You are not logged in.
[quote:e9eb4105f1="börjeslandet"]Fast Times at Ridgemont High (1982)
Näin vain vähän lopusta
Judge Reinhold [/quote:e9eb4105f1]
Mistä toi tuli? Just luin jostain... Maxim Onlinesta ( ) tms., jossa listattiin parhaita komedioita, joissa näkyy tissit tms.... joo.... ja siinä siis toi oli ihan kärkileffoja. Kai.
Siis mä luin sitä Super Bowlin tauolla, en mä muista, miten mä sinne eksyin, oisko cheerleadereihin liittynyt.
:pervo:
Judge Reinhold on jotenkin etova.
Ei tän näin pitänyt mennä!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Se tuli eilen subilta. Judge Reinhold on hassu. Pervo myös. Veti käteen vessassa tyylikkäästi kurkkimalla ikkunasta pikkusiskon kaveria biksuissa.
en ole kolmekybänen emoboy
Se tuli eilen subilta. Judge Reinhold on hassu. Pervo myös. Veti käteen vessassa tyylikkäästi kurkkimalla ikkunasta pikkusiskon kaveria biksuissa.
Just tyypillistä mua, että missaan ton. Laatuartikkelia lukiessani mietin, että miksei tuollaisia tule ikinä televisiosta ja kolme päivää myöhemmin sitten tuli.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ridgemontti pitäs nähä itekkin, pöh pöh.
Porvariston hillitty charmi dokumentteineen tuli katottua. Onhan toi katottu jo niin monta kertaa...että...vaikea...kirjoittaa siitä enempää kun on niin vitun paljon siitä jo jauhanut.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e04851cfc7="forssto"][quote:e04851cfc7="börjeslandet"]Fast Times at Ridgemont High (1982)
Näin vain vähän lopusta
Judge Reinhold [/quote:e04851cfc7]
Mistä toi tuli? Just luin jostain... Maxim Onlinesta ( ) tms., jossa listattiin parhaita komedioita, joissa näkyy tissit tms.... joo.... ja siinä siis toi oli ihan kärkileffoja. Kai.[/quote:e04851cfc7]
Kyllä toi on mun mielestä parhaita noista kasari high school/college-nuorisoleffoista. En katsonut tällä kertaa kun on jo nähnyt tuon kolmisen kertaa. Reinhold on flegu mutta symppis ja Sean Penn on hauska pilviveikkona
Jennifer Jason Leigh'n porkkanafellaatiolle
Sent from my iPhone 16
Joo. Loistava elokuva. Toinen hyvä ja vähän samaa genreä on Dazed and Confused. Tunnetaan esimerkiksi Matthew McConnagheyn ainoana hyvänä roolisuorituksena.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo. Loistava elokuva. Toinen hyvä ja vähän samaa genreä on Dazed and Confused. Tunnetaan esimerkiksi Matthew McConnagheyn ainoana hyvänä roolisuorituksena.
Paitsi, että tässä meni nyt loistavat ja hyvät sekasin. Dazed and Confused on käsittämättömän upea elokuva. Fast Times at Ridgemont High taas lepposaa ajanvietettä tisseillä höystettynä. Sitä paitsi Matthew McConnaghey näytteli pari vuotta sitten loistavasti elokuvassa Undertow.
en ole kolmekybänen emoboy
Myönnetään... Dazed parempi kuin Fast Times.
Undertow mulle outo.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Undertow mulle outo.
Tool-topikissa nämä.
Sent from my iPhone 16
Onneksi en ole sisäsiitetty hemofiili....
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d6237df881="arttu"]Undertow mulle outo.
Tool-topikissa nämä.[/quote:d6237df881]
Tosin myös voisi ottaa "liian vähälle huomiolle jääneet Helsingin pikkubändit 90-luvun loppupuolelta" -topikissa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4933143c5c="Tomsk"][quote:4933143c5c="arttu"]Undertow mulle outo.
Tool-topikissa nämä.[/quote:4933143c5c]
Tosin myös voisi ottaa "liian vähälle huomiolle jääneet Helsingin pikkubändit 90-luvun loppupuolelta" -topikissa.[/quote:4933143c5c]
Tai "syystäkin vähälle huomiolle jääneet saksalaiset metallibändit" -topikissa
Sent from my iPhone 16
[quote:a4acd51b9f="forssto"][quote:a4acd51b9f="börjeslandet"]Fast Times at Ridgemont High (1982)
Näin vain vähän lopusta
Judge Reinhold [/quote:a4acd51b9f]
Pheobe Catesin tisut [/quote:a4acd51b9f]
Sama... TULIKO SE EILEN
orkl
Mission: Impossible III - 5/5
Clerks - 4/5
Quick Change - 4½/5
Dog Day Afternoon - 5/5
Goodfellas - 5/5
Cars (2006) - 4½/5
Säpinää Chinatownissa :peuk:.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kurt Russell ja John Carpenter yhdessä on kyllä aika takuuvarmaa... Oma lemppari: Escape From New York.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Escape from New York oli melkoinen pettymys. Paria hyvää kohtaa lukuun ottamatta ("Call me Snake" jne.) innoton ja tylsähkö kokonaisuus. Big Trouble in Little Chinassa sitten olikin paljon parempi meininki.
Torn Curtain - 2/5
The Unbearable Lightness of Being - 4/5 (Lena Olin )
Topaz - 3/5
Eilen illlalla toi The Shawshank Redemption kolmoselta. Yllättävän hyvähän se oli.
Jep. Nimen suomennos vaan spoilaa leffan pahasti. Voisi vähän miettiä miten suomentaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:0e75cb3e3d="shanks"]Eilen illlalla toi The Shawshank Redemption kolmoselta. Yllättävän hyvähän se oli.
Jep. Nimen suomennos vaan spoilaa leffan pahasti. Voisi vähän miettiä miten suomentaa...[/quote:0e75cb3e3d]
Nykyäänhän se on pelkkä Avain pakoon. Jostain syystä nimenä eilen oli käytössä tuo pitempi nimi. Omalla kohdalla ei kyllä mitään spoilautumista tapahtunut, vaikka katsoin sen tuolla pitemmällä nimisuomennoksella. Mutta ehkä olen vain tymä... varsin keskinkertainen pläjäys tuo minusta muutenkin oli.
[quote:118124e5ca="shanks"]Eilen illlalla toi The Shawshank Redemption kolmoselta. Yllättävän hyvähän se oli.
Jep. Nimen suomennos vaan spoilaa leffan pahasti. Voisi vähän miettiä miten suomentaa...[/quote:118124e5ca]
Tää oli pitkästä aikaa taas parhautta. Paljastetaan nyt että tää on toinen niistä kahdesta leffasta jotka on tuonut tipan linssiin (se kohtaus missä Brooks vetää ittensä jojoon). Toinen on Dancer in the Dark.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En ole pystynyt katsoa Dancer In The Darkin kuin kerran. Se on niin ahdistava elokuva.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En ole pystynyt katsoa Dancer In The Darkin kuin kerran. Se on niin ahdistava elokuva.
Sama. Ja sama myös "Lilja 4-everin" kohdalla.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:0e66add45a="shanks"]Eilen illlalla toi The Shawshank Redemption kolmoselta. Yllättävän hyvähän se oli.
Jep. Nimen suomennos vaan spoilaa leffan pahasti. Voisi vähän miettiä miten suomentaa...[/quote:0e66add45a]
eilen just puhuin tosta, mun mielestä on hassua jos pitää tota spoilauksena... toisaalta olihan kirja jo luettu ennenq näin leffan.
spåm
EDIT: siis pointtini oli se, että mun mielestä "rita hayworth - avain pakoon" on hieno nimi
Godardin Viimeiseen hengenvetoon ja Tarkovskin Peili oli viimeisimmät, molemmat oli oikein mainioita (mut katoin kans Lindsay Lohanin Mean Girlsin ja sekin oli mukavaa :? )
Frenzy - 3½/5
Gone with the Wind - 3/5