You are not logged in.
Lähin kolmannen biisin jälkeen meneen
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Emmä kyllä tiiä. Tosi tyylikästä ja taidokasta menoa, ei mitää vikaa sinänsä. Jotenki vaan toi uudempaan materiaaliin keskittynyt meno etäännyttää niistä laulumelodioista ja hienovarasemmista tunnelmista, mitkä mulle on tässä ollu "se" juttu aina.
Prkl unohtu. Vieläkään käyny Siltasessa tai Kutosella tai mitänäitänyt on, ja kohta pitääkin muuttaa pois.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tää on muuten joosen paras biizi
Sanoisin kyllä että Koti-ikävä on Joosen paras biisi
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Paras biisi on Äiti tai En saa laaksossa rauhaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ääni Laivalle. Tulee monesti kylmät väreet kun ajattelenkin tuota biisiä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Joose oli tällä viikolla Perttu Häkkisen toimittamassa Suomalainen mies -sarjassa vieraana.
Eiköhän se tule aikanaan nettiin kans kuunneltavaksi. http://yle.fi/puhe/ohjelmat/puheen_aamu … _mies.html
Joose huomenna runoraadissa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään ollu Vyötä kupeesi ja tule! tehokuuntelussa. Tää on jääny mulla vähän paitsioon, en oo tainnu monasti kuunnella ilmestymisensä jälkeen ja meinasin jo, ettei tää niin kovin erikoinen levy ollu, mutta onhan tämä hieno. Ei oo samalla tavalla iskenyt miljoonalla voltilla niinku esim. eka Kolmas maailmanpalo -levy, mutta kait se johtuu vaan siitä, että tää on jo tuttua kauraa. Mutta hiton komeita biisejä, Kärpäset ja Aleksander Aava ja Meedio Mouhu ja Mene säkin sisään esimerkiks. Kai tätä täytyy ainakin harkita top 10 -listalle.
Joose taas huomenna runoraadissa, tällä kertaa raatilaisena.
Kun nyt muistais.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joose Keskitalon kanssa neljä levyä ja lukuisia keikkoja tehnyt Kolmas Maailmanpalo -yhtye lopettavat yhteisen taipaleensa ja tekevät viimeiset yhteiset keikkansa tulevana keväänä.
Siitä on yli 6 vuotta kun aloitimme Kolmannen Maailmanpalon, ja näiden vuosien ajan se on hioutunut oman kuuloisekseen, eikä siihen ole enää mitään lisättävää. Sanalla sanoen, se on nyt valmis. On vielä epäselvää mitä tämän jälkeen tapahtuu. Uudet laulut hioutuvat valmiiksi omaan tahtiinsa. Kertoo Joose Keskitalo.
Kiertueelle julkaistaan kolme live-äänitystä. Viime vuonna julkaistu Vyötä kupeesi ja tule -pitkäsoitto jää viimeiseksi yhteiseksi varsinaiseksi albumiksi. Kokoonpano esiintyi viime kesänä mm. Flow festivaalien avajaiskonsertissa ja Provinssirockissa.
5 syytä, miksi ateistinkin kannattaa kuunnella Joose Keskitaloa
ja tänään siis tavastialla vika kolmas maailmanpalo -keikka.
Ostin Vyötä kupeesi ja tule! tässä kun halvalla sain ja tullu nyt jonkin verran kuunneltua. Onhan tää kova, Mene säkin sisään on ihan mahtava biisi ainakin ja nimibiisi rokkaa kivasti.
Harmittaa kun Luoja auta ja Kaupungit puristuvat puristimissa on molemmat myyny loppuun, haluaisin kovasti omistaa ne
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
ei vielä ollut mitään juttua uudesta levystä?
NO NYT
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
innokkaimmat vinyylipetterit lienevät jo hankkineet uuden levyn, kommentteja?
^varmasti ihan tarkka kuvaus levyn sisällöstä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^varmasti ihan tarkka kuvaus levyn sisällöstä
kyllä, ja arvosteluna samaa tasoa mervi vuorelan kuuluisan kempsu-arvostelun kanssa
^ Erotuksena se, että Mervi osaa kontekstualisoida levyn ja ymmärtää sen taiteellisia arvoja omassa ympäristössään (kai).
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
innokkaimmat vinyylipetterit lienevät jo hankkineet uuden levyn, kommentteja?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hyvä teksti! :tuoppi:
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvä teksti! :tuoppi:
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Arvostelulle!
Levyn oon nyt kuullu muutaman kerran ja livenä kävin uusia veisuja kuulemassa, kun näillä main oli hän. Tänään ajattelin levykäisen ostaa. Vinyylinä.
- Petteri
Ohan se taas kerra tosi hyvä levy. Kerrostalonäky ainakin menee suosikkibiiseihini Jooselta Ja juuh ns. vinyylipetteröin ja ostin sekä cd:n ja vinyylin, cd:n annan äitienpäivälahjaxi.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kertaalleen kuuntelin. Jäi äkkiseltään vähän etäiseksi, mutta olihan tuolla pari ihan hyvää vetoa, ja toki pitää perehtyä enemmänkin. Vois yrittää keikalle ja napata levynkin.