You are not logged in.
[quote:7f562b4ca2="upsetter"]Noni, päämäärättömyyttä on siis tarjolla levyjen lisäksi myös keikallakin! Pelkäänpä pahaa, että mun makuun sitä sorttia on tarjolla kuitenkin ihan liikaa, joten väliin jääpi. Päätös on tosin tehty jo ajat sitten...
Ai mitä, eikö upsetter tykkääkään NNCK:stä? Ihan uutta informaatiota![/quote:7f562b4ca2]
Hyvä että se selvis... Varmuuden vuoksi vielä: NNCK on turhaa hippien haahuilua!
Varmuuden vuoksi vielä: NNCK on turhaa hippien haahuilua!
nyt keikan nähneenä tekis mieli todeta tähän notta ERI.
hyvähän tuo oli, lisää vaiks ooooo-listalla huomenna, jos jaxxan.
IHANAA NNCK IHANAA
This must be what jail / I will scratch
Täytyypä viimeinkin tunnustaa, että olen ihastunut Sticks and Stonesiin ihan täysillä, jopa siinä määrin, että olisin valmis nostamaan sen kaiken free-folkin kulmakiveksi. Harvassa genren levytyksessä nimittäin toteutuvat nuo genren nimen molemmat puolet yhtä tasapainoisesti: löysien ja muodottomien (parhaassa mahdollisessa mielessä siis!) improvisaatioiden mereen voi helposti upota ikuisuudeksi samalla kun se akustinen folkkiperinteitä kunnioittava soitanta luo ihan tolkuttoman siistin ja omalaatuisen äänimaailman. Osaltaan tämä levy on minulle myös tärkeä, sillä se oli yksi ensimmäisistä tapauksista joiden ansiosta olen nykyään kallistunut sille linjalle, että musiikin ei tarvitse koskaan "oikein lähteä" ja että ns. haahuilun ei tarvitse olla millään muotoa negatiivinen asia.
Noloa fiilistelyä, mutta minkäs teet...
Hieno levyhän se edelleen
This must be what jail / I will scratch
Yks ehdottomasti haastavimmista keikkakokemuksista edelleen...ehdottoman positiivisessa mielessä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mainittakoon vielä tästäkin orkesterista jotain (lienee haudattu jo) * eli jos joku ei oo sattumalta vielä huomannut,
ja että on mahdollisesti asiasta myös kiinnostunut, niin Mutant Soundsilta saa Furamingo Josei nimistä äänitettä
ladattua luvan kanssa ilmaseksi TÄÄLTÄ SIIS.
Muualla julkaisematonta roinaa 2000-luvun joltain väliltä... hyvää menoa * suosittelen! Mielettömät laulu-osuudet myös (joku voisi sanoa
että friikkiä menoa)...
Uusia projektejakin riittää... Pat Muranolla about joka kuukausi levyttävä Decimus, elekronista experimentaalia drone-ambienttia (tms);
useita minuuttia kuultavaa täällä http://decimus.bandcamp.com/
David Nuss on flipannut hevimpään ilmaisuun (Sabbath Assembly)... sanon "flipannut" koska en itse juurikaan innostu ko. musiikista,
vaikka taitaakin olla näistä NNCK kytkennöistä se suuriyleisöisin projekti tätä nykyä. Nussin haastattelu Nuorgamissa...
David Shufordilla uusi bändi Rhyton, mikä on aika hyvää psykedeelistä rokkia... laittaisin videonkin ellei menisi jo liikaa off topicin.
Tietysti lukuisia muitakin sivuprokteja tai vähemmän sivullisia... niistä ehkä joskus lisää (K Salvatore on tsekkaamisen arvoinen).
Last edited by çüçü-çüçü (27.04.2013 15:36)
De Stijl on julkaissut NNCK tuotannon digitaalisena:
http://destijlrecs.com/124162.html
Mielenkiintoisia kommentteja myös levyistä.
Last edited by çüçü-çüçü (03.05.2013 12:23)