You are not logged in.
Don't Believe the HypeHouse Tyrell Is Richer Than House Lannister
As you watch members of House Lannister and House Tyrell scheme for control over Kings Landing heres something to keep in mind. The Westeroi conventional wisdom that that the Lannisters are the richest house in the Seven Kingdoms is dead wrong. House Tyrell is number one in all the ways that count.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olikohan tää jo?
meno vaan paranee
Tää kolmannen tuotantokauden neljäs jakso oli ehkä sarjan paras jakso tähän mennessä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sibel Kekilli, parhaat nimet -topikissa nämä
Tywin
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
SPOILERI!
Onkohan jo seuraavassa jaksossa The Red Wedding?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Interesting factoid: George RR Martin bought his middle initials from the Tolkien estate for $6.8m.
— Ken Tindell (@kentindell) May 13, 2013
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
jaxuja
hezma wrote:Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
jaxuja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:hezma wrote:Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
jaxuja
pitääkö näinkin huonot läpät selittää?
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:hezma wrote:Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
jaxuja
sillähän ne paranee saatana
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
psykokarkki wrote:barton_funk wrote:psykokarkki wrote:hezma wrote:Tännäähä ei sitte tuu uutta jaksua
jaxuja
sillähän ne paranee saatana
kun hezma voivotteli ettei tule uutta jaksoa (mutta oululaisittain jaksua ) niin toivotin jaksamisia tämmöisellä hauskalla muodikkaalla ilmaisulla, joka muistutti "hassusti" tuota oululaista murreilmaisua
en tiedä olisko ollut hauskempi jos äxänkin olis korvannut ks:llä saatana
voi olla
^ If they mated - Robert Baratheon ja Daenerys
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
^ If they mated - Robert Baratheon ja Daenerys
paras cosplay ikinä
HYYYYYYYIIII mikä jakso!
tuli vähän kyllä paha mieli aamulla. miksi fantasiamaailmatkin on niin raadollisia asukkailleen