You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vieläkin katsomatta.
Katsottu!
Olihan toi parempi kuin Batman Begins, mutta ei nyt mikään aivan ylimaallinen. Eikä Heath Ledger mun mielestä ollut mitenkään superkova Jokerina. Ehkä odotukset oli sitten jossain tosi maanisessa meiningissä, mutta ei lähtenyt. Sori Heath missä ootkaan. Maggie Gyllenhaal puolestaan jytäsi kovaa.
Kohti kolmatta! Eli katson sen varmaan vuonna 2016.
Last edited by noiseidea (02.08.2012 10:12)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Batman Begins
Dark Knight ois ollu paaljon parempi jos ois lopetettu ennen sen kaksnaamasen tuomarin sekoiluja.
Varikset komentavat
Two-Facessa mätti eniten se näyttelijä eli Aaron Eckhart, joka on jotenkin perseestä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kirjoittelinpa huvikseni vähän köyhää arviota uudesta Batmanista:
Tämä uusin tuli nyt sitten nähtyä.
Oli just hyvä! Satunnaisista juonen ja toiminnan epäloogisuuksista viis, naatiskelin komean tylystä bat-maailmasta siinä määrin, että vajaa kolme tuntia meni kuin siivillä.
7.5 / 10 pts.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
tännekin tämä
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Meikäl on jossai se vuoden 88 sarjis mis Robin kuolee kans.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-leeds-21654930
A man dressed as the caped crusader Batman has handed over a wanted man at a Bradford police station before disappearing into the night.
Last edited by leposi (04.03.2013 18:31)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox