You are not logged in.
Mannisille sitten lissääntyminen luvanvaraiseksi, jookosta?
Ei! Niiden perheessä on yks kiva tyyppi, joka antaa syyn olla tekemättä tuollaisia lakeja! Ja tarkoitan tällä niiden perheen ainoaa ei-julkisuushakuista ihmistä, Maria. Mari on ihana.
No mut sille sitten lupa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Melkein voisi sanoa, että heräisin mielummin Timo Soinin vierestä kun kuulisin enää kertaakaan mitään materiaalia noilta kahdelta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Oletteko te kuulleet maailman huonoimman biisin? Se jossa Alimo laulaa fiiliksellä ja Mike Monroe raakkuu mukana... Puistattaa.
siis tän uuden sinkun? autiomaassa/hiekkadyyneillä harhaillaan? jeps, aika paha on.
huuuu, t
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Just se.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:9600b19c07="arttu"]Oletteko te kuulleet maailman huonoimman biisin? Se jossa Alimo laulaa fiiliksellä ja Mike Monroe raakkuu mukana... Puistattaa.
siis tän uuden sinkun? autiomaassa/hiekkadyyneillä harhaillaan? jeps, aika paha on.
huuuu, t[/quote:9600b19c07]
Onko ne tehneet enemmänkin biisejä yhdessä? Mulle tulee mieleen vaan Andy McCoyn ja Mike Monroen kanssa yhteistyössä tehty "Renegades"-biisi parin kolmen vuoden takaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eiks beats&styles ollu joku levyfirma tai radiohelsingin musaohjelma? -späm
Älä päästä painiks sitä
Eiks beats&styles ollu joku levyfirma tai radiohelsingin musaohjelma? -späm
Tyylit takaisin on radio helsingin musiikkiohjelma. Siellä soitetaan paljon parempaa musiikkia. :?
en ole kolmekybänen emoboy
Tyylit takaisin on radio helsingin musiikkiohjelma. Siellä soitetaan paljon parempaa musiikkia. :?
Näin on, mutta ne juontajat käyvät kyllä välillä todella vakavasti hermin päälle.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:a0186fe57f="börjeslandet"]Tyylit takaisin on radio helsingin musiikkiohjelma. Siellä soitetaan paljon parempaa musiikkia. :?
Näin on, mutta ne juontajat käyvät kyllä välillä todella vakavasti hermin päälle.[/quote:a0186fe57f]
No jpp, paitsi karri-koirasta mä tykkään. Se on niin hassun kuulonen
No jpp, paitsi karri-koirasta mä tykkään. Se on niin hassun kuulonen
No sen ääni on kieltämättä aika magee, mutta ne läpät on välillä aika :oops:
Mutta nasta ohjelma se silti on.
[quote:43dd1c05f0="börjeslandet"]No jpp, paitsi karri-koirasta mä tykkään. Se on niin hassun kuulonen
No sen ääni on kieltämättä aika magee, mutta ne läpät on välillä aika :oops:
Mutta nasta ohjelma se silti on.[/quote:43dd1c05f0]
Jpp. Pitäis kuunnella pitkästä aikaa -spåm
Mun mielestä Tarkkaillaan on ihan kiva biisi...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mun mielestä Tarkkaillaan on ihan kiva biisi...
ostin jopa joskus sinkkuna
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Vittu kun en oo ikinä kuullu koko bändiä niin pihaustakaan, eikä anekdoottejakaan oo foorumille herunu vielä tarpeeksi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei enää sanottavaa aiheesta, mutta pistetään vielä kertaus:
LIFE IS ONE BIG ROAD BUT CAN WE SEE THE SIGNS??
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko se pandora ku siellä taustalla rääkyy?
Olin 2002 kesällä töissä hakaniemen hesessä ja siellä kävi aina sellanen vammane tyyppi hirveen shoun kanssa ja mietin että mikä sitä vaivaa nii sit kerran työkaveri sano että se on tän bändin tuo blondi ja haluaa vaan että kaikki tunnistaa kuka se on. No semmosta, joko on dissailtu tarpeeksi ja kaikki tuntee itsensä keskivertoa paremmiksi ihmisiksi (ja kenties muusikoiksi) kun on orderit ja jiput ja biitit jne dissattu maanrakoon? vieläkö pitäis rasmukselle topikki? onko vielä jotain kosmista vihaa mitä pitäis projisoida johonki suuntaan?
Mangojauhe goddamn.
Rasmus on hyvä. Ainakin ekat kolme levyä ja tavallaan osa myöhemmästäkin.
No oon kyllä eri mieltä tosta myöhemmästä. Mutta sanotaanko, että kesällä 2005 myin 1stin pois ja sain aika paljon rahaa.
Mutta sanotaanko, että kesällä 2005 myin 1stin pois ja sain aika paljon rahaa.
Paljonko? Mulla olisi vielä se + monia muita alkuaikojen sinkkuja, mutta enpä ole vielä jaksanut myydä. Olisi keikkajulkkakin 1stin ajoilta. HIMin ekasta ep:stä sain jo 400 euroa joltain sakemannilta.
[quote:f8e70612a1="börjeslandet"]Mutta sanotaanko, että kesällä 2005 myin 1stin pois ja sain aika paljon rahaa.
Paljonko? Mulla olisi vielä se + monia muita alkuaikojen sinkkuja, mutta enpä ole vielä jaksanut myydä. Olisi keikkajulkkakin 1stin ajoilta. HIMin ekasta ep:stä sain jo 400 euroa joltain sakemannilta.[/quote:f8e70612a1]
No ei "se" nyt niin paljon rahaa ollutkaan. 105e muistaakseni. En tiedä menikö liian halvalla ku huuto.netissä möin, mutta teh rasmus faneja ei oikeen tunnu rasmus-jutut kiinnostavan. Joku kauppa Joensuussa tai jossain maalla myi omaa kappalettaan 140eurolla, että ei kai sillä sitten niin paljon oo kysyntää. Mutta swimming with the kids sinkustakin sain jotain melkein 40e niin kannatti niitä myydä ku ei tuu ikinä kuunneltuakaan.
Palatakseni topiciin haluan vaan kertoa, että Dynamitea soitettiin joskus aivan jatkuvasti ja useita kertoja illassa Jeppiksen ainoassa yökerhossa. Meinasi pää aina hajota kun siellä kävi ja yksi syy siihen oli tuo biisi...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Rasmus on hyvä. Ainakin ekat kolme levyä ja tavallaan osa myöhemmästäkin.
playboysilla on pari hyvää biisiä.
VIttu ku ei saa ketään dissata ilman että joku vitun Steiner-hippi ratsastaa "korkealla hevosellaan" nillittämään kaikkien kukkien rivien välissä kukkiessa...
Fofofofooling on muuten loistava biisi. Ja se yksi pateettinen balladi, vaikka Laurin enkkulausunta ja -lyriikat ovat usein vähän rankkoja.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
oho onko hese lestadiolaisten omistuksessa?
Mangojauhe goddamn.
Eräiden amerikkalaisten noise-räppäreiden sanoin: SADBURGER
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan