You are not logged in.
Kuukauden päästä Dynamossa keikalla, muistaakseni 23.2. ja sitten Helsingissä Choruksen järkkäämällä keikalla 17.2. Menkää kaikki!
Hihii, nää soittaa How Does It Feel To Be Loved? -klubilla Lontoossa huhtikuussa
[quote:495e65e19b="leposi"]
Hihii, nää soittaa How Does It Feel To Be Loved? -klubilla Lontoossa huhtikuussa [/quote:495e65e19b]
Saman huomasin. Aika kova juttu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hihii, nää soittaa How Does It Feel To Be Loved? -klubilla Lontoossa huhtikuussa
Oho, hienoa!
Jostain syystä en ole tainnut vielä kuulla pändin musiikkia, vaikka olen toki huomannut että sitä kehutaan ulkomaita myöten. Pannaas nyt ladaten nuo maistiaiset.
Kuuntelin maistiaiset, ja ne olivat hieman kuin purkitettu sienikeitto, jota myös tarjoiltiin maistiaisina Prismassa. Eli aika hyvää jos kaipaa lämmikettä, ja jos on esimerkiksi pilkillä. Mutta kuitenkin sitten aika tasapaksua. Raaka-aineet maistuvat mutta eivät täytä vatsaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ai nää oli suomalaisia? Muistin että ne oli lämppärinä joskus semifinalissa, oisko ollu Starsin keikalla, mut olin unohtanu et ne on kotimaisia. Eiks nää ollu ne Smiths-kakkonen ihan ulkonäköä myöten?
Näin jonku näiden tuotoksen paikallisen levykaupan "myyjä suosittelee" hyllyssä.
Mangojauhe goddamn.
Ai nää oli suomalaisia? Muistin että ne oli lämppärinä joskus semifinalissa, oisko ollu Starsin keikalla, mut olin unohtanu et ne on kotimaisia. Eiks nää ollu ne Smiths-kakkonen ihan ulkonäköä myöten?
Njoo, mut mitä enemmän kuuntelee niin Smiths-jutut häipyy kyllä. Ja tosiaan se laulaja on aika öö Morrisseyn elkein esiintyvä. Minulle ihan sama, koska The Smiths ei merkkaa suoranaisesti paskan vertaa elämässäni, kiertoteitä pitkin toki varmaan kaikkien meidän. Ja joo, tais olla Starsin lämppärinä. Silloin kuulin ihan ekaa kertaa. Sen jälkeen polut ovatkin vieneet hassusti eteenpäin ja ristiin kanssani
Ja joo, tais olla Starsin lämppärinä. Silloin kuulin ihan ekaa kertaa.
Oho, luulin että olisit tutustunut aiemmin. Itsehän omistin jo siinä vaiheessa ne kaksi seiskatuumaista ep:tä.
How Does It Feel To Be Loved?
Luin "How Does It Feel To F..." - ei kun ei mitään...
Jänskää kuulla se kokopitkä sitten. Kaikki tähän asti julkaistu on ollut hyvää (suosikkibiisini = They Produced a Girl, ekalta demolta tietysti...).
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Yhistetään tämä topikki tohon suomen vientitoivoihin
Mangojauhe goddamn.
Get öyver it! Tosin ehkä muutan mieleni koska eilen kuulin baarissa et se oli yhen INSINÖÖRIN mielestä tosi hyvä. Ja se INSINÖÖRI on krin kaveri viel.
Mangojauhe goddamn.
Get öyver it! Tosin ehkä muutan mieleni koska eilen kuulin baarissa et se oli yhen INSINÖÖRIN mielestä tosi hyvä. Ja se INSINÖÖRI on krin kaveri viel.
Miksu? En ainakaan muista että ketään muita tuttuja ois Torontossa,
Mikael joku jös.
Mangojauhe goddamn.
Laulajan Morrissey-takille
Laulajan Morrissey-apinoinnille
Mangojauhe goddamn.
Mikael joku jös.
Jpp. ehdinkin jo tivata kaiken oleellisen teidän rendez-vous:ta miksulta irkissä. hihihi.
Eli huomenna! Ja toi pintandwefall on myös yllättävän hyvää tyttöpoppirokkia
Nää soittaa kans siinä ex-stupidossa Turussa kello 17 nyt perjantaina. En tiiä jaksaako mennä, mutta se levy pitää kyllä ostaa!
Nimittäin tuo uusi levy on huhhuh...
