You are not logged in.
Calexico http://www.ilosaarirock.fi/2007/bandit.html
Voi olla että tonne pitää tänä vuonna,
[quote:c8ab126a0f="kri"]Calexico http://www.ilosaarirock.fi/2007/bandit.html
Voi olla että tonne pitää tänä vuonna,[/quote:c8ab126a0f]
Kyllä ilosaareen tänäkin vuonna on mentävä kun vielä vanha jaksaa. Ehdottomasti Suomen parhaat festarit (niin no, ainakin niistä joissa olen ollut mukana. Raumanmeri on ainakin vielä kokematta. heh).
Calexico ok!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Täytyypä Calexicon takia korkata uusi hymiö:
.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No täytyykö tonne nyt sitten tehdä joku täsmäisku. On kyllä mahdollisimman väärä ympäristö bändille. Ja sit vielä hemmetin kaukana.
festareille joka tapauksessa
On kyllä mahdollisimman väärä ympäristö bändille. Ja sit vielä hemmetin kaukana.
no, täytyy sanoa et airin fiilistely taannoin provinssirokissa kaatuilevan festarikansan edessä oli myös aika outo hetki..
t
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mennäänkö soittaa Benway-keikka? Mä suunnittelin sellaista tarinatuntia tällä kertaa, kuvituksineen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mennäänkö soittaa Benway-keikka? Mä suunnittelin sellaista tarinatuntia tällä kertaa, kuvituksineen.
kiinni veti.
nm. "onks päälavan sunnuntai-aamun krapulavuoro jo mennyt?"
-----
-vaikea esittää töissäolevaa ku levypomo kyttää samalla foorumilla-
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c7e2d84751="rhinestone cowboy"]No täytyykö tonne nyt sitten tehdä joku täsmäisku. On kyllä mahdollisimman väärä ympäristö bändille. Ja sit vielä hemmetin kaukana.
festareille joka tapauksessa [/quote:c7e2d84751]
SMAAA
ja
Tosin saattaa täsmäisku jäädä tekemättä kuitenkin.
[quote:0e0fcf370c="silvawhale"]nm. "onks päälavan sunnuntai-aamun krapulavuoro jo mennyt?"
[/quote:0e0fcf370c]
KASETTIASEMA
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
RJD2 ja Cinematic Orchestra kiinnostaisivat Calexicon ohella ainakin mua. Tosin en oikein osaa sanoa miten hyvin toimivat livenä.
Onko tuo The Slackers hyvä? En ole kuullut koskaan..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ai katos, muutkin bändit oli jo. Eipä tartte lähtee
Oijoijoi! Hatebreediä tonne on ooteltu ja Sick of It All pitää kerran elämässä nähä. Näiden lisäks myös RJD2, Opeth ja Calexico kiinnostaa..
Hatebreed? Ehkä hauskin livebändi ikinä, mutta ei ehkä bändiä itseään mairittelevalla tavalla. Karikatyyri geneerisestä paskahardcoresta, jolla on maneerit, jotka saavat Alimon ja Controlinkin vaikuttamaan ihan täyspäisiltä yksilöiltä.
Tero saatana, s'olet gay!
Kännissähän sitä ollaankin menossa kattoo..
Hatebreed
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yksi hyvä juttu Hatebreedissä on: jos menee Tuuli Matinsalo -kledjuissa sinne tavoitteena saada hyvä hiki aerobicillä, niin homma toimii, koska Hatebreedin keikka menee aina silleen, että sellaiset 20 sekkaa tulee aina soittoa, sitten jää taas ala-E pörisemään ja vokalisti kertoo mitä se haluaa yleisön seuraavaksi tekevän. Tosin välillä joutuu kuuntelemaan paskantärkeitä saarnoja jostain vitun "hardcore-elämäntavasta" ja muusta paskasta, mutta sou not, siinä voi vetää vaikka x-hyppyjä pitääkseen sykkeen ylhäällä.
Vitun machorasistihooceepellet...tais olla hapanta jukurttia nukkumalähiössä pienenä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oiskohan niiltä levy tulossa? Voisi kerätä spede-pisteitä pnuk in finlandissa... Mä olen kuullut että siellä meikää digataan.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oiskohan niiltä levy tulossa? Voisi kerätä spede-pisteitä pnuk in finlandissa... Mä olen kuullut että siellä meikää digataan.
Tuolla ny pari mouhoa vouhotti, mutta onneksi nimimerkin "khbv" ja enigmaattinen "Tommi" riensivät avuksi:
http://punkinfinlandnet.virtual29.nebul … hp?t=15573
Heh. Aika tylsää läpäää verrattuna hevareiden tappouhkauksiin ja homo-solvailuun... Kyllä toi No Shame/Endstand-meno on aika hajutonta ollut mulle. Olisiko ikä/tausta-kysymys.
Mutta toisaalta Heroa ja Abduktiota diggailen, joten... Ehkä ei vaan jaksa tuota hoilaus-hc:tä (joka ei sitten nykykielessä ilmeisesti ole edes hc:tä enää).
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Solipsistinen haahuilu-topicissa nämä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vitun machorasistihooceepellet...
Hyvää mouhoa tämä tälläinen silloin tällöin on
Olipa kerran hieno hetki elämässä, kun sai dokata läpi yön eräässä Reeperbahnin rotankolossa tatskatun BIG HOUSE CREW- paitaisen jättiläiskyypparin kantaessa Astraa pöytään milloin Hatebreedin, milloin Madballin jylistessä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:c655c9580f="arttu"]Heh. Aika tylsää läpäää verrattuna hevareiden tappouhkauksiin ja homo-solvailuun... Kyllä toi No Shame/Endstand-meno on aika hajutonta ollut mulle. Olisiko ikä/tausta-kysymys.
[/quote:c655c9580f]
Hmm, olen tainnut muissakin yhteyksissä lukea joiltain forumeilta tilityksiä, joiden mukaan Arttu on arvostellut "levyt taas ihan väärin".
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Juu ihan ok bandiitit nakannu tonne tänä vuonna, eiköhän sitä festarikesää lähetä taas viettämään tauon jälkeen. Abduktio, Calexico, RJD2 ja Opetti noista kai eniten kiinnostaa.
Hatebreedistä ei mitään kuulohavaintoa. Jotain tatskakorea?
Älä päästä painiks sitä
Hatebreedistä ei mitään kuulohavaintoa. Jotain tatskakorea?
Joo, kuvaus osuu aika pitkälti maaliin. Huppareita, nu-metalin reunamilla menevää laiskaa kohkausta ja vitusti tyhmiä beatdowneja.
jep, kyllä täytyy lähtee ihan cinematicin takia.
en oo ikinä ollu "oikeilla" festareilla.
[quote:6d36cedad2="ydinaukio"]jep, kyllä täytyy lähtee ihan cinematicin takia.
en oo ikinä ollu "oikeilla" festareilla.[/quote:6d36cedad2]
pelkästään "väärillä"?