You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ei hullummalta kuulosta toi nicole willis & soul investigatorsin uusi levy tortured soul, äkkiseltään suosikeiksi nousee best days of our lives, now i can fly ja you got me moonwalking. äxän sivuilta voi kuunnella jonkin aikaa. oman topikin paikka?
perustakaas joku sille oma topikki. niin ja miks tää on edelleen ei-popimmassa, ei tää nyt ihan jatsiakaan ole
EDIT: jaa tossa lukee kyl et Jazz/Funk/Blues/Klassinen/Etno/Avantgarde jne. no pl
ghetto brothers
www.youtube.com/watch?v=8KIYLonMPus
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tätä levyä kuuntelen nyt ekaa kertaa ja en meinaa kestää kun on niin hyvä
Ann Peeblesin I can't stand the rain on just nyt kovinta tältä saralta.
Tämän löysin hiljattain Menee mun listoilla ihan parhaimpien soul/funk levyjen joukkoon.
Clarence Carterin This Is Clarence Carter funkkaillut myös kivasti viime aikoina.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Etsin Isaac Hayes topsua, en löytäny -
Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
numero groupin kocikset
pitäis joskus urakalla kuunnella tän topikin linkkejä, tekis mieli tutustua soulklassikoihin paremmin
Harmi, et oon poistanut täältä jo kaikki parhaat biisit
Eiku siis ootkos psykis niitä jotain Shaolin Soul -kokoelmia ja vastaavia RZA:n sample packia avaavia soul-kokkareita kuunnellut? Niissähän on kovaa kamaa paljon, ja voisi olla hyvä gateway näihin juttuihin.
#porttikongiteoria
enpä juuri mut vois tsekkaa kyl
Ja studioversio:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tuli ostostopikista mieleen
Jimmy Ruffin - What Becomes of the Broken Hearted / Don't You Miss Me a Little Bit Baby 7"
että toi on yksi niitä harvoja soul-suosikkejani ja oon miettinyt että vois hommata vaikka jonkun motown-boksin tms. jossa olis lisää tommosia klassikoita. olisko mitään suosituksia, mielellään laadukas, mutta hankittavissa oleva boksi, kaitpa sellaisia on? ihan cd-formaatissa kiitos.
olisko esim. hitsville usa hyvä ostos?
Toi Hitsville U.S.A. taitaa se kanonisoiduin tuommoinen olla ja varmasti ajaa asiansa. Saatavuudesta en tosin tiedä.
2000 julkaistu Motown: The Classic Years tai Tamla Motown Gold voisivat olla katselemisen arvoisia vaihtoehtoja.
Labelin täyttäessä 50 vuotta tuli kai myös kaikenlaista juhlajulkaisuhärpäkettä. Olikohan niin että tuli joku laajempi Complete No. 1's -jättiboksi ja sitten tiivistetympi 50 stygen Motown 50 -kokis, jossa halutuimmat noista tms. Tuosta on usein tullut Spotifyssa kuunneltua, jos joku yksittäinen iso Motown-hitti on haluttanut kuunnella.
thänks. äkkiseltään näyttäis että hitsville löytyis käytettynä ilman boksia parillakympillä ja äxästä uutena viiskybää, täytyypä miettiä... cdonnilla yli 90 eååh
JUMAL BOOTSY
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Alxity wrote:[quote:8d47c4f571="HUIG"]Otis Redding [/quote:8d47c4f571]
Pitäis kyllä hankkia lisää Otiksen levyjä. Tällä hetkellä löytyy vain yksi kokoelma, josta kyllä tykkään kovasti. Tuon livelevyn vois vaikka hankkia.
otikselle ei liene omaa topikkia? hommasin viimein tuplakokoelman ja hyvältä kuulostaa
Lee Fields & the Expressionsin tänä vuonna ilmestynyt Emma Jean on varsin mainio soul/funk levy. Mitään uutta levy ei tuo tähän tyylilajiin, mutta kun perusasiat on kunnossa niin kyllähän tuota mielellään kuuntelee. Varsinkin J.J. Cale cover Magnolia on kauniisti tulkittu. Aika samanlaista meininkiä kuin Charles Bradleyllä, mutta mun mielestä Emma Jean on hieman paremmin tuotettu kuin Bradleyn viime vuotinen Victim of Love, joka sekin on hyvä levy.
On hyvä levy.
en ole kolmekybänen emoboy
Laitan tänne ku en tiijä mihin tämä kuuluu:
Piti jo keväällä Breaking Badin ekaa kautta katsoessa googlettaa tämä biisi, mutta unohtui. Onneksi löytyi Breaking Bad Schpoiler Lab -ketjusta (jonka uskalsin eilen vihdoin avata kun sarja tuli katsottua loppuun).
Hyvältä kuulostaa tämä kokis muutenkin.