkään), Live in Dublin ja Live / 1975-85 on aika lailla parasta Brucea
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Ihan tässä lähiviikkoina vasta selvinnyt, miten pirun hieno levy Tunnel of Love onkaan. Ihan täydellistä soundimaailmaa useammallakin biisillä.
samaa mieltä.
Harmi ettei livelevyjä ollut mukana (tai no ei tietenkään), Live in Dublin ja Live / 1975-85 on aika lailla parasta Brucea
joo, kun kirjoitin tota niin tuli kiire loppuvaiheessa ja piti valkata että teenkö 75-85:n, hammersmith odeonin, main pointin, tracks-boksin yms. mut nyt jäivät pois. harmillisesti vähän torso tuon jutun takia.
hammersmith odeon '75 on kyllä ihan järjetön. lempilivelevy keneltä tahansa. vetivät 2 keikkaa englannissa tuolloin ja levy taltioi ekan niistä - fanien keskuudessa ilmeisesti konsensus että se toka keikka on vielä parempi. huh.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Varsin kovahan tuo.
Vuoden nuori muotoilija.
linkkasko kukaan tänne sitä nuorgamin juttua? eli tätä:
Diskografiat: Bruce Springsteen rockn'roll pelastaa
no siinä se kuitenkin on.
Human Touchin dissailulle
Jutulle toki muutoin iso
Last edited by Folkhälsan (29.08.2013 12:00)
Vuoden nuori muotoilija.
Täähän on kovaa vauhtia nousemassa meikäläisen top5-Bruceihin
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … m_Joad.jpg
Täähän on kovaa vauhtia nousemassa meikäläisen top5-Bruceihin
Smaa.
Vuoden nuori muotoilija.
Täsmänosto klassikolla Pomon synttärin kunniaksi.
Vuoden nuori muotoilija.
Tammikuussa ilmestyy "uusi" levy nimeltänsä High Hopes: "High Hopes is a first for Springsteen: a studio album composed entirely of covers, outtakes and reimagined versions of songs from past albums and tours."
1. "High Hopes" (Tim Scott McConnell) 4:57
2. "Harry's Place" 4:04
3. "American Skin (41 Shots)" 7:23
4. "Just Like Fire Would" (Chris Bailey) 3:56
5. "Down In The Hole" 4:59
6. "Heaven's Wall" 3:50
7. "Frankie Fell In Love" 2:48
8. "This Is Your Sword" 2:52
9. "Hunter Of Invisible Game" 4:42
10. "The Ghost of Tom Joad" 7:33
11. "The Wall" 4:20
12. "Dream Baby Dream" (Martin Rev, Alan Vega) 5:00
Tom Morello ilmeisesti mukana aika monella biisillä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?