You are not logged in.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bernardblack wrote:Syyskuus ois turuus Ian Anderson Plays Thick as a Brick -konzertti.
ian andersonilta ei oikein tuo lauluhomma enää suju
Mummiälestä se vetää ainakin tolla TAAB2:lla aikas hyvin, tai siis yllättävän paljon on vanha meno säilynyt sillä. Mut tietty live on eri juttu. Sen verran houkuttelevaa olis kyllä kuulla Thick As A Brick livenä vaikka varmaan aika pappaversiona tuleekin, onhan se nyt silti ehkä maailman viiden parhaan levyn joukossa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
lemur wrote:Niinjoo, tossa hoksasin vasta että Kenny Håkansson on soittanu kitaraa Baby Grandmothersissa, Mecki Mark Menissä ja Kebnekaisessa.
Myös useimmilla Bo Hanssonin levyillä.
Håkansson on kyllä parhaat juttunsa tehny Kebnekajsen riveissä. Eka levy on mahtavaa psykerokkia ja kaks seuraavaa kans tosi kieroja tradibiisien happoprogetulkintoja. En niitä world music -levyjä oo kuullut enkä tota uuttakaan, mutta tavallaan ihan nasta hemmo. Eikös Kebnekajse oo nykyäänkin kasassa?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ydinaukio wrote:bernardblack wrote:Syyskuus ois turuus Ian Anderson Plays Thick as a Brick -konzertti.
ian andersonilta ei oikein tuo lauluhomma enää suju
Mummiälestä se vetää ainakin tolla TAAB2:lla aikas hyvin, tai siis yllättävän paljon on vanha meno säilynyt sillä. Mut tietty live on eri juttu. Sen verran houkuttelevaa olis kyllä kuulla Thick As A Brick livenä vaikka varmaan aika pappaversiona tuleekin, onhan se nyt silti ehkä maailman viiden parhaan levyn joukossa.
jethro tull soitti thickiä jonkun kymmenisen minuuttia joitain vuosia sitten kultsalla. rumpali veti risukapuloilla ja andersonin laulu oli aivan karmeaa raakkumista. en tiedä olivatko jotenkin poikkeuksellisen huonossa vireessä mut surkea maku tuosta jäi.
thick as a brickin parhuudesta toki samaa mieltä.
Olimme samalla keikalla. Ja oli joo vähän väsynyt keikka se, vaikka toisaalta siinä 16v:nä sitä oli vaan että jee jee Jethro Tull. Ja totta kans että tuolla ei laulu ihan kulkenut, enkä oo sen takia niitä jaksanut sen jälkeen käydä tsekkaamassa. Mutta tää vois olla sen verran ainutlaatuinen juttu että ihan senkin puolesta.
En oo vielä ostanu Thick kakkosta, ootan että sais Anttilasta alena
En oo vielä ostanu Thick kakkosta, ootan että sais Anttilasta alena
Smaa, intternetistä oon kuunnellut. Aika hajanainen kokonaisuus, paljon rönsyilevämpi ja epäselvempi ku ykkönen. Ei oo hirveästi tähän mennessä napannu, vaikken ookaan taas pitkään aikaan kuunnellut.
Jethro Tullin "This Was" soinut viime päivinä ahkeraan, aika "heviä" menoa paikka paikoin. Hyvä levy!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
jestas miten väsynyttä tämä camelin rain dances. kammottava levy.
kannattaako tämän jälkeisiä tuotoksia edes kuunnella?
kannattaako tämän jälkeisiä tuotoksia edes kuunnella?
Ei mulla niistä oikein korkeaa kuvaa ole, joskaan ei myös kokonaisuuksina oikein käsitystäkään. Joitain maukkaita piisejä Camelin myöhäistuotannosta nousee esiin, kuten tämä Stationary Travellereilta löytyvä AOR-pommi:
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Camelin huonoimmat levyt on I Can See Your House From Here ja Single Factor.
Rain Dancesin jälkeisistä vois kyllä testata Breathless ja Nude -kiekot, mutta jos Rain Danceskin on kammottava mielestäsi niin en sit tiijä kannattaako. Sit toisaalta ne uuvemmat levyt on myös ihan jees
ps. tänä iltana on soinu neoproge /
Camelin livepätkät (myös uudemmat) saavat kyllä nuo vähän väsähtäneetkin biisit uuteen lentoon. Toi Petsarin linkkaama keikka on täyttä timangia kolmen kiipparistin voimin.
ps. tänä iltana on soinu neoproge /
Täytyis joskus taas yrittää näitä. Marillionia on parilla kirppiksella tullut jo vastaankin, selkeä merkki
hezma wrote:ps. tänä iltana on soinu neoproge /
Täytyis joskus taas yrittää näitä.
Ei täydy.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kalossimies wrote:hezma wrote:ps. tänä iltana on soinu neoproge /
Täytyis joskus taas yrittää näitä.
Ei täydy.
Sama fiilis kyllä ollut about aina.
hezma wrote:En oo vielä ostanu Thick kakkosta, ootan että sais Anttilasta alena
Smaa, intternetistä oon kuunnellut. Aika hajanainen kokonaisuus, paljon rönsyilevämpi ja epäselvempi ku ykkönen. Ei oo hirveästi tähän mennessä napannu, vaikken ookaan taas pitkään aikaan kuunnellut.
Tänää ostin, anttilasta 7,99 e
Kalossimies wrote:hezma wrote:En oo vielä ostanu Thick kakkosta, ootan että sais Anttilasta alena
Tänää ostin, anttilasta 7,99 e
No jospa sitä itsekin
Progeyö parin viikon päästä
bumtsibum
jaa niin progeyö, nyt ei pysty kuunteleen koska dj orionin lopetettua piti laittaa leo bugariloves ja se ei kyl suostu poistuun soittimesta ihan heti, ja sit saunaan
liverapsaa saa toki laittaa tänne jos vaikka myöhemmin yöllä ehtis tsekkailla
liverapsaa saa toki laittaa tänne
soittolistaa tulee
1. tunti
Frank Zappa: Peaches en Regalia
King Crimson: 21st Century Schizoid Man
Yes: The Revealing Science of God (Dance of the Dawn)
Rick Wakeman: Merlin the Magician
Van der Graaf Generator: Pilgrims
Caravan: In the Land of Grey and Pink
No hitto, ei kyl millään jaksais valvoa huomisen Nuorgam-radiorupeaman takia, mut jos sitä nyt nukkumaan mennessä ainakin vähän kuulostelisi.
1. tunti
Caravan: In the Land of Grey and Pink
2. tunti
Genesis: Firth of Fifth
Steve Hackett: Shadow of the Hierophant
Kansas: Song for America
Oregon: Aurora
Tabula Rasa: Gryf
Premiata Forneria Marconi: Per un amico
Banco del Mutuo Soccorso: Ciclo
ois kyl lystimpää jos ois vanhaan mafia-tyyliin kaks juontajaa plus kuulijoiden toiveita ja puheluita
tälleen toki ehtii soittaa enempi musaa, mut silti
ja pakko kyl kritisoida koskenseppää siitä et aika peruskamaa sen valinnat aina, mut tuskinpa muuttuis mikskään vaikka juontajaa vaihdettaiskin
magmaa ja henry cow'ta ja univers zeroa jos ei soiteta niin on aika ankea pöhöttyneen silkkihivelyrokin iltama
bernardblack wrote:1. tunti
Caravan: In the Land of Grey and Pink2. tunti
Genesis: Firth of Fifth
Steve Hackett: Shadow of the Hierophant
Kansas: Song for America
Oregon: Aurora
Tabula Rasa: Gryf
Premiata Forneria Marconi: Per un amico
Banco del Mutuo Soccorso: Ciclo
3. tunti
Mike Oldfield: Ommadawn, Part One
Pink Floyd: Sheep
Strawbs: Ghosts
Pekka Pohjola: Huono sää/Se tanssii
Wigwam:
David Gilmour: Mihalis
Jäi tältä erää progeyö kuuntelematta. Kuuntelin viikolla kahteeseen otteeseen ELPpiä.
bzort glorf bööth
parasta tähän asti toi Wigwamin liveveto (biisinnimi meni ohi, tunnen "wigujen" tuotannon hävettävän heikosti) ja parhaillaan soivan Renaissancen Can You Hear Men hemmetin kovaa potkiva alkuosio