You are not logged in.
no oliks kukaan keikalla, kuultiinko i think of demons?
EDIT: eipä kukaan tiedä, mutta raporttia: Huumerockin veteraani Roky Erickson oli yhä elossa Tavastialla
maanantain settilista:
onneksi ei kuultu kolmea suurinta suosikkiani:
i think of demons
i love the blind man
i walked with a zombie
Tai muutamaa muuta parasta biisiä, kuten if you have ghosts tai nothing in return.
bzort glorf bööth
docuhebagein taustabändi ikinä.
I knew you'd come.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Roky Erickson saapuu 25. huhtikuuta Tavastialle osana tätä kiertuetta. Lipunmyynti alkaa huomenna Tiketissä 44,50 euron kappalehintaan.
maanantain settilista:
http://i39.tinypic.com/f0sowl.png
onneksi ei kuultu kolmea suurinta suosikkiani:
i think of demons
i love the blind man
i walked with a zombie
Reverbaration also 13th floor elevators cover hei! Näin ajankohtaisesti osui silmään
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
jaahas, tänään olis roky soittamassa hissimusaa tavastialla, mut väliin jää. kukaan menossa?
en tiijjä. ehkä. neljäkymppiä on aika kova hinta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tollasta meininkiä ollu köpiksessä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ruukulla päähän Roky Erickson psykedeliaklassikoiden parissa Tavastialla
vähän harmittaa kun jäi väliin, mutta toisaalta roky tai elevators ei ole mulle koskaań ihan täysillä kolahtanut. sillä ekalla suomen keikalla sentään olin.
vähän harmittaa kun jäi väliin, mutta toisaalta roky tai elevators ei ole mulle koskaań ihan täysillä kolahtanut. sillä ekalla suomen keikalla sentään olin.
Mulle ruukku kyllä pärisee, mutta jätin silti keikan väliin.
Baby Blue kuuluu muuten varmaan top5 Dylan-kovereihin, vaikka en oikein tiedäkään mikä minua 13th Floor Elevatorsin tulkinnassa erityisesti viehättää.
Loppuun olisi sopinut vielä jonkinlainen sähköruukkumainen hymiö, mutta hakusanalla electric jug löytyi vain vedenkeittimiä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kuuntelin aamutuimaan Rokyn Don't Slander Me albumin. en muista ennen kuulleeni. muutama hyvä biisi, loput sit tylsähköä perusrockia...
mut Evil One on kyl monta kertaa parempi, ja oikeestaan joka biisi hyvä tai erinomainen (paitti ehkä se Don't Shake Me Lucifer... mikä taas edustaa enemmän tota Slander Me levyn matskua, mutta on eksynyt toiselle levylle)
Elevatorsin kaksi ekaa toki maailmanluokan klassikoita. ei oo kyl aikoihin tullu taas kuunneltua. klassikot jää muutenkin vähemmälle.