Se levy on niin hyvä, että itkettää kuunnellessa. Kuusi ekaa biisiä jorailen diskopalloni alla kyyneleet valuen. Onnen levy. Ihana levy. Paras levy ikinä tai jotain.
The Smell of an Artist -biisissä on The Field Micen Sensitive-kappaleesta se ihana bassoilu. Tajusin sen Dynamon keikalla, ja sillo lähti taju ja päässä räjähti, pum pum. Suljin silmäni joraillessa ja olin kuin taivaassa. Oon vieläkin. Harva levy räjäyttää pankin tämmöttiis. Ei juuri mikään.
Tän vuoden "Cannibal Sea" kenties tämä The Province Complains.
SUOMEN PARAS BÄNDI!
Ei vittu, että tekee mieli halia ja käpertyä kasaan hymyn kera.
TÄÄ ON NIIN IHANA!
Tekee ihan kovasti mieli lähtee Lontooseen katsomaan näitä ja Butcher Boy -orkesteria plus joku kolmas oli vielä. Butcher Boyn levy on kuitenkin kans yksi vuoden parhaista. Siellä lähtis kyllä taju, että parempi on olla lähtemättä.
APUA!!!
Tekee ihan helvetisti mieli lähtee Lontooseen katsomaan näitä ja Butcher Boy -orkesteria plus joku kolmas oli vielä. Butcher Boyn levy on kuitenkin kans yksi vuoden parhaista. Siellä lähtis kyllä taju, että parempi on olla lähtemättä.
Ja last.fm:n mukaan Jyoti Mishrakin on menossa sinne keikalle...
Jaa, mistähän tuota levyä saisi?
Jaa, mistähän tuota levyä saisi?
Mä en tiedä, että miten se menee jakeluun, kun pieni lafka ja kaikkee. Mut mä voin huomenna, jos ehdin, niin käydä kattoo josko tuolla 8-raidassa olisi. Et paan sitten vaiks postissa tulee. Siellä pitäisi olla... Tai luulis nyt, että sitä saa Tampereellekin. Emmä tiiä. Ilmoittele, että miten toimitaan
Ei näistä Tampereen kaupoista ikinä tiedä... Voihan se tulla Plattaan piankin, tai sitten jäädä tulematta. Ei sitä ep:tä kai ainakaan täältä mistään saanut. Emmä tiedä, jos se levy kerran on niin hyvä että se kannattaa hommata heti, niin en pane vastaan jos sellaisen lähetät.
Emmä tiedä, jos se levy kerran on niin hyvä että se kannattaa hommata heti, niin en pane vastaan jos sellaisen lähetät.
Emmä tiiä miten hyvä se on, kun en malta kuunnella sitä koko ajan loppuun, koska junnaan kuuden ekan biisin parissa tässä. Ja siis on se loppuosa kans tosi hyvä. Kaunis! No jos jaksan huomenna laahustaa kaupungille ennen duunia ni voin käydä ostamassa ja lähettää sulle. Harmi ku sulla ei o synttärii tms. lähiaikoina vielä ni joudun kyl ottaa siitä rahat sulta pois. Mut paa viestii jos ei tartte hakee tms. Mut saa sen tilattuu suoraan levy-yhtiöltä kans! 12 maksaa siellä... Voisit oikeestaan tilaa sen sieltä ja ottaa mulle samalla ton Love Dancen ep:n, koska se on mieletön. SEKAVAA! Mut oon liian
eiku hä: edit: emmä tajuu: emmä mitään tahdo ku siellä on liikaa kaikkee hyvää: mä oon niin luullu, että toi lafka olis ihan kuollu,.. älkää minusta välittäkö...
No jos nyt tosiaan viitsit ja jaksat hakea ja lähettää, niin olis kiva. Emmä kuitenkaan saa mitään nettitilausta aikaiseksi pitkään aikaan, pitäis Ruotsistakin jotain tilata ensin. Mutta siis joo, ei tällä asialla kai mitään paniikkia ole...
No jos nyt tosiaan viitsit ja jaksat hakea ja lähettää, niin olis kiva. Emmä kuitenkaan saa mitään nettitilausta aikaiseksi pitkään aikaan, pitäis Ruotsistakin jotain tilata ensin. Mutta siis joo, ei tällä asialla kai mitään paniikkia ole...
Jpp. Koukkaan tänään sitä kautta ja paan huomenna postiin, jos sieltä löytyy jotain jännää.
Joopa joo! The Province Complainsia tulee kuunnelltua päivittäin. Se on täydellinen!
Vähän liian laihoja ihmisiä, joilla on liian koolit vaatteet yllä. Hajotkoot.