You are not logged in.
Jotenkin tuntuu, että riittää kun kuulee 2-3 näiden älppäriä. Ei ole tullut tarvetta isompaan määrään.
totaalisen väärät mielipiteet -topicissa nämä plpl? tai siis, eihän tää tosiaan kaikille ole, mutta ottaen huomioon että olen pitänyt laatua ihan asiallisen musamaun omaavana... fall on just sitä "kaikki tai ei mitään" -osastoa.
No kyllä mulla on ne omat lempparit jotka hoidan vaikka koetan kaikki tsekkaa... Mutta kylä sellaisella 10 levyllä pärjää ihan hyvin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:2987b8f833="Laatu"]Jotenkin tuntuu, että riittää kun kuulee 2-3 näiden älppäriä. Ei ole tullut tarvetta isompaan määrään.[/quote:2987b8f833]
totaalisen väärät mielipiteet -topicissa nämä plpl? tai siis, eihän tää tosiaan kaikille ole, mutta ottaen huomioon että olen pitänyt laatua ihan asiallisen musamaun omaavana... fall on just sitä "kaikki tai ei mitään" -osastoa.
Joo, näin olen ymmärtänyt, ja siksi tää mun eriävä kommentti kaipasikin ääneen sanomista. Jotenkin Mark E toimii mulle hyvin pieninä annoksina parhaiten.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mutta kyllä noilla Fallin eri kausilla on aivan tautisia eroja. Yhden kauden sisällä on usein havaittavissa lievää autistista toistoa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mutta kyllä noilla Fallin eri kausilla on aivan tautisia eroja. Yhden kauden sisällä on usein havaittavissa lievää autistista toistoa...
Joo, ite olen luokitellut karskilla tietämättömyyden kädellä näiden musan kolmeen: poppisaika, rokki- ja konejutut. Kaiken sitoo yhteen Markin ilmaisu. Tämä jaottelu saattaa olla hanurista, mutta se nyt vain on syntynyt. Näistä oon kuullut vähän sieltä ja täältä, mutta tuntuu ettei nyt ihan heti tuon syvemmälle tarvitse päästä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Erittäin käyttökelpoinen systeemi, oikeastaan. Fall kuuluu niihin orkestereihin joista pidän, mutta ymmärrän täysin niitä jotka eivät pidä.
Vähän niinkuin Steely Dan tai Fleetwood Mac (nimenomaan Buckingham/Nicks-vuodet )...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Enpä edes tiennyt, että näillä on joku koneaikakin ollut... En selvästikään ole tutustunut läheskään riittävästi (no en varmaan kun neljää levyä olen kuullut ).
Jos tämä on sellainen bändi, josta joko tykkää tai sitten ei niin minä olen vielä kait jossain välivaiheessa. Yleensä tykkään, mutta aina ei jaksa yhtään. Tulis vaan nyt tuo Reformation Post TLC jo postista... Kuulosti nimittäin mp3-näytteiden perusteella aika kovalta levyltä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos tämä on sellainen bändi, josta joko tykkää tai sitten ei niin minä olen vielä kait jossain välivaiheessa.
EI, VAAN JOKO TYKKÄÄT TAI ET!
This must be what jail / I will scratch
oho väärä nikki
This must be what jail / I will scratch
Jos tämä on sellainen bändi, josta joko tykkää tai sitten ei niin minä olen vielä kait jossain välivaiheessa.
[quote:5641498564="Alxity"]Jos tämä on sellainen bändi, josta joko tykkää tai sitten ei niin minä olen vielä kait jossain välivaiheessa.[/quote:5641498564]
No on nää kait vähän parempaa kuin The Orders kuitenkin...
Oho nyt
<@DBGene> senkin karkki
joo siis tosta konehommasta, niin ysärilevyt (varsinkin alkupuolella) on vähän semmosempaa, ja sit unutterable, niin ja levitatella on kans, jopa vähä junkkarytmii siinä ekassa piisissä ja sillee.
Levitate on parasta Slatesin ja Grotesquen ohella -späm
[quote:b4d10d61e1="psykokarkki"]cd wow väittää että uusi levy olis jo tulossa [/quote:b4d10d61e1]
Jepjep!
Joko olette saaneet levyn? Minulle ei ole vielä ainakaan tullut ilmoitusta, että levy olisi postiin lähtenyt (2 muuta samalla tilaamaani on laitettu ilmoituksen mukaan jo postiin). En tosin tilannut ennakkoon vaan vasta viime keskiviikkona.
<@DBGene> senkin karkki
Joko olette saaneet levyn? Minulle ei ole vielä ainakaan tullut ilmoitusta, että levy olisi postiin lähtenyt (2 muuta samalla tilaamaani on laitettu ilmoituksen mukaan jo postiin). En tosin tilannut ennakkoon vaan vasta viime keskiviikkona.
ei ainakaan vielä, toivottavasti ensi viikolla saapuisi.
Hän saapui tänään!
sama
[quote:9bd8aa30c5="upsetter"]Hän saapui tänään! [/quote:9bd8aa30c5]
sama
sama!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
sama (tai siis eilen jo)
Enpä edes tiennyt, että näillä on joku koneaikakin ollut... En selvästikään ole tutustunut läheskään riittävästi (no en varmaan kun neljää levyä olen kuullut ).
nytpä suosittelen alxitylle, että hankit 90-luvun alusta levyt extricate ja shift-work. useat hc-fanit ei tykkää, kun niillä on aika viimeistellyt soundit ja biisitkin on kunnon biisejä eikä parin soinnun bassoriffille perustuvia jyystöjä joiden päälle mark e mumisee mantrojaan. silti mielestäni ihan parasta fallia, ja välillä aika herkkääkin menoa, esim. "bill is dead", "edinburgh man" tai brixille ommattu "the rose". kannattaa kokeilla!
[quote:9ed46c01bc="Alxity"]Enpä edes tiennyt, että näillä on joku koneaikakin ollut... En selvästikään ole tutustunut läheskään riittävästi (no en varmaan kun neljää levyä olen kuullut ). [/quote:9ed46c01bc]
nytpä suosittelen alxitylle, että hankit 90-luvun alusta levyt extricate ja shift-work. useat hc-fanit ei tykkää, kun niillä on aika viimeistellyt soundit ja biisitkin on kunnon biisejä eikä parin soinnun bassoriffille perustuvia jyystöjä joiden päälle mark e mumisee mantrojaan. silti mielestäni ihan parasta fallia, ja välillä aika herkkääkin menoa, esim. "bill is dead", "edinburgh man" tai brixille ommattu "the rose". kannattaa kokeilla!
Chicago Now! (ja volumenuppi kaakkoon)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
uuden uncut-lehden mukana tulee cd, jolla fallin "reformation uncut", eli puoli minuuttia pidempi versio kuin varsinaisella levyllä. lienee kuitenkin sama versio kuin tuolla nettiin vuotaneella promolevyllä
lehti + levy tuli siis ostettua, vaikka pääsin kassalle vain vaivoin kun hanna pakarinen faneineen oli vallannut city-anttilan.
[quote:95b9b4c69c]OUT MARCH 27TH, 2007!
The Fall - Reformation Post TLC 13 brand new studio recorded tunes set comfortably in angst-soaked, garage rock mortar. The US Version is enhanced with a stunning series of live videos shot during The Fall's recent show at NYC's Hiro Ballroom, as well as extended versions of album tracks "Reformation" and "Insult Song"...score.[/quote:95b9b4c69c]
pitääkö siis tuokin vielä hankkia...
saiskohan jostain das boatin extended versionii???++
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
saiskohan jostain das boatin extended versionii???++
onko liian lyhyt? siitä vois kyllä joku vääntää remixejä, joista saada lisää kixejä.
kyllähän tää uusi kuulostaa taas hyvältä...
Saakohan noita vanhempia Fall-levyjä jostain vinyylinä? Mulla on kirjastolainassa tällä hetkellä This Nation's Saving Grace, mutta siinä on varsin ankeat saundit. CD on julkaistu vuonna 1988 ja käsittääkseni se on levyn ainoa CD-julkaisu, eli kunnollista remasteria ei siis ole olemassa? Tästä syystä vinyylimuotoinen olis mielekkäämpi hankinta.
Niin, ja terveiset vaan uudelta kirjoittajalta. En tiedä onko tänne "skenen" ulkopuolisilla kauheesti asiaa kirjoitella mutta mistään muualta en ole näin asiallista musakeskustelua löytänyt
Pitää laittaa muistiin. Tällä hetkellä on niin paljon uusia levyjä kuunneltavana, että ihan heti ei viitsi uusia hankkia. Mutta vois nuo ainakin mp3:na joskus haalia... CD Wow ei muuten ole vieläkään saanut toimitettua Reformation Post TLC:tä! Eilen olivat vasta laittaneet postiin...
<@DBGene> senkin karkki