You are not logged in.
nyt sitä nyrkkiä
tällee
mut vähe hitaampi tempo
ei mut joo, ei toi pahalta kuulosta. kuulostaa vähe joltain grungelta wow
Kuuntelin uuden levyn läpi (oli jo Spotifyssa). Ensimmäinen ajatus oli, että on tämä parempi kuin pelkäsin. Pari ihan hyvääkin vetoa oli mukana, mutta eihän tämä millään yllä bändin huippuvuosien tasolle. Ihan hyvä suoritus joka tapauksessa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kertaalleen kahlasin. Kieltämättä toi God is Dead? on ihan hyvä veto. Mutta muutoin levyllä risoo tosi mitäänsanomaton, hyvin suurta osaa päivän metallista/rokista vaivaava soundi. Eihän Iommin ja Butlerin soitossa sinällään mitään vikaa ole, mutta kaikki persoonallisuus on ainakin aika lahjakkaasti karsittu veks.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei kyllä kulli kovene tuota levykäistä kuunnellessa.
bzort glorf bööth
Isoin ongelma mullekin tuossa levyssä on se soundi. Tuntuu myös että on lähdetty tekemään sellaista levyä mitä kuvitellaan että fanit haluavat, mutta juuri sen takia ollaan menty vähän metsään. Vähän sama juttu kävi Metallicalla Death Magneticin kanssa, tosin 13 ei ole yhtä huono ja pilalle tuotettu. Bändin kulta-aikoina Sabbath yritti joka levyllä aina saavuttaa jotain uutta, mutta tällä levyllä on lähinnä yritetty saavuttaa mennyttä aikaa. Esim. eka biisi muistuttaa Black Sabbath biisiä, Zeitgeistissa on selvästi haettu Planet Caravan 2.0 fiilistä ja sitten jossain kappaleessa oli N.I.B. tyylinen riffi ja Ozzyn oh yeah huudot.
On tuo silti heittämällä parempi kuin vaikka Devil You Know tai mikään, mitä kukaan näistä ukoista on tehnyt 30 vuoteen. Monta hienoa rifffiä ja sooloa, Geezerin bassokuviot toimii jne. Rummut on mielikuvituksettomat ja tylsät soundiltaan. Ozzyn äänikin oltaisiin voitu jättää raaemman kuuloiseksi. Lempparibiisini näin alkuun oli Age of Reason. Boonuslevyä en vielä kuunnellut.
Anttilan levyosastolla marhaillessa kuulin pari-kolme piisiä. Yksi piisi kuulosti umpigeneeriseltä kakkosdivaritason retrohtavalta doom metallilta (tietysti ) ja toinen Diary of a Madman/Bark at the Moon-aikojen soolo-Ossilta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
On tuo silti heittämällä parempi kuin vaikka Devil You Know tai mikään, mitä kukaan näistä ukoista on tehnyt 30 vuoteen. Monta hienoa rifffiä ja sooloa, Geezerin bassokuviot toimii jne. Rummut on mielikuvituksettomat ja tylsät soundiltaan. Ozzyn äänikin oltaisiin voitu jättää raaemman kuuloiseksi. Lempparibiisini näin alkuun oli Age of Reason. Boonuslevyä en vielä kuunnellut.
Tähän kaikkeen melkeinpä sama. Age of Reason vetää muuten melkeinpä vertoja joillekin Sabbathin vanhoillekin biiseille.
<@DBGene> senkin karkki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Se oli sitten kolmas ja varmaan viimeinen kerta kun näen Black Sabbathin. Näin soittivat:
War Pigs
Into the Void
Under the Sun
Snowblind
Age of Reason
Black Sabbath
Behind the Wall of Sleep
N.I.B.
End of the Beginning
Fairies Wear Boots
Rat Salad
Iron Man
God Is Dead?
Dirty Women
Children of the Grave
Encore:
Paranoid
War Pigs meni Ozzylta ihan hyvin, mutta sen jälkeen oli vaikeuksia pysyä nuotissa muutamassa biisissä. Black Sabbathin kohdalla alkoi homma taas toimia ja Behind the Wall of Sleep oli ihan helvetin hyvä. Loppukeikka meni Ozzylta hieman vaihdellen. Esim. Hand of Doom, A National Acrobat, Planet Caravan tai Solitude olis voinut olla parempia valintoja kuin kuin jotkut noista biiseistä, joita Ozzy ei pysty laulamaan kunnolla, mutta varmaan Tony ja Geezer haluaa sitten soittaa niitä, huolimatta siitä miten laulu sujuu. Tuo settilista taitaa olla nyt aikalailla kiveen lyöty loppukiertueen ajaksi.
Iommi ja Geezer olivat totutun luotettavia. Mun mielestä Tony kitarasoundi oli nyt parempi kuin mitä edellisellä kerralla. Tykkäsin myös siitä kun urut oli hyvin pinnassa esim. Dirty Womenissa. Uusista biiseistä End of the Beginning toimi parhaiten.
Vaikka rakastankin BIll Wardia yli kaiken, niin pakko sanoa että biiseissä oli enemmän energiaa tämän kiertuerumpalin ansiosta kuin viimeksi kun BIll oli rummuissa. Billin ikäinen heppu ei vaan voi soittaa tuohon malliin enää. Hyvin tämä Clufetos noudatti Billin alkuperäisiä rummutteluja. Rumpusoolo nyt oli aika turha, mutta antoi ainakin hengätystauon muille herroille.
kuulin seinän läpi war pigsin kun olin siellä vip-ravintolassa kyypparina hyvältä kuulosti.
jone nikula piti esitelmää keski-ikäisille firmojen tyypeille.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
niin sitä vaan piti sanoa että kyllä tää on edelleen paras biisi minkä oon näiltä kuullu
bzort glorf bööth
13 lähti mukaan Clas Ohlsonilta ku oli halapa ...tää on tosin tää köyhän miehen 1-cd-versio Oisko ne bonusbiisit kovia?
Bill Ward on yks parhaista jutuista Black Sabbathissa.
Tosi raskas, tyly, mut mielettömän funky soittaja. En koskaan kyllästy kuuntelemaan esim. Supernautin rumpalointia: vajaamielistä ride-pellin löylyttämistä ja virvelin mätkimistä, mutta niin svengaavaa!
Ward tai Clashin Topper Headon on mun suosikkirumpalit ever.
Last edited by Piippola (29.08.2014 19:35)
PS. viimeaikaisten keikkojen youtube-klipeista päätellen tää korvaava rumpali ei oikein tajua mistään mitään. Hard rock-perushakkaaja.
Usein tämmöset uudemmat lisäykset sanookin ettei halua matkia edeltäjiensä tyyliä, mut tässä tapauksessa olisi ehkä kannattanut.
^
PS. viimeaikaisten keikkojen youtube-klipeista päätellen tää korvaava rumpali ei oikein tajua mistään mitään. Hard rock-perushakkaaja.
Usein tämmöset uudemmat lisäykset sanookin ettei halua matkia edeltäjiensä tyyliä, mut tässä tapauksessa olisi ehkä kannattanut.
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Mutta kuten olen jo varmaan liian monta kertaa jankuttanut oli Ward kyllä aika väsynyt kaveri Roskildessa 2005. Mutta kyllä Sabbathin taika häviää jos Wardin tilalle istutetaan joku perushakkaaja.
<@DBGene> senkin karkki
In celebration of yesterday's 45th anniversary of the release of the album Black Sabbath, we've upload a full concert from 1970 for your weekend viewing pleasure!
Onhan tuosta valtaosa ollut youtubessa jo ennestään, mutta Black Sabbath ja Behind the Wall of Sleep biisien videoita en muista nähneeni.
Mun lapussa luki Neon Knights ja Fluff. Sinällään ihmettelen, että Dio ei ole paremmin edustettuna tossa listalla.
Incredible Miracle
Luulin että keikkalista siinä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Piippola wrote:PS. viimeaikaisten keikkojen youtube-klipeista päätellen tää korvaava rumpali ei oikein tajua mistään mitään. Hard rock-perushakkaaja.
Usein tämmöset uudemmat lisäykset sanookin ettei halua matkia edeltäjiensä tyyliä, mut tässä tapauksessa olisi ehkä kannattanut.Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Mutta kuten olen jo varmaan liian monta kertaa jankuttanut oli Ward kyllä aika väsynyt kaveri Roskildessa 2005. Mutta kyllä Sabbathin taika häviää jos Wardin tilalle istutetaan joku perushakkaaja.
Hmm...eli vieläkin huonompi mitä olisi voinut odottaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS