You are not logged in.
En edes viitsi etsiä onko näille otsikkoa. Tuskin, onhan näiden levyjä myyty kuulemma yli 1000 kappaletta. åhå.
Uusi levy on ilmestynyt ja on aika erilainen kuin edellinen. Edelliseltä levyltä jokainen biisi olisi voitu julkaista singlenä, nyt hittibiisejä on vaikeampi löytää.
Useimmat biisit jatkuvat suoraan edellisestä. Hatunnosto bändille, myyntilukuja ei todellakaan ole mietitty levyä tehdessä vaan tarkoituksena on ollut tehdä hyvä kokonaisuus. Siinä on mielestäni onnistuttu hyvn.
Tässä vaiheessa 4/5 tähteä, kuunteluja kumminkin aika vähän takana.
Kenkiintuijottelijat voisivat hyvinkin pitää tästä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tämä on juuri niitä bändejä, joihin en ole ennakkoluulojen vuoksi tutustunut tarkemmin. Manicsien lämppärinä eivät tosin oikein vakuuttaneet, mutta enpä viitsisi noin vähästä lopullisesti tuomita. Pitäisi ottaa asennevammastani huolimatta kuunteluun.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Comforting Sounds edelliseltä levyltä on hienonhieno. Jotkut muut kuulemani biisit taas ei niinkään. Sen takia ei sitten oikein tarkemmin ole jaksanut tutustua. Tykkäsin kyllä siitä Manics-lämppäsrikeikastakin, ainakin kaksi biisiä oli parhautta.
Frengersin omistan, mutta enpä siitä ole juuri jaksanut kuunnella kuin muutamaa parasta biisiä. Olen kuullut paljon kehuja Provinssi-keikasta, ja olisin voinut mennä katsomaan, mutta en ollut tarpeeksi aktiivinen ja liput meni. Ei nyt hirveästi kuitenkaan harmita. Uuden levyn vois jossain vaiheessa kuunnella.
Päätin sitten eilen Rumbaa silmäillessäni, että edellispäivänä kuulemani pätkän perusteella uskallan investoida levyyn huimat 13,95 euroa, ja niinpä painelin Swampiin tytär kainalossani juuri ennen sulkemisaikaa (tuli oikein valomerkkikin, uh). Levy vaikuttaa haastavalta, hyvällä tavalla. Mielenkiintoista nähdä, kuinka suuriin myyntilukemiin tällaisella musiikilla voi päästä, veikkaan että tästä tulee J. Mascisin paras (ja ilmeisimmin ainoa?) sijoitus Suomen virallisella listalla.
Edelliseltä levyltä olen kuullut kunnolla vain yhden biisin, ja se oli kyllä niin hyvä että voisi senkin levyn hankkia jossain vaiheessa. Tällaisessa myöhäisherännäisyydessä on vain se huono puoli, että ärsyttää kun muistaa nähneensä joskus jotain näiden vanhoja sinkkuja myynnissä kymmenellä markalla ja miettii mitä niistä nykyään maksettaisiin.
tuli kaverilta kopattua 3 näiden levyä, joista frengers kuulosti yllättäen aika hyvältä. a triumph for man ei aivan niin mainio, vaikka hetkensä siinäkin on. jotenkin näiden kuuntelun on onnistunut skippaamaan, mitä nyt videoissa ja mainoksissa on jotain joskus kuullut ja vaikuttanutkin tavallaan mielenkiintoiselta.
jatketaan harjoituksia...
Ostin tänään tuon uuden levyn ns. "sokkona", pitkästä aikaa joku levy niinkin. Parin kuuntelun jälkeen olen erittäin positiivisesti yllättynyt, sillä levy vaikuttaa nimenomaan kokonaisuutena äärimmäisen kiehtovalta. Konseptialbumit on parhaita...
Frengersin kuuntelin joskus pari kertaa läpi, mutta muuten tästä bändistä en tiedä juuri mitään - paitsi sen, että uutukainen pääsi välittömästi hevirotaatioon.
Comforting Sounds ja Am I wry on tosi parhaita biisejä. Uus levy tarvis saada pian kuunteluun.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Stupidossa soi tuo uusin. Joku biisi kuulosti vähän Mansunilta, joka ei kyllä ole suosikkiyhtyeitäni, mutta ei tuo kokonaisuutena ollut ollenkaan hassumpaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joo xD, tuli tänään kierreltyä Stupidossa sen aikaa, että ehti levyä vähän kuulla. Kuulosti aika hyvältä ja paljon tasaisemmalta kuin Frengers. Suoli -> levykauppa. EhLÅ.
[quote:a71a701939]Melkoinen kasvaja tämä uusin.[/quote:a71a701939]
Näin on. Saa nähdä milloin kasvu saavuttaa lakipisteensä. Hyvältä kuulostaa siis.
"A repo man's always intense"
Ai J. Masciskin mukana, nyt taisi alkaa oikeasti kiinnostaa!
Siis ihan a*******n oikeasti, ei se sinkkubiisi ainakaan huonolta kuulostanut. Vaikka onhan nää tosiaan myyneet yli tuhat levyä... mietitääs vielä.
This must be what jail / I will scratch
Ai J. Masciskin mukana, nyt taisi alkaa oikeasti kiinnostaa!
Tarkenna!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mielenkiintoista nähdä, kuinka suuriin myyntilukemiin tällaisella musiikilla voi päästä, veikkaan että tästä tulee J. Mascisin paras (ja ilmeisimmin ainoa?) sijoitus Suomen virallisella listalla.
Rumbassa taidettiin mainita, että J laulaa jollain biisillä.
This must be what jail / I will scratch
Mewiin oli alun alkujaan hankala tutustua, kun tajusin teini-ikäisen siskonikin sitä diggailevan. Kuunneltuani Frengersiä silloin joskus jouduin kuitenkin perumaan ennakkoluuloni sekä bändistä ja siskoni musiikkimaun kehittymisestä.
Parhaimmissa biiseissä monimutkaiset, eri tasoissa kulkevat instrumentit ja etenkin laulajan ääni saavat aikaan lähtemättömän vaikutuksen. Frengers on hieno levy, jollei niitä paria lässympää lällätystä lasketa mukaan.. Helppona nakkina minut oli ongelmatonta valloittaa Am I wry? No. -biisillä. Sotkuista kuin ohkainen kuparilanka ja juuri siksi niin herkkää.
Uusin levy on postipojan matkassa tulossa kotia kohti, mutta ainakin näin ennakkoon Apocalypso on kuulostanut tosi hyvältä. Olen aika koukussa tuollaisiin oudohkoihin, persoonallisiin, ohuisiin, melkeinpä mitättömiin miesten ääniin...
Mjuuu!!
Poistin Frengersin koneelta. Ai että pitäis kokeilla uudestaan? Toisaalta enhän mä osaa edes Arcade Firea... jotenkin yhtä ärsyttävä ääni /o
en ole kolmekybänen emoboy
Pari kertaa olen tuon uuden levyn nyt kuunnellut. En oikein tiedä, tässä musiikissa on samaan esillä aikaan sekä viehättäviä, että ärsyttäviä elementtejä. Saa nähdä kumpaan suuntaan vaaka kääntyy lisäkuunteluiden myötä.
Pari kertaa olen tuon uuden levyn nyt kuunnellut. En oikein tiedä, tässä musiikissa on samaan esillä aikaan sekä viehättäviä, että ärsyttäviä elementtejä. Saa nähdä kumpaan suuntaan vaaka kääntyy lisäkuunteluiden myötä.
Joo, itse asiassa ihan samaa mieltä. Tosin en tiedä jaksanko hirveesti kuunnella lisää...
en ole kolmekybänen emoboy
Samaistuin aika moneen.
Tämä on juuri niitä bändejä, joihin en ole ennakkoluulojen vuoksi tutustunut tarkemmin.
No päätinpä kuitenkin testata tätä uutta, ja huh! Tuo intro oli paljon enemmän kuin olisin uskaltanut odottaa.
Ensimmäisellä kuuntelulla tuli jo selväksi, että kyseesä on hyvä levy, mutta melko taustamusiikkina meni siinä FF:ää lukiessa.
(Korvataaan FF - SS:llä)
Ensimmäiset kolme biisiä levyltä tuli kuunneltua aika fiiliksissä. Loppupäästä meni osa vähän ohi, mutta kokonaiskuvaksi muodostui:
[quote:e0270a8481="helicon"]uusi levyhän osoittautui hyväksi, varaukseton
todella hienoja kitarajuttuja, syntikkaa ehkä vähän liikaa mutta ei se mitään, on sitä paskempaakin progea tehty. välillä aika suukeisarointia, kuten turston taisi jo mainitakin.[/quote:e0270a8481]
Nyt kun levyä on tullut kuunneltua pari kolme kertaa, tuntuu että tuo loppupuolisko jää vähän laahaamaan tasossa, eikä tuo alkupuolen koukuttavuuskaan välttämättä riitä.
Intro on hyvä, muu ei oo mun juttuu.
Luulen, että näin minunkin tapauksessani. Pidän kyllä tästä levystä, tuotanto miellyttää korvaa ja tuo mainittu konseptimaisuus ainakin alkupäässä kuljettaa levyä eteenpäin sopivan ripeästi niin kuin popin pitääkin soljua. Pitää nyt vielä kuunnella vähän enemmän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuulostipas se uusi levy todella hyvältä. Keskivaiheilla oli muutama todella onnistunut biisi. Taisivat olla Apocalypso, Special ja The Zookeeper's Boy. Taitaa mennä ostoon.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Minä taas olen kuunnellut tätä koko sen ajan mitä nyt olen musiikkia viime päivinä ehtinyt kuuntelemaan. Vuoden albumit -listan top3:ssa tällä hetkellä. Aika vahva usko on myös siihen, ettei tähän ihan heti kyllästy.
Pitää jossain vaiheessa tutustua tarkemmin myös Frengersiin.
Ei tää nyt ihan niin paskaa ole kuin joskus luulin ja väitin... Frengersillä on muutama ihan hyvä piisi (vaikka "Am I Wry? No" onkin edelleen ihan käsittämättömän paska/ärsyttävä). Vois tuon uuden levyn ottaa kuunteluun, ihan kuunneltava tuo eka sinkku siltä ainakin oli...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tosi hyvältä uusi levy kuulostaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON