You are not logged in.
Vittu Katodivaihde on hyvä levy!
varsinkin omakohtaisesti puhutteleva koneistaja-biisi
Valitettavasti on käynyt rosvo.
barton_funk wrote:Vittu Katodivaihde on hyvä levy!
varsinkin omakohtaisesti puhutteleva koneistaja-biisi
Etenkin Umfissa (07?) kävellessäni pilkkopimeään kellariin, jossa Koneistaja tuuttasi hirveellä voimalla, tuo kyseinen biisi oli mieletön kokemus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Uusi levy neitsytsoitossa!
Mielenkiintoiselta tuntuu, riisutummalta kuin Katodivaihe.
Vuoden nuori muotoilija.
Tällasen tilasin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
urania on paras piisi ja video -spåm.
Tää uusin alkaa paljastua aika huikeeksi vähitellen.
Vuoden nuori muotoilija.
Panasonic is best mechanics
philips is bad, very bad
PAN SONIC ON SUOMEN KLAXONS
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Alternating Currents: An Interview With Mika Vainio
niin, en oo tainnu mihinkään jaksaa listailla viime vuoden parhaita nähtyjä keikkoja, mutta näin äkkiseltään ajatellen ei tule oikein mieleen kovempia kuin mika vainion veto kuudes aisti -festareilla. ihan älytön jono ja näin ainoastaan joku 10-15 minsaa lopusta, mutta se olikin sitten sen arvoista, ehkä jopa parempi sillee, ihan mieletöntä soundia
Vainio oli hyvä täälläkin tossa kolmisen viikkoo sitten. Välillä kävi vähän puuduttamaan mut kuitennii.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vainiosta pieni nosto uusimmassa Suomen Kuvalehdessä. Tulossa ilmeisesti kuusi uutta levyä tänä vuonna!
en ole kuullut kuin yhden vainion soololevyn, mutta kiinnostaisi, mitkä hänen levyistään ovat sellaista teknompaa kamaa (jos mitkään)? en siis jaksa mitään noisea tai superkorkeita taajuuksia kuunnella.
Aikalailla kaikki Ø-nimellä julkaistu on varmaan sitä "teknompaa". Tämä eka ehkä paras niistä: http://www.discogs.com/Ø-Röntgen/master/2930
Sitten tietysti tämä: http://www.discogs.com/Tekonivel-Sirkus/release/3565
kuulostaako mikään levy semmoiselta mitä esim. viime vuotinen kuudennen aistin keikka?
En jaksa selaa topikin kaikkia aiempia kahta sivua jos oon todennut tän jo aiemmin eli siis never forget se Pan Sonic (vai oliko sillo vielä Panasonic??) keikka joskus ysärillä Saunabarissa, tuli niin saatanan kovasti ja tuntu et se soundi vois halkasta asfaltin. Minimalistista maksimalismia.
Jaksoinkin selata
[quote:5cb95310c9="Tomsk"][quote:5cb95310c9="silvawhale"][quote:5cb95310c9="Pistooli-pepe"][quote:5cb95310c9="silvawhale"]
hauska muistikuva vuosien takaa huvilateltan keikalta.. oli viel kolmimiehinen panasonic keikalla. yleisö joka oli kärsivällisesti jo kuunnellut björkenheimin apocalypson ja jotain ircamin nauhamusakitinää suorastaan juoksi karkuun panasonicin aloittaessa sumusireenimäisellä dronella keikan.. pricelesss.[/quote:5cb95310c9]
Hitto, tuolla olisin halunnut olla!!! Voisivat muuteskin tehdä pari keikkaa Suomessakin.[/quote:5cb95310c9]
jeah. jostain semifinaalin keikasta (joku yhteisiltama yläkerran kans) on kans lämpimät muistot. hitto että tuli lujaa...[/quote:5cb95310c9]
Minä muistan yhden Saunabar-keikan joka oli silkkaa noisea. Ihan saattans hyvä.[/quote:5cb95310c9]
Oli, suorastaan fittans hyvä.
Siellähän oli siis tuttuja paikalla
kuulostaako mikään levy semmoiselta mitä esim. viime vuotinen kuudennen aistin keikka?
VASTATKAA!
tänä vuonna taitaa jäädä juhlakeikka väliin koska yari on pakko nähdä. saa nähdä ehtiikö kurdessa nyt muutenkaan mitään sähkö-juttuja väijyä, aamun hesarissa juttu 20-vuotisesta sähkö recordingsista, netissä siitä ainakin tämmöinen lyhennelmä.
En mahtunu sisään sille keikalle t. läski
toi kutosen keikka se vasta varsinainen saunabaari olikin - aika sumuset muistikuvat, mut mitä nyt vikat 15 minsaa ehti kuulla (tunnin jonotuksen jälkeen), tsekkaapa parin vuoden takainen "Vandal" EP Raster-Notonilla, taitaa olla lähimpänä sitä saundia. (löytyy Spotifysta)
Last edited by repeat (05.07.2013 19:24)
On muuten mielettömän hyvä toi Vainion Kilo.
Pan sonic voitti näköjään eilen Jussin musiikista elokuvassa Atomin paluu. Tää oli ihan kiinnostava tieto sinänsä, koska luulin, että yhtye on hajonnut.
Onkohan tossa uutta musaa? Dokkari jäänyt näkemättä, mutta jo ihan tän takia kyllä täytyy kaivaa toi leffa jostain.
Viimeeksi näiltä kuunnellut Vainion Kiloa ja se oli helvetin jees. Nauratti levyn osalta se, että vinyylin (vai oliko cd:hen?) oli kirjoitettu artistin nimi väärin. AD:lle sapiskaa, heh.
Yllämainittu leffa oli vissin tuotannossa aika saakelin kauan. Voi olla että musiikit ehdittiin tehdä jo vuosia sitten.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
No niinpä olikin. Vuonna 2005 jo musiikki valmiina tuon ohjaajan mukaan.
Molemmilta näyttäisi tulevan tänä vuonna uutta musiikkia. Vainiolta levyjä tulee tätä nykyä useampi vuoteen, mutta Ilpo Väisäseltä näyttäisi tulevan kanssa uusi julkaisu. Jänskättää.
yhdyssanavirheelle levyn nimessä
kahden viikon päästä Kiasma-teatterissa muuten Mika Taanilan ja Mika Vainion Mannerlaatta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ilpo Väisäsen, Tomi Kososen ja Faarao Pirttikankaan Fistpost-projekti kuulostaa lupaavalta.