You are not logged in.
Tanska voittaa. Norja olisi ollut enemmän mieleeni, mutta onhan tuo Tanskan viisu ihan kiva rallatus. Toivottavasti Krista jäisi viimeiseksi, oli sen verran ala-arvoinen esitys jo alusta alkaen.
hashtag milf
Suomelta ei yhtään pisteitä Cezarille
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ase veljiltä piste
Tanska voittaa. Norja olisi ollut enemmän mieleeni, mutta onhan tuo Tanskan viisu ihan kiva rallatus. Toivottavasti Krista jäisi viimeiseksi, oli sen verran ala-arvoinen esitys jo alusta alkaen.
Norjalle olisin kyllä suonut paremman menestyksen.
Ukraina ja Azerbaidzan mitalisijoilla?!
CEZAR paras
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
vitun tanska, ihan paska, en ala enää mitään
vetäkää vaan vittu päähänne saatanan mulkut
vitun tanska, ihan paska, en ala enää mitään
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
todelliset syylliset lienee ne euroviisu-jehut jotka laitttoi suomen esiintymään jo neljäntenä, eihän noi muun euroopan idiootit muistanu enää parasta esitystä ku oli aika antaa pisteitä
Norjan kappale suorastaan vituttaa.
Helposti paras biisi.
ginipoika wrote:Norjan kappale suorastaan vituttaa.
Helposti paras biisi.
parhaimmistoa
Ekalla kuuntelulla kaikki paitsi Suomea jaksoin kerran vähän kokeilla sillon kun se valittiin, eli top 3:
Romania
Kreikka
Unkari
Viro oli kans jees. Azerbaitsanin (en osaa kirj.) show oli hyvä, mutta biisi tylsä.
Outoa oli, että BBC:llä ei ollu tekstityksiä laulujen sanoihin tai ainakaan pubin lähetyksissä niitä ei näkynyt. Vähän ihmettyttää ja harmittaa, vaikka aika vähän tuolla oli ei-englannin kielisiä, mikä toki harmittaa. Joka biisin alussa toki oli tekstivaroitus strobovaloista yms.
Romania ja Kreikka sai parhaat hulinat yleisöltä. Suomi sai kans ihan ok:n, mutta enemmän se oli se pusu ja kaikki pojat oli että jee. Joka vähän vitun tylsää. Suomen biisihän oli oikeasti aika huono lopulta.
Mut joo. En ees muista voittajan biisiä ja tuskin jään kaipaamaan.
todelliset syylliset lienee ne euroviisu-jehut jotka laitttoi suomen esiintymään jo neljäntenä, eihän noi muun euroopan idiootit muistanu enää parasta esitystä ku oli aika antaa pisteitä
seliseli
Suomi oli vain yksinkertaisesti
Homoilu ei toiminut, yllättävää Ja aika heikkohan se Suomen lavashöy oli itse Kristaa lukuun ottamatta Odotin silti paljon korkeampaa sijoitusta. Mielenkiinnolla ootan tuomari- ja puhelinäänten jakautumista.
Last edited by E (19.05.2013 02:01)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Queerbaitingilla ei voi viisuissa kuin hävitä
Taashan tässä kävi näin että voittajabiisistä ei ollut pistelaskuvaiheessa enää mitään mielikuvaa. Ennemmin olisin suonu kärkisijan vaikka Ukrainalle, biisissä oli sentään hyvää ewokkibailupotentiaalia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joo, olihan toi aika noloa opportunismia yrittää kääntää biisi joksikin lesbo-anthemiksi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
en tajuu heittaajia, kerrankin suomella oli ihan helvetin hyvä biisi ja huippushow, toisaalta olin aikanaan aivan varma että paradise oskar menestyy, henkimaailman juttuja nämä.
tanska oli ihan paska, oon varma että kulisseissa jotenkin sovittu tämä voitto, enkä halua edes tietää tarkemmin että miten.
Ei mitään muistikuvaa Tanskan biisistä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
näihin kuviin, näihin tunnelmiin
En kattonu, menin nukkumaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Loppujen lopuksi aika valjuksi jäi finaalin taso. Eipä tuo Tanskan voitto oikein yllättänyt, mutta eihän tuo ollut edes samalla pelikentällä edellisvuoden voittajan kanssa. Cezarilla olisi tosiaan pitänyt olla vampyyrihampaat
Juontajien muutamalle asiattomalle kommentille
Varikset komentavat
En ole samaa mieltä Euroopan kanssa. Kärkikahinabiiseistä ainoastaan Norjan kuului olla siellä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
psykokarkki wrote:vitun tanska, ihan paska, en ala enää mitään
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tanska oli helvetin tylsä, Norjan depeche modelta haiskahtava konepop oli parhaasta päästä. Cezar tietysti oli ihq.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En käsitä ihmisiä, Norjahan oli ihan kauhee, tribaalitatskaa harpilla naamaan ja morjes
Mut ei se DING DONG paska ollu, håmåsanoma vaan ihan päälleliimattu imho
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mut ei se DING DONG paska ollu, håmåsanoma vaan ihan päälleliimattu imho
Kutankuinkin joo näin.
En käsitä ihmisiä
päivittäin tämä
Miksei Cezar pärjännyt Anoukilla oli yllättäen just hyvä biisi!
Norjan depeche modelta haiskahtava konepop oli parhaasta päästä.
Kiitos tästä. Vaivas kovin, mikä soi Norjan biisin kans yhtä aikaa päässä, mutta Depeche Modehan se oli.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Outoa oli, että BBC:llä ei ollu tekstityksiä laulujen sanoihin tai ainakaan pubin lähetyksissä niitä ei näkynyt. Vähän ihmettyttää ja harmittaa, vaikka aika vähän tuolla oli ei-englannin kielisiä, mikä toki harmittaa. Joka biisin alussa toki oli tekstivaroitus strobovaloista yms.
Suomi on ainoa maa joka tekstittää viisut. Hieno ja kaunis perinne jonka soisin jatkuvan ikuisesti.
leposi wrote:Outoa oli, että BBC:llä ei ollu tekstityksiä laulujen sanoihin tai ainakaan pubin lähetyksissä niitä ei näkynyt. Vähän ihmettyttää ja harmittaa, vaikka aika vähän tuolla oli ei-englannin kielisiä, mikä toki harmittaa. Joka biisin alussa toki oli tekstivaroitus strobovaloista yms.
Suomi on ainoa maa joka tekstittää viisut. Hieno ja kaunis perinne jonka soisin jatkuvan ikuisesti.
Oho. YLElle massiivinen tästä.
kyllä kalle niemi
en kyllä vieläkään jaksa käsittää miksi tässä kävi näin. ja toinen mysteeri oli se, kuinka huonosti bonnie tyler pärjäsi.