You are not logged in.
ootko ite tos kuvassa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Onks kellään univaikeuksia?
Sent from my iPhone 16
^ Onks tuo Äänipää julkaissut vielä mitään (O'Malley + Mika Vainio)? Kuulosti hyvältä.
en osaa vastata edelliseen, mutta vois laittaa tähän linkin, jonka takaa
löytyy SUUUUUUUUUUUUUUURET)))))))))) määrät murinaa:
http://sunn.bandcamp.com/
kiitos tästä. hieno mies
Toi haastattelija olis kyllä voinut tehdä taustatyönsä vähän paremmin. "So, you mentioned a name earlier, Greg, who is he?"
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Toi haastattelija olis kyllä voinut tehdä taustatyönsä vähän paremmin. "So, you mentioned a name earlier, Greg, who is he?"
soitti myös earthin hexiltä biisin, "this song has deeply influenced you, it's from 1993"
Kuvainraastaja wrote:Toi haastattelija olis kyllä voinut tehdä taustatyönsä vähän paremmin. "So, you mentioned a name earlier, Greg, who is he?"
soitti myös earthin hexiltä biisin, "this song has deeply influenced you, it's from 1993"
Tällaiset epäonnistumiset luo sentään uskoa omaan ammattitaitoon. Mutta hieno haastis muuten.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^ onkohan yhtä kova kuin lulu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ onkohan yhtä kova kuin lulu
Veikkaan, että tämä on ainakin paljon ryppyotsaisempi. Toki tämäkin tulee tsekattua.
Scott Walker & Metallica yhteistyö olis voinu olla rautanen.
Scott Walker & Metallica yhteistyö olis voinu olla rautanen.
eiks toi scott oo kuitenkin ihan huumormies? äärimmäisen mustaa hyymörii toki mutta näin olen käsittänyt?
metallican jätkät varmaan ainakin aika paljon ryppyotsaisempia, luulen
let me fall out of the window
with confetti in my hair
eiks toi scott oo kuitenkin ihan huumormies? äärimmäisen mustaa hyymörii toki mutta näin olen käsittänyt?
metallican jätkät varmaan ainakin aika paljon ryppyotsaisempia, luulen
Juu, Scott nimenomaan on huumortyyppi. Sunneista en ole varma tahi heidän kohdeyleisöstään. Tuo ny oli tommonen tölväsy ku eräillä on taas tarve naureskella Lululle Ja Metallica näytti Lululla ekaa kertaa kunnolla kykyä suhtautua soittoon egottomasti ja samalla nauraa omalle pömpöösiydelleen.
Ei ole pojilla paljon uusia ideoita enää takataskussaan, jos Kannoniin on uskominen. Tuntuu ihan vanhan kierrätykseltä.
Walkerin kanssa tehty kollabo oli vielä ihan viihdyttävä, mutta eipä sitäkään montaa kertaa jaksanut pyöräyttää läpi.
Life metal ei kyllä ole kovin kummoinen. Hyvin basic sunnoa ilman lisämausteita. Ensimmäisenä sunnohankintana vois toimia, mutta jos homma on jo käynyt tutuksi niin tämä on lähinnä keskinkertainen uusinta. Ehkä sille toiselle tän vuoden(?) levylle keksitään jotain.
Liekkö paras sunnolevy Monolith tai toinen Whiteistä.
Monolith ja Black One kiinnostavimmat. Samaa mieltä kyllä Life Metalin yllätyksettömyydestä. En jaksa mehustella mitään Albinin äänitysjälkeä tai muutakaan tämmöistä, kun ite musa on niin lihaa ja perunaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Rumpa anto Life metalille 9.3
Pyroclast taitaa olla vähä droneambientimpi. Saattaa olla kiinnostavampi. Katsotaan.
Tuanoi saatana.
Sent from my iPhone 16
Kyllähän tää Pyroclast mielenkiintosempi on. Ei oo liian jytyt bassot, vois jopa olla vähä muhoisampiki.
Tuanoi saatana.
Pyroclastin biisit tuntuu loppuvan aika nopeesti vaikka yli 10min möhköjä ovat.
Kuinkakohan monta minuuttia kamaa ne siellä studiolla yhteensä nauhotti?
Tuanoi saatana.
Mites toi Pyroclast eroaa niin merkittävästi muista kyseisen orkesterin levyistä. Viittaan siis mitä asiasta sanottiin Instassa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